ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΖΜΑΝ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!!!

Ή πώς μεταφέρει στον χώμα την ισχύ του το θηρίο..

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΖΜΑΝ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!!!

Δημοσίευσηαπό elis » Σάβ Ιουν 12, 2004 1:45 pm

elis
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Παρ Μάιος 07, 2004 6:45 pm

Δημοσίευσηαπό Jimnys » Σάβ Ιουν 12, 2004 3:37 pm

Jimnys
 

Δημοσίευσηαπό maverick » Κυρ Ιουν 13, 2004 6:51 am

Τελευταία επεξεργασία από maverick και Σάβ Ιουν 26, 2004 9:04 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
maverick
 

Δημοσίευσηαπό Chris » Δευτ Ιουν 14, 2004 12:09 pm

Άβαταρ μέλους
Chris
 
Δημοσιεύσεις: 1402
Εγγραφή: Τρί Μάιος 04, 2004 12:58 pm
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Δημοσίευσηαπό mitsoskitsos » Δευτ Ιουν 14, 2004 1:02 pm

Άβαταρ μέλους
mitsoskitsos
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2004 10:10 am
Τοποθεσία: Rafina

Δημοσίευσηαπό Chris » Δευτ Ιουν 14, 2004 2:55 pm

Άβαταρ μέλους
Chris
 
Δημοσιεύσεις: 1402
Εγγραφή: Τρί Μάιος 04, 2004 12:58 pm
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Δημοσίευσηαπό fous » Τρί Ιουν 15, 2004 7:57 am

Ρε παιδια ειστε σιγουροι πως η χρηση του jimny πρεπει να γινεται σε τοσο χαμηλες στροφες..? τη ροπη του οντως την πιανει στις 4500 στροφες και νομιζω πως το καλυτερο για τον κινητηρα ειναι οι στροφες του να μην πεφτουν κατω απο τα 2/3 των στροφων της ροπης του.. Θα πρεπει δηλαδη (θεωρητικα τουλαχιστον) κατω απο τις 3000 στροφες να κατεβαζουμε ταχυτητα.. και γενικα το αυτοκινητο να το οδηγουμε κοντα στην ροπη (4000-4500)!!
Επισης σε αυτα τα επιπεδα, (και παλι θεωρητικα) εχουμε μικροτερη καταναλωση, που οσο να 'ναι ειναι ενα απο τα μειονεκτηματα του jimny..
Αυτα τουλαχιστον εχω ακουσει, πειτε μου αν κανω λαθος..
Δε λεω πως σε χαμηλοτερες στροφες δεν αποδιδει, αντιθετως..
Απλα λεω πως πρεπει να οδηγουμε, για καλυτερη χρηση του κινητηρα!!
fous
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2004 7:03 am

Δημοσίευσηαπό IKE » Τρί Ιουν 15, 2004 9:41 am

Απο τις 2.000σαλ και πάνω δουλεύει μια χαρά, πρόβλημα δεν εχει ούτε αν το δουλεύετε στις χαμηλές στροφές (χωρίς να πνίγεται βέβαια) ούτε στις πολύ ψηλές (χωρίς να χτυπάμε κόφτη αντίστοιχα).

Στην πράξη αν δεν θέλετε το μέγιστο της ισχήος ενας απλός κανόνας είναι να έχετε την μακρύτερη δυνατή ταχήτητα αλλα ταυτόχρονα να μην στίβετε το γκάζι.

πχ αν έχετε 4η, 2000σαλ και αναγκάζεστε να έχετε το γκάζι στο πάτωμα κατεβάστε σε 3η και ας ανεβούν οι στροφές στις 2500.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Michalis » Τρί Ιουν 15, 2004 10:05 am

Michalis
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 05, 2004 5:24 pm
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Δημοσίευσηαπό elis » Τετ Ιουν 16, 2004 11:04 pm

elis
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Παρ Μάιος 07, 2004 6:45 pm

Δημοσίευσηαπό mitsoskitsos » Πέμ Ιουν 17, 2004 9:12 am

Άβαταρ μέλους
mitsoskitsos
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2004 10:10 am
Τοποθεσία: Rafina


Επιστροφή στο Μετάδοση , σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες