element ο λογος που επιλεγουμε τα τυπου ARB ειναι η χρηση που κανουμε, η αξιοπιστια του συστηματος αυτου και η 100% εμπλοκη που παρεχει.
Σε αντιθεση με τα υπολοιπα διαφορικα περιορισμενης ολισθησης με δισκακια (οπως ειναι και αυτο που εδειξες) που μετα απο καιρο χρησης χανουν το ποσοστο εμπλοκης τους (που μεταξυ μας το 25%, που συνηθως εχουν ειναι τριχες) τα τυπου ARB και 30 χρονια να περασουν οποτε το χρειαστεις θα ειναι εκει με 100% εμπλοκη.
Αλλα ολα εξαρτωνται απο την χρηση. Αν θες να ασχοληθεις σοβαρα με την εκτος δρομου οδηγηση και οχι να μετρας στα πεταλα ποσες μοιρες γυρισε το αυτοκινητο στον αξονα του, τα τυπου ARB ειναι μονοδρομος.
Λεω τυπου ARB γιατι υπαρχουν και ηλεκτρικα αλλα και μηχανικα ελευθερα διαφορικα που γινονται 100% μπλοκε.

Keep thinking......