Μείωση στη σχέσεις (ratio reduction)

Ή πώς μεταφέρει στον χώμα την ισχύ του το θηρίο..

Δημοσίευσηαπό Troll » Τρί Οκτ 31, 2006 3:03 am

Thank you... :thumbsup:
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό fourgiaris » Κυρ Αύγ 24, 2008 7:40 pm

για σας παιδια μηπος μπορει να μου πει καπιος τη ειναι το rialjimny θελω και εγω να το κανω πιο αργω τη επιλογες εχο. εκτος να αλλαξω τρανσφερ, δεν μπαινω σε αγονες.Το jimny μου ειναι του 03. Κατι ακουσα για κο/νια απο αλο μοντελο, τη παιζει
fourgiaris
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 07, 2008 12:36 pm

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Πέμ Αύγ 28, 2008 11:37 am

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό fourgiaris » Σάβ Αύγ 30, 2008 7:11 pm

fourgiaris
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 07, 2008 12:36 pm

Δημοσίευσηαπό ELECTROSYSTEM » Τετ Οκτ 01, 2008 11:59 pm

ELECTROSYSTEM
 
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 8:24 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ippokampos » Τρί Οκτ 07, 2008 8:54 pm

Καλησπερα φιλοι μου!Και εγω πριν λιγο καιρο εβαλα βοηθιτικο απο sj410 με αντιγραφη ολου του κιτ μετατροπης απο την djtuning και μπορω να σας πω οτι ειμαι πολυ ικανοποιημενος και με διασταση ελαστικων 205/80/16kl-71 της kumho
ippokampos
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 14, 2007 9:38 pm

Δημοσίευσηαπό sj410red » Δευτ Οκτ 13, 2008 11:38 pm

Suzuki4ever
sj410red
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 11, 2008 2:39 pm

Δημοσίευσηαπό KARAKALOS » Κυρ Ιαν 01, 2012 5:24 pm

KARAKALOS
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τετ Απρ 27, 2011 10:17 am

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Δευτ Ιαν 02, 2012 12:32 am

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό panosd » Τετ Ιαν 04, 2012 8:03 pm

Ο trialjimny εχει φτιαξει γραναζια κ για το diesel .

Γνωμη μου οτι τα γραναζια για το μαμα βοηθητικο του jimny δεν αξιζουν.

Σου δινουν την ιδια μειωση και στα αργα κ στα γρηγορα κατι το οποιο ειναι

αχρηστο. Στα αργα χρειαζομαστε μεγαλυτερη μειωση οπως πολυ σωστα

δινουν οι μειωτηρες για σαμι.

Αν ειναι για διασταση μεχρι 30'' , ενα βοηθητικο απο 410 ειναι το καλυτερο.

Θελει λιγη δουλεια παραπανω για να μπει στα νντ κ στο diesel αλλα σε

αποζημειωνει με το παραπανω.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τετ Ιαν 04, 2012 10:31 pm

Κανε ενα τηλ στον αμοργιανο μηπως ξερει κατι. Εμενα αυτος θα μου τα φτιαξει και στα αργα θα εχω επιπλεον μειωση
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό panosd » Πέμ Ιαν 05, 2012 2:57 am

Δεν εχεις επιπλεον μειωση. Εχεις την ιδια μειωση κ στα αργα κ στα γρηγορα.

Πχ -24% κ στα δυο. 1.63:1 γρηγορα , 2.65:1 στα αργα.

Ενω με τους μειωτηρες απο σαμι εχεις περισσοτερη στα αργα , δλδ αυτο που

χρειαζομαστε , πιο αργο βημα για ασφαλη περασματα.

Πχ γραναζια 4.16 , στα γρηγορα 1.4:1 περιπου κ στα αργα 4.16: 1.

επισης το βοηθητικο απο 410 εχει μειωση 2.55:1 στα αργα.

Στα χρηματα που κοστιζουν τα γραναζια για το μαμα βοηθητικο (650ε)

μπορεις να βαλεις ενα βοηθητικο απο 410 κ να κερδισεις περισσοτερα.

Μην ξεχνατε κ το προβλημα με το χαλαρωμα της αλυσιδας.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Πέμ Ιαν 05, 2012 11:01 am

Για τα γραναζια που λεω εγω δεν εχει γινει παραγωγη ακομα ειμαστε στην ετοιμασια των προτοτυπων. Οσο για το θεμα της καδενας δε αλλαζει κατι
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό panosd » Πέμ Ιαν 05, 2012 4:02 pm

Συγνωμη , νομιζα οτι λες για αυτα που ηδη κυκλοφορουν.

Για την καδενα , υπαρχει προβλημα που παρουσιαζεται μετα απο λιγο καιρο,

Επειδη αλλαζονται τα γραναζια με αλλα με περισσοτερα δοντια ,

Χαλαρωνει κ τρωγεται , με αποτελεσμα να πιδανε κ τα δοντια θεσεις

στην αλυσιδα.

Με το καλο να δοκιμασεις τα νεα γραναζια.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό KARAKALOS » Πέμ Ιαν 05, 2012 7:23 pm

Πανο ειπες πως στο diesel ειναι δυσκολοτερα, ειναι δοκιμασμενη ομως η τοποθετηση απο 410;;
KARAKALOS
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τετ Απρ 27, 2011 10:17 am

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μετάδοση , σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες

cron