Απο την στιγμη που υπαρχει συντονισμος (vibration) τοτε ενα κινουμενο μερος δεν γυριζει σωστα ως προς τον αξονα του. Αυτο μπορει να ειναι οι τροχοι, οι 2 αξονες κινησης και το αξονακι που μεταφερει την κινηση απο το κιβωτιο ταχυτητων στο transfer. Απο την στιγμη που στο κανει και στην ασφαλτο (αρα κινειται μονο ο πισω αξονας) τοτε ειναι απο εκει. Ο πισω αξονας μεταδοσης (οπως και ο μπροστα) αποτελειται απο 2 μερη.
Εδω βλεπεις τους δικους μου:
Το ενα κομματι μπαινει μεσα στο αλλο με πολυσφηνο και ετσι ακολουθει την πανω-κατω κινηση που κανει ο αξονας σου και η εφαρμογη τους ειναι απολυτη. Αν το πιασεις στην ενωση αυτων των δυο κομματιων και πηγαινει εστω και ελαχιστα πανω κατω η' δεξια αριστερα, τοτε εχεις βρει την πηγη του προβληματος.
Επειδη ανεφερες και εναν διακεκομενο μεταλλικο θορυβο οταν πρωτοξεκινησε το προβλημα, κραταω μια επιφυλαξη μηπως διελυσε καποιο ρουλεμαν στην μια απο τις δυο ακρες του πισω αξονα (ειτε απο το transfer. ειτε απο το διαφορικο) και πλεον ο αξονας παει οπου θελει.
Οπως και να χει πρεπει να ανεβει σε ανυψωτικο το αυτοκινητο για να δουν τους τζογους του.