από kermit » Τετ Δεκ 16, 2015 7:56 pm
Όταν τα Jimny λογίζονται ακόμη ως "αυτοκίνητα" και μιλάμε για κανονικό βάρος, κανονική μετάδοση, με +/- 10% αποκλίσεις σε ύψος,πλάτος, διάσταση ελαστικού κλπ, δεν νομίζω οτι υπάρχουν πραγματικές περιπτώσεις που υστερεί ενα αυτόματο κιβώτιο. Ειδικότερα, αν λάβουμε μέσους όρους, αν ιδρώνει περισσότερο σε κάποια περάσματα, ιδρώνει λιγότερο σε άλλα.
Έχει απλά μια διαφορετική φιλοσοφία, την οποία προσωπικά προτιμώ λιγότερο. Δεν θέλω ενας εγκέφαλος να αποφασίζει για εμένα, ακόμη και αν οι παράμετροί του είναι προσεκτικά μελετημένες. Και προτιμώ να έχω συμπλέκτη στο πόδι μου, γιατί τον χρησιμοποιώ στο προσωπικό μου στυλ 4χ4 όχι μόνο για να αλλάζω ταχύτητες, αλλά για να ζυγίζω το βάρος του αυτοκινήτου.
Αν θέλει κάποιος να εξελίξει σοβαρα το jimny, θεωρώ οτι το χειροκίνητο ειναι μονόδρομος. Αν θέλει να κάνει ωραίες δυνατούτσικες εκδρομές, και το χρησιμοποιεί εντος-εκτός, ειναι μια χαρά και το αυτόματο. Μπορεί να ειναι και καλύτερη επιλογή, ανάλογα με το στύλ του. (Όταν λέμε σοβαρή εξέλιξη, εννοούμε το αυτοκίνητο να μήν είναι πια κυκλοφορήσιμο. Σε εκείνο στο στάδιο ενας προγραμματισμένος εγκέφαλος δεν μπορεί να σκεφτεί να ξεκινήσει με τρίτη αργή πχ.,γιατί είναι απαραίτητο για την περίσταση. Και διάφορα άλλα.)