Μείωση στη σχέσεις (ratio reduction)

Ή πώς μεταφέρει στον χώμα την ισχύ του το θηρίο..

Δημοσίευσηαπό KARAKALOS » Πέμ Ιαν 05, 2012 7:24 pm

και κατι αλλο εβαλες ως οριο τις 30" μετα απο εκει;;(μιλωντας παντα για το πετρελαιο)
KARAKALOS
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τετ Απρ 27, 2011 10:17 am

Δημοσίευσηαπό panosd » Πέμ Ιαν 05, 2012 9:22 pm

ειναι οπως ακριβως κ στο νντ . Πρεπει να βγαλεις το μαμα βοηθητικο ,

να βαλεις αλλο πχ απο 410 , να ανοιξεις τρυπες στα πλακακια για να κουμπωσουν

οι κεντρικοι η να τους αλλαξεις με αλλους απο σαμι , μια πατεντα για να

διαβαζει το κοντερ τα χλμ , και βασεις για να κατσει σωστα το βοηθητικο.

Κοστος :

1) βοηθητικο 250ε
2) βασεις βοηθητικου 150ε
3)κεντρικοι σαμι 200ε
4)γραναζι για να διαβαζει χλμ μαζι με τορνο 50ε

συνολο 650ε (με κεντρικους απο σαμι)

Με το 410 δουλευα αρκετα καλα μεχρι κ 30'' .

Τωρα με τα 31'' εφτιαξα γραναζια 4.16 για το ιδιο βοηθητικο.

Κοστος τα μαμα του 410( 0ε ηδη τα εχεις απο το βοηθητικο)

+ τα μαμα του 413 (το πολυ μεχρι 100ε) + τορνος = 200ε .

Για 32'' κ πανω ετοιμα γραναζια 4.9-5.14 κτλ στο ιδιο βοηθητικο 410 που θα

βαλεις αο την αρχη.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό alex_jimny » Παρ Δεκ 21, 2012 7:07 pm

Άβαταρ μέλους
alex_jimny
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2011 5:42 pm
Τοποθεσία: Βεροια

Δημοσίευσηαπό alex_jimny » Παρ Δεκ 21, 2012 7:17 pm

Άβαταρ μέλους
alex_jimny
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τετ Ιουν 15, 2011 5:42 pm
Τοποθεσία: Βεροια

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Μετάδοση , σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

cron