Jimny με ABS ή χωρίς

Ή πώς μεταφέρει στον χώμα την ισχύ του το θηρίο..

Jimny με ABS ή χωρίς

Δημοσίευσηαπό cliff » Πέμ Φεβ 26, 2004 6:35 pm

Καλώς σας βρήκα κι εδώ!
Η ερώτησή μου είναι αν πρέπει να παίρνει κανείς το Jimny με ABS ή χωρίς, αν αναλογιστούμε ότι η χρήση του θα είναι 50% άσφαλτο και 50% χώμα. Το επιπλέον κόστος με βάση τις σημερινές τιμές αντιπροσωπείας είναι 1.000 ευρώ
Ευχαριστώ :)
cliff
 

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Φεβ 26, 2004 7:11 pm

Το καλύτερο είναι να βάλεις ABS και με διακοπτάκι να μπορείς να το κλείνεις όποτε θές, νομίζω γίνεται ευκολα η μετατροπή.

Στο ML της mercedes το ΑBS απενεργοποιήται όταν βάζεις τις κοντες δεν ξέρω αν συμβαίνει και στο jimny αυτό (χλωμό μου φαίνεται πάντως).

ΑΝ κάποιοε έχει jimny me abs ας μα διαφωτίσει :)
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό chriska » Παρ Φεβ 27, 2004 10:10 am

chriska
 

Δημοσίευσηαπό Jimnys » Παρ Φεβ 27, 2004 1:04 pm

Jimnys
 

Δημοσίευσηαπό IKE » Παρ Φεβ 27, 2004 1:36 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό manolis » Παρ Φεβ 27, 2004 5:47 pm

manolis
 

Δημοσίευσηαπό IKE » Παρ Φεβ 27, 2004 6:04 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό manolis » Παρ Φεβ 27, 2004 7:21 pm

manolis
 

Δημοσίευσηαπό IKE » Παρ Φεβ 27, 2004 7:32 pm

Σε ένα φρενάρισμα ο κάθε τροχός για να μεγιστοποιήσει την πρόσφυσή του θα πρέπει να διατηρεί ενα λόγο ολίσθησης με το οδόστρομα περίπου +20%.

Αν θεωρήσω πως μπορείς εσύ ή οποιοσδήποτε οδηγός να αυξομειώνει την πίεση στο πεντάλ του φρένου αρκετές φορες το δευτερόλεπτο θα μπορούσαμε να πούμε πως η επίδοσή σου στο φρενάρισμα ισοφαρίζει το ABS. Αν μπορείς να αυξομειώνεις την πίεση πιο γρήγορα (η ταχύτητα αυτή είναι περίπου η συχνότητα του "τρέμουλου" που κάνει το ABS όταν μπαίνει σε λειτουργία) τότε ΙΣΩΣ να φρέναρες πιο γρήγορα.

Στην πράξη όμως δεν καταφέρνεις να φρενάρεις πιο γρήγορα για 2 λόγους:

1.Δεν μπορείς να αυξομειώνεις την πίεση στο πεντάλ τόσο γρήγορα.
2Δεν μπορείς να αυξόμειώνεις την πίεση ξεχωριστά στον τροχό που χρειάζεται όπως το ABS (σε κάθε τροχό τα 4κάναλα ή έστω σε κάθε άξονα τα 2κάναλα)
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό manolis » Παρ Φεβ 27, 2004 8:02 pm

manolis
 

Δημοσίευσηαπό IKE » Παρ Φεβ 27, 2004 8:13 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό cliff » Σάβ Φεβ 28, 2004 10:37 pm

Μάλλον χρειάζεται τελικά για να αποφύγει κανείς την κακή στιγμή :!:
cliff
 

Δημοσίευσηαπό Jimnys » Κυρ Φεβ 29, 2004 9:38 pm

Jimnys
 

Δημοσίευσηαπό maverick » Κυρ Φεβ 29, 2004 10:21 pm

maverick
 

Δημοσίευσηαπό Michalis » Δευτ Μαρ 01, 2004 1:27 am

Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Επόμενο

Επιστροφή στο Μετάδοση , σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

cron