Μείωση στη σχέσεις (ratio reduction)

Ή πώς μεταφέρει στον χώμα την ισχύ του το θηρίο..

Μείωση στη σχέσεις (ratio reduction)

Δημοσίευσηαπό Termitis » Κυρ Απρ 30, 2006 8:58 pm

Θέλω να μειώσω την σχέση των ταχυτήτων μου περίπου 25% για μεγαλύτερα ελαστικα και περισσότερη ροπη στους τροχούς. Τί προτείνεται:
1. Αλλαγή στα κορωνοπήνια
2. Αλλαγή του tranfer se samurai και μετά αλλαγή των γραναζιών
3. Αλλαγή στα ήδη υπάρχοντα γραναζια του τζίμνυ

Για την επιλογή Νο 3 δοκίμασε κανεις τα γρανάζια της Trialjimny? http://www.geocities.com/trialjimny/jimny.html
4 Sand
4 Rocks
4 Mud
4 WHEEL DRIVE
Termitis
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 15, 2005 12:04 am
Τοποθεσία: ΚΥΠΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Μάιος 16, 2006 4:13 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Μάιος 16, 2006 4:14 pm

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Termitis » Πέμ Μάιος 18, 2006 10:59 pm

4 Sand
4 Rocks
4 Mud
4 WHEEL DRIVE
Termitis
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 15, 2005 12:04 am
Τοποθεσία: ΚΥΠΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Παρ Μάιος 19, 2006 11:55 am

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Termitis » Σάβ Μάιος 20, 2006 11:39 pm

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Όμως για αλλαγή ολόκληρου του τρανσφερ νομίζω θα πάει πολύ πιο ακριβά. Άσε που θα θέλει κι άλλες μετατροπές. Αφού είναι οκ για 30άρια μάλλον πάω για γρανάζια. Στο τέλος του άλλου μήνα πάω για +10cm ύψος (DGTuning ή BigBalls) με OLD MAN EMU αμορτισερ και γρανάζια απο TRIALJIMNY. Αν στο μέλλον θέλω 31' ή 32' πάλι θα είμαι άνετος ή νομίζεις θα έχω προβλημα?
4 Sand
4 Rocks
4 Mud
4 WHEEL DRIVE
Termitis
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 15, 2005 12:04 am
Τοποθεσία: ΚΥΠΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τετ Μάιος 24, 2006 11:07 am

Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Termitis » Τρί Οκτ 24, 2006 12:33 am

4 Sand
4 Rocks
4 Mud
4 WHEEL DRIVE
Termitis
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 15, 2005 12:04 am
Τοποθεσία: ΚΥΠΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό Termitis » Τρί Οκτ 24, 2006 12:33 am

4 Sand
4 Rocks
4 Mud
4 WHEEL DRIVE
Termitis
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 15, 2005 12:04 am
Τοποθεσία: ΚΥΠΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Οκτ 24, 2006 1:10 am

Τα γρανάζια του 410 είναι κοντύτερα κατά 10%. Κοντά και μακριά .

Τα aftermarket γρανάζια , Calmini, rockhopper, rocklobster, dgtuning, κλπ κλπ κονταίνουν τα μακριά από 13% έως 25 % και τα κοντά από 60% έως 180% (πάνω κάτω ακριβώς δεν τα θυμάμαι αλλά μπορείς να το ψάξεις έχει μπόλικα links στα τεχνικά άρθρα για αυτό το θέμα) ανάλογα το κιτ . Αυτή είναι η διαφορά.
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Termitis » Τρί Οκτ 24, 2006 1:20 am

Δηλαδή είναι πιο κοντα κατα 10% συγκρινόμενα με αυτά του SJ413? Δηλαδή τι μειώσεις θα έχω με το βοηθητικό του SJ410 συγκρινόμενο με το βοηθητικό του Jimny?
4 Sand
4 Rocks
4 Mud
4 WHEEL DRIVE
Termitis
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 15, 2005 12:04 am
Τοποθεσία: ΚΥΠΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Οκτ 24, 2006 1:28 am

Του 410 είναι 8% εάν θυμάμαι σωστά από το 413. Το 413 είναι 5% από το Jimny και πάλι εάν θυμάμαι σωστά. κάπου 13% λοιπον. Κάνε ένα search στο google να δεις ακριβώς ποιές είναι οι σχέσεις και μετά θα σου δώσω πρόγραμμα στο excel να βρίσκεις ανάλογα τη διάσταση του ελαστικού την διαφορά στην ταχύτητα σε κάθε σχέση .
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό Troll » Τρί Οκτ 24, 2006 7:59 pm

Εχει κανεις φωτο ή γραφημα απ το τρανσφερ του τζιμνι ωστε να το ποσταρει εδω για να ρωτησω ενα-δυο πραγματακια?
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό Troll » Τρί Οκτ 24, 2006 10:03 pm

Λοιπον... βρηκα αυτη την εικονα...

Εικόνα

το planetary carrier/pinion/sun gear ειναι που εμπλεκει τα κοντα?
Troll
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1583
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 17, 2005 5:03 pm

Δημοσίευσηαπό IKE » Τρί Οκτ 31, 2006 1:06 am

Το Planetery carrier (3 στο αριστερά σχήμα, 1 στο δεξιά) είναι αυτό που μετακινούμενο εμπλέκει τις κοντές σχέσεις.

Όταν έχουμε τις μακριές σχέσεις η ισχύε μεταφέρεται απευθείας στον άξονα και ο πλανητικός φορέας (planetery carrier) είναι ακίνητος. Όταν επιλέγουμε τα κοντά ο πλανητικός φορέας απεμπλέκεται και η ισχύς περνάει μέσα απο αυτόν.

Το γρανάζι απο τον κινητήρα δηλαδή περιστρέφει τον φορέα (2 στο αριστερό σχήμα) που με τη σειρά του περιστρέφει τους πλανήτες (4 στο αριστερό σχήμα) και ύστερα τους άξονες προς τα διαφορικά.

Επειδή τα γρανάζια πλανήτες είναι μικρά έχουμε τον υποπολαπλασιασμό των σχέσεων.

Στο παρακάτω σχήμα φαίνεται το στέλεχος που μετακινείται:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Επόμενο

Επιστροφή στο Μετάδοση , σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες

cron