από MASDI » Τετ Μαρ 23, 2005 3:11 pm
Το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό!! Ο κινητήρας είναι ροπάτος από αρκετά χαμηλά, το κενό μεταξύ 1ης και 2ας σχεδόν εξαφανίζεται. Είναι πολύ δεμένο και τα σινεμπλόκ λειτουργούν πιο αποτελεσματικά από το παλιό απορροφόντας πολύ καλύτερα τις ανωμαλίες εκτός δρόμου. Το ταμπλό είναι πολύ πιο ποιοτικό και δινει την αίσθηση οτί βρίσκεσαι σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει διάφορα στην λειτουργία της εμπλοκής
της τετρακίνησης και του βοηθητικου κιβωτιου μόνο που αυτό γίνεται ηλεκτρομηχανικά μέσω διακόπτη στο ταμπλώ. Οι τεχνικοί της Suzuki πάντως ισχυρίζονται ότι ο νέος μηχανισμός είναι πιό αξιόπιστος από τον χειροκίνητο και δεν υπάρχει λογος καμίας ανησυχίας. Είναι πάντος αλήθεια ότι το σύστημα λειτουργεί άψογα και δεν προβληματίζει καθόλου. Οι κοντύτερες σχέσεις σε συνδιασμό με τον ροπάτο κινητήρα κάνουν το αυτοκίνητο να έχει παντού δύναμη. Χαρακτηριστικό είναι ότι με 5η και 60χλμ στο ταχύμετρο το αυτοκίνητο επιταχύνει άνετα γεγονός που σε κάνει να την χρησημοποιείς (την 5η) αρκετά συχνά μέσα στην πόλη. Στά 80μλμ/ώρα δεν παρατήρησα κανένα τρέμουλο που σημαίνει ότι μάλλον λύθηκε το όποιο πρόβλημα υπήρχε. Λείπει πάντως το foot rest και δεν δικαιολογείται. Επίσης το τιμόνι δεν ρυθμίζεται καθύψος, είναι σταθερό, όμως δεν μου έλειψε κιόλας (το ύψος μου 1.80). Η τιμή είναι στα 16.000€ με ότι έχει το παλίο συν προβολείς ομίχλης, νέες πιό όμορφες ζάντες, με τηλεχειριστήριο θυρών, immobiliser χωρίς ομως RCD. Εν κατακλείδι νομίζω ότι θα πρέπει κανείς να το προτιμήσει από το παλιό. Όπως πάντα σε κάθε βελτιωμένο μοντέλο οι κατασκευαστές διορθώνουν τις ατέλιες των παλαιότερων. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ.