Τρεμόπαιγμα του τιμονιού στα 70-80 χλμ.

Ή πώς μεταφέρει στον χώμα την ισχύ του το θηρίο..

Τρεμόπαιγμα του τιμονιού στα 70-80 χλμ.

Δημοσίευσηαπό mitsoskitsos » Παρ Ιούλ 30, 2004 8:57 am

Άβαταρ μέλους
mitsoskitsos
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2004 10:10 am
Τοποθεσία: Rafina

Δημοσίευσηαπό gc » Παρ Ιούλ 30, 2004 11:48 am

gc
 

Δημοσίευσηαπό Talos » Παρ Ιούλ 30, 2004 12:03 pm

To τιμόνι τρέμει πολύ μόνο σε φρανάρισμα και μόνο όταν η ταχύτητα μειώνει ανάμεσα στα 70 και 80 χλμ.
Όταν ταξιδεύω με σταθερή ταχύτητα 70 ή 80 δεν παρουσιάζει πρόβλημα.
Λάστιχα και ζάντες μαμίσιες στα 28000 χιλ.
Άβαταρ μέλους
Talos
 
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 04, 2004 1:48 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό NIOAK » Παρ Ιούλ 30, 2004 1:06 pm

Άβαταρ μέλους
NIOAK
 
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Δευτ Φεβ 16, 2004 4:21 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Gravel » Παρ Ιούλ 30, 2004 2:33 pm

Λοιπον φιλοι τα νεωτερα ειναι οτι φιλος μου που ειχε παρατηρησει το τραιμοπαιγμα του τιμονιου,εβγαλε τα μπουλονια ασφαλειας που ειχε βαλει και το τρεμοπαιγμα εφυγε.Αυτο που παρατηρησα εγω βλεποντας τα μπουλονια αυτα ειναι οτι ειναι πολυ ελαφρυτερα απο τα μαμισια.Δεν ειχα ζυγαρια να τα ζυγισω,αλλα πρεπει να εχουν το μισο βαρος ισως και λιγωτερο.Το αυτοκινητο ειναι καινουργιο 2000χλμ και τα λαστιχα μαμισια.Να ειστε ολοι καλα - Γιωργος
Gravel
SPAMMER
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 13, 2004 2:56 pm

Δημοσίευσηαπό Jericho » Τετ Αύγ 04, 2004 11:25 pm

"Αν δεν βρούμε τον δρόμο, θα τον δημιουργήσουμε..."

Οταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...
Jericho
 
Δημοσιεύσεις: 203
Εγγραφή: Τρί Απρ 13, 2004 9:48 pm
Τοποθεσία: Chania - Crete - Greece

Δημοσίευσηαπό cliff » Σάβ Αύγ 07, 2004 8:39 pm

cliff
 

Δημοσίευσηαπό mindk33p3r » Κυρ Αύγ 08, 2004 1:46 am

\/ / \/ /\ - /\ \ \/ /\
Άβαταρ μέλους
mindk33p3r
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 13, 2004 8:12 pm
Τοποθεσία: Βόρεια Προάστια - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό cliff » Κυρ Αύγ 08, 2004 9:45 am

Στο φρενάρισμα δεν έδειχναν να είναι στραβές, τι να πω δεν ξέρω. Το τρέμουλο μου το έκανε από την αρχή πάντως -ξεκινούσε στα 75-80 περίπου και σταματούσε στα 90- και το συνδύασα με την αλλαγή ελαστικών. Κανονικά οι δίσκοι ήταν στην εγγύηση. Έχουν αλλάξει αρκετοί από ότι ξέρω και κάποιοι περισσότερες από μια φορά. Τα λάστιχα τα έκανα ανταλλαγή στο βουλκανιζατέρ.
cliff
 

Δημοσίευσηαπό Michalis » Κυρ Αύγ 08, 2004 11:02 am

Με την αλλαγή απο τα Yoko's Geolandar AT + II σε BFs Μ/T KM πάντα με την ίδια διάσταση 215/75/15 το "τρέμουλο" μεταφέρθηκε απο τα 70-75 στα 75-80. Με τα original 205/70/15 δεν εμφανίζεται πουθενά παρότι είχα πάντα
τα ίδια μπουλόνια ασφαλείας.
Τα μεγαλύτερα ελαστικά ιδιαίτερα για εκτός δρόμου κίνηση παρουσιάζουν πολλές ατέλειες στην κατασκευή τους και δέν μπορούν να ζυγοσταθμιστούν τέλεια.Παρότι χρησημποιώ stabiliser RTC με προφορτισμένο ελατήριο επαναφοράς το "τρέμουλo" και πάλι δεν φιλτράρεται τέλεια.Ζυγοστάθμιση τροχών επί του οχήματος έγινε χωρίς ορατά αποτελέσματα οπότε I have to live with it :D
Τουλάχιστον τα BFs είναι πρός έκπληξή μου είναι πολύ αθόρυβα για M/T...για να μήν πώ σαν "ασφάλτινα" Καμμία σχέση με τα Fedima Extreme...εκεί να δείτε "τρέμουλο" αλλά και ντουντούκα που ήθελες για να μιλήσεις μετά τα 60 !!!
Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό mindk33p3r » Κυρ Αύγ 08, 2004 11:55 am

Μιχάλη πιστεύεις ότι μπορεί να μπορεί να φταίει το μεγαλύτερο προφίλ των ελαστικών; :?:
Άμα αλλάξεις λάστιχα και βάλεις M/T είναι σχεδόν standard το τρεμόπαιγμα; :x
Η αλήθεια είναι ότι με έχεις τρομάξει λίγο. :omfg:
\/ / \/ /\ - /\ \ \/ /\
Άβαταρ μέλους
mindk33p3r
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 13, 2004 8:12 pm
Τοποθεσία: Βόρεια Προάστια - Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mitsoskitsos » Κυρ Αύγ 08, 2004 2:54 pm

Η δικιά μου εμπειρία στο θέμα:

Στάδιο 1ο: Αλλαγή από τα μαμίσια σε Michelin A/T 215/75 15, στις σιδερένιες μαμίσιες ζάντες.
Κανένα πρόβλημα.

Στάδιο 2ο: Αλλαγή ζάντες ENKEI 7ρες με αρνητικό οφφσετ.
Αρχισε να τρεμοπαίζει(αρκετά) το τιμόνι στα 60-80.

Στάδιο 3ο: Αλλαγή στα μπουλόνια.
Το πρόβλημα σχεδόν εξαλήφθηκε, αφού τα παλιά μπουλόνια αφενός ήταν αρκετά βαριά, αφετέρου ο κώνος τους ήταν μικρότερος και δεν κέντραραν σωστά τη ζάντα

Στάδιο 4ο: BFG Mud Terrain στις μαμίσιες σιδερένιες ζάντες.
Δεν υπάρχει κανένα "τρέμουλο".

Στάδιο 5ο: Μετά από αλλαγή των μπροστινών ελατηρίων (μπιπ ΟΜΕ σε σκληρά), και την προσθήκη αμορτισέρ τιμονιού, το "τρέμουλο" με τις ΕΝΚΕΙ συνεχίζει να υπάρχει.
Τα λάστιχα είναι τέλεια ζυγοσταθμισμένα, η ζάντα κεντράρει σωστά, αλλά το πρόβλημα υπάρχει. Το αμορτισέρ τιμονιού, αν και έχει βελτιώσει πολύ την αίσθηση του τιμονιού, στο συγκεκριμένο θέμα δεν βοηθάει.

Συμπέρασμα δεν έχω βγάλει ακόμη...
Άβαταρ μέλους
mitsoskitsos
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2004 10:10 am
Τοποθεσία: Rafina

Δημοσίευσηαπό George Kehaidis » Δευτ Αύγ 09, 2004 1:55 am

Ακούστε και εμένα....
Μου έτρεμε από την πρώτη στιγμή στην επιτάχυνση από 75 στα 80.Στο σέρβις άλλαξα δισκόπλακες γιατί ήταν στραβομένες από τη ¨μαμά¨.
Μετά από μερικό off road πάλι άρχισε να μου τρέμει στο ίδιο εύρος μς λάστιχα michellin A/T υτή τη φορά και πολύ καλή ζυγοστάθμιση.
Ωστόσο άκουσα και την εξής άποψη....Πως για να ζυγοσταθμιστούν οι τροχοί σε άκαμπτο άξονα πρέπει να ζυγοσταθμιστούν με όλο τον άξονα μαζί διότι και ο άξονας είναι λίγο στραβός από τη μάνα του :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
δουλειά η όποία γίνεται αρκετά δυσκολά....
George Kehaidis
 

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Παρ Μάιος 20, 2005 5:55 pm

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό joseph » Σάβ Μάιος 21, 2005 5:00 am

joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2782
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Επόμενο

Επιστροφή στο Μετάδοση , σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες