Νομίζω ότι αυτό το κενό που λέτε, είναι ιδιαίτερα αισθητό στην αρχή όταν η μηχανή δεν έχει " στρώσει " ακόμα. (ή όταν το αυτοκίνητο δεν έχει στρώσει ακόμα τον οδηγό!! )
(για μένα πάντως ίσχυε αυτό )
Η απλά το συνηθίζεις και σου φαίνεται διαφορετικό μετά ?
Εγώ νομίζω φοβόμουν να ζορίζω τη μηχανή του jimny παλιότερα όταν το πρωτοπήρα (πριν 5 χρονια) , νόμιζα ότι εάν μουγκρίζει σημαίνει κάτι κακό ( όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα - -- ίσως φταίει βέβαια και ότι μεγάλωσα με γονείς που οδηγούσαν με μέγιστη τα 50 χλμ και τις 2000 στροφές )
Αλλά τελικά - αυτό που κατάλαβα - είναι οτι το jimny ζει !!!! , και το έχει ανάγκη να το βοηθάμε να εκτονώνεται .Να μουγκρίζει να χοροπηδάει. !!!!!
Δεν είναι κανονικό αυτοκίνητο !!
Οπότε μην το ψάχνεις ! (δεν θα βρείς άκρη αν το συγκρίνεις με άλλα αυτοκίνητα ! ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ !!! Να του συμπεριφέρεσαι ανάλογα ! - να το ενθαρρύνεις δηλαδή να μουγκρίζει, να χοροπηδάει, να σκαρφαλώνει... )
Sinfono apolitos, ke den pistevo pos exi na kani me ton disko...
Propandos an ise se tetrakinisi i diafora ine apistefti... eki pou exis termatisi tin proti meto pou vazis deytera to aftokinito kremai...
gia afton ton logo anagastika na kano ollo ton agona tou proigoumenou trail ride me kondes sxesis...
Raffaelo η λύση είναι να οδηγείς με 2α στα trail ride και να μην αφήνεις να πέσει κάτω από 3000 στροφές όπου και να πάς
Masdi δοκίμασα προχτές αυτοκίνητο φίλου που είχε αλλάξει εξάτμιση με σκοπό να πάρει λίγο περισσότερη ροπή χαμηλά και το πρόβλημα που λές είχε σχεδόν εξαφανιστεί . Ηταν πάλι εκτός της παλιάς μπάντας της υψηλής ροπής μόνον που τώρα η μπάντα αυτή ήταν χαμηλότερα , πάλι αισθανόσουν μια διαφορά αλλά καμία σχέση με το μαμίσιο.
Από τις απαντήσεις σας συμπεραίνω ότι δεν υπάρχει, λύση έτσι δεν είναι;
Μήπως από το κιβώτιο του SAMURAI μπορεί κανείς να βρεί την λύση; Ξέρει κανείς κάτι;