Φιλε Αριστο, ευχαριστω πολυ για την απαντηση και την βοηθεια σου.
Εκανα πολυ προσεχτικα αυτο που μου προτεινες, αλλα δεν φαινεται εκει κατι το περιεργο.....
Κουνησα και τους δυο τροχους και δεν καταλαβα να υπαρχει καποιος ορατος τζογος

(οσο τουλαχιστον μου επετρεπε ο τροπος που το δοκιμασα, αφου οπως καταλαβαινεις, εξασκωντας καποια δυναμη, κουνουσα και τον αντιθετο τροχο παρολο που πατουσε στο εδαφος...).
Πραγματικα εχω απελπιστει αφου ηδη εχουν δει το αυτοκινητο 3-4 συνεργεια και κανενας δεν μου λεει κατι σιγουρο.
Η καλυτερα, ολοι τους λενε ενα ΤΙΠΟΤΑ
Πραγματικα δεν θελω να καταφυγω αβιαστα στην τοποθετηση του αμορτισερ τιμονιου. Το να βαλω το αμορτισερ για να πετυχω γενικοτερα καλυτερη σταθεροτητα το καταλαβαινω...........το να το βαλω ομως λογω αυτου του προβληματος, φοβαμαι πως δεν ειναι σωστη επιλογη

.
Οπως
σωστα γραφτηκε παραπανω, ο σκοπος ειναι να βρεθει
και να επισκευαστει το αιτιο και οχι να το κρυψουμε κατω απο το χαλι....
Τι νοημα θα εχει να συνεχισει να υπαρχει αυτη η ταλαντωση (που σιγουρα θα δημιουργησει περισσοτερα προβληματα), και εγω απλα να την "αγνοω" γιατι εστω το σουπερ ντουπερ αμορτισερ, δεν θα την αφησει να φτασει στο τιμονι και το χερι μου ?

.
Πραγματικα δεν ξερω που αλλου να ψαξω οταν οι πιο "ειδικοι" πλενουν τα χερια τους λεγοντας ενα απλο: Δεν βλεπω κατι

.
ΑΝ καποιος εχει να προτεινει/υποδειξει καποια λυση, περιμενω
