Ο offroad_disaster εχει δίκιο, το στύλ κ οι ανοχές του καθενος ειναι διαφορετικές, το τί λέμε δεν είναι και κανόνας για όλους.
Αν έχεις ανοχές δεν θα σε προβληματίσουν τα ταξίδια, εγω πχ ανεβοκατεβαίνω άνετα αθήνα-θεσσαλονίκη, εγνατία προς γιάννενα κλπ, χωρίς στάση, με 130χλμ (στο τωρινό κοντέρ, πές περίπου 140 με μαμά λάστιχα) με λάστιχο mud, κ ψήλωμα στους + 7-8 περίπου πόντους μαζί με τα λάστιχα. Δεν είναι BMW, αλλά δεν είναι και οτι δεν πάει. Απλά άλλους τους κουράζει ο τρόπος του, άλλοι δεν θέλουν να κατεβάζουν ταχύτητες με το παραμικρό, άλλοι δεν θέλουν να στρίβουν ή να φρενάρουν με την ψυχή στα δόντια, και άλλοι δεν μπορούν να το οδηγήσουν με ασφάλεια στη βροχή χωρίς τετρακίνηση. Εγώ πχ που οδηγώ μίνιμουμ 5 ώρες τη μέρα δεν μου φαίνεται τραγικό. Για άλλους μπορεί να είναι.
Απλά είναι άλλο το να λέμε τί μπορεί να κάνει το αμάξι, αν πάει ή όχι, και άλλο το αν εμπνέει σε κάποιον ασφάλεια, σιγουριά και άνεση για να το κυκλοφορεί κάθε μέρα.
Δημήτρη το δικό μου μέχρι τις 60-70.000 χλμ δεν έβγαλε τίποτε. μέτα άρχισε τις ευαισθησίες...!
παντως pulp ενα πολύ πιθανό σενάριο είναι να σου μπεί το μικρόβιο να ανακαλύψεις και άλλες πτυχές της αυτοκίνησης.
Για τις βλάβες μη σε τρομάζεις, δεν σε αφήνει στο δρόμο και είναι πολύ έυκολο να μάθεις να ελέγχεις πολλά πράγματα μόνος. Απλά είπα οτι αν το ζορίσεις και θα σπάσει και θα χαλάσει, δεν έχει καμία σχέση με το samurai.
Για τους 2,3,4,5 λόγους, θα έλεγα να δείς ένα άλλο αμάξι.
Για τον 1, επειδή αυτός σε νοιάζει περισσότερο, μην το σκαλίζεις άλλο, πάρτο. 2003 μοντέλο έχει ανθεκτικότερο σασμάν και τράνσφερ, είναι λίγο πίο άσχημο απο μέσα, και λιγο πιό τραχύ κινητήρα σε αίσθηση, δεν υστερεί όμως του vvt, απλά λειτουργεί διαφορετικά. Το πολύ πολύ να βάλεις ενα σετάκι αμορτισέρ, όχι ντε κ καλά για τρελλό 4χ4, αλλά ενα kyb ή bilstain για να μήν πηγαίνει σαν βάρκα, και αν τα σινεμπλόκ λόγω ηλικίας έχουν σκιστεί ή αισθάνεσαι το αμάξι λίγο κουδούνι κ όχι σφιχτό, παρε ενα σετ για αλλαγή, θα γίνει σαν καινούριο. Άντε, μεγειά....