Ας βαλουμε μια κλιμακα απο το 0% εως το 100% .. οπου 0= καθολου τρεμουλο και 100 το περισσοτερο τρεμουλο που μου εχει κανει.. και εννοω να μην μπορεις να κρατησεις το αυτοκινητο.. χωρις υπερβολη

Το πηρα μεταχειρισμενο με 75.000 χλμ και ειχε ενα τρεμουλο στα 20 με 25% δηλαδη εντονο σε φαση .. το σκεφτοσουν να το δωσεις στη γυναικα σου να το οδηγησει ή της το εδεινες και της ελεγες "ΠΡΟΣΕΧΕ δεν χρειαζεται να τρεχεις"

Μπηκανε καινουρια λαστιχα, ζυγοσταθμισεις, σερβις κλπ .. το προβλημα εμεινε ως εχει στα 20-25%
μετα απο 2 χρονια και μετα απο ενα εντονο καλοκαιρι εξορμησεων (τωρα που το σκεφτομαι) το τρεμουλο εφτασε στα 40-50% Δεν σκεφτοσουν να το δωσεις πλεον σε αλλον να το οδηγησει ..
Ερευνα 1 για το τι γινεται και πως διορθωνεται: Το 80% λεγανε stabilizater (απορτισερ τιμονιου) , κατι ροδελες καπου αναμεσα σε αξονα και ροδα και σφιξιμο λιγο τον ατερμονα του τιμονιου.

Παρενθεση ... οποιον ακουω να μου λεει για αμορτισερ τιμονιου τον ξεγραφω απο μαστορα, συμβουλατορα και δεν παω ουτε για να μου φουσκωσει τα λαστιχα




Ερχετε το σερβις 90.000 περιπου .. και λεω στον μηχανικο για τις ροδελες που δεν ηξερα ακριβως που μπαινουν τι ειναι και τι θα κανουν.. Μπηκαν .. μαλλον .. δεν ξερω. Αποτελεσμα: εγινε λιγο πιο βαρυ το τιμονι για λιγο καιρο (λιγα χλμετρα), επανηλθε στο φυσιολογικο του μετα .. αλλα το τρεμουλο συνεχιζει στι ιδιο ποσοστο 40-50% ..
Ηρθε η αποφαση να μπουν ελατηρια - αμορτισερ (δεν περναγε κτεο

ζηγοσταθμηση/ευθυγραμμιση επανω στο αυτοκινητο .. Αποτελεσμα: καμια διαφορα στο τρεμουλο, ιδιο ποσοστο 40-50% και λογο καλοκαιριου και εξορμησεων το ποσοστο αρχιζει να ανεβαινει στο 100% που σημαινει: στα 70-80 χλμ τρεμουλο σαν να κρατας δονητικο ή κρουστικο δραπανο


Η λυση για να μην σκοτωθω ηταν να παταω και να αφηνω στιγμιαια το φρενο μεχρι να κατεβει απο τα 70χλμ και μετα αφοβα πατουσες φρενο ..











Ερευνα 2 για το τι γινεται και πως διορθωνεται: Το 15% προτειναν αλλαγη στα λαστιχακια του μπροστινου συστηματος, σφυξιμο σε οτι μποσικο υπαρχει απο βιδες κλπ, και αλλαγη μπρος πισω τις ροδες (ή ζυγοσταθμιση στην ουσια)
Και το υπολοιπο 5% αλλαγη στις δισκοπλακες (υπαρχει περιπτωση να ειναι ελαχιστα στραβες και να συντονιζουν)
Παω σε συνεργειο φρενων, γινεται μετρηση και μου λεει ειναι ελααααχιστα στραβες που δεν μπορει να επειρεαζει το συγκεκριμενο προβλημα γιατι θα το εκανε οταν πατουσα φρενο και στα 40χλμ και στα 110χλμ .. "ειναι θεμα ζυγοσταθμησης" μου λεει.. του λεω .. "πριν 1 μηνα εγινε αλλαγη αμορτισερ με ζυγοσταθμηση/ευθυγραμμιση πανω στο αμαξι" ΟΚ φευγω .. παω σε αυτον που μου ειχε κανει τη ζυγοσταθμιση .. "αποκλειεται να μην πετυχε η ζυγοσταθμιση" μου λεει .. "βαζουνε κατι ροδελες, σφιγγουνε και τον ατερμονα λιγο και αν δεν φτιαξει βαζουνε ενα αμορτισερ τιμονιου και φτιαζει .. ενα καλο .. σου βαζω και απο Μερσεντες που κανει αλλα καλυτερα ενα καλο" μου λεει.. (αναψοκκοκινισμενος εγω) "μαστορα ασε τα αμορτισερ .. σφιξε μου αν μπορεις τον ατερμονα να δω" του λεω .. Τον σφιγγει , βγαινω εθνικη .. Αποτελεσμα: λιγοτερη επαναφορα στο υδροβλικο συστημα (λογικο και αναμενομενο) καμια διαφορα στο τρεμουλο, ιδιο ποσοστο 100%
Ερχετε το σερβις 120.000 περιπου (αλλος μαστορας): Αλλαγη τις πισω ροδες μπροστα και τις μπροστα πισω, αλλαγη δισκοπλακες/τακακια(80€) , σφιξιμο σε οτι βιδα υπηρχε στο μπροστινο συστημα .. Αποτελεσμα: μειωση του τρεμουλου στα 70-80% (ακομα πολυ εντονο αλλα πιο λιγο) αλλα εφυγε το προβλημα του φρεναρισματος πανω στον συντονισμο




Ξαναπαω .. μου λεει "πηγαινε να κανεις μια ζυγοσταθμιση στις μπροστινες ροδες, κανε δοκιμη και ξαναελα"
Παω .. 10γρ η μια ροδα , 20γρ η αλλη ... βγαινω εθνικη .. Αποτελεσμα: τρεμουλο στο 5% (μπορει να ειναι και η ιδεα μου ή να τρεμω ακομα
