ΑΛΛΑΓΗ ΦΡΕΝΩΝ .........

Ή πώς μεταφέρει στον χώμα την ισχύ του το θηρίο..

ΑΛΛΑΓΗ ΦΡΕΝΩΝ .........

Δημοσίευσηαπό joseph » Σάβ Φεβ 12, 2005 6:24 pm

Πήγα στον φίλο του πέτρουΧΧ,τον Δράκο !!!!
Εκανα τις παρακάτω εργασίες:

Αλλαγή τακάκια εμπρός και φερμουϊτ πίσω (καθώς και καθάρισμα ταμπούρων).
Αλλαγή λαδιών
Αλλαγή υγρών φρένων
Γρασσάρισμα Πλημνων(γενικό ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΠΟΥΖΑΚΙΑ)

Γενικό σύνολο : 185,00 ευρά




Καλά είναι ? (ας απαντήσει κάποιος που ξέρει απο τιμές.Εμένα μου φένονται καλά,ίσως να γινόταν και λίγο καλύτερα.) :D


Σε χίλια χιλιομετράκια θα πάω για ένα ρεγουλάρισμα,γιατι την επόμενη μέρα απο τις εργασίες ,μου "τράβαγε" το τιμόνι λίγο αριστερά,την ώρα που φρέναρα. :shock: :shock:



Πολύ καλά απο θέμα εργασίας, αλλα..............>
Απο Πειραιά μου πέφτει λίγο μακριά ο Βύρωνας ή η Καισαριανή (κάπου εκεί είναι το συνεργείο). Πήγα όμως γιατι ήξερα απο πρίν οτι θα προσέξουν το jimny μου,όπως και του Πέτρου,οπότε και δέν με ένιαζε η απόσταση, ΑΛΛΑ>>>> Πήγα εκεί και δεν είχαν τα τακάκια και τα φερμουϊτ !
Τα τακάκια για εμπρός ήρθαν (σχετικά γρήγορα) αλλα όταν είδαν τα παιδιά οτι πρέπει να αλλαχτούν και τα φερμουϊτ στα ταμπούρα ,δυστιχώς ειχε κλείσει το μαγαζι που ψωνίζουν ανταλακτικά.
Τέλος πάντων, φεύγω και παω μετα απο δύο μέρες,με αγορασμένα απο εμένα τα φερμουϊτ,για να μου τα αλλάξουν.

Εφτασα εκεί 2 παρά το μεσσημέρι,το αμάξι το "έπιασαν" 5 το απόγευμα και έκαναν 10 λεπτά για να μου αλλάξουν τα φερμουϊτ,στα ταμπούρα !!!!!!! ΓΙΑΤΙ δέν ξέρω. Γνώμη δική μου?>>>> Ίσως να τους πείραξε που πήγα εγω αγκαλιά με τα φερμουϊτ ????? Δεν νομίζω,γιατι τους το είχα πεί,οτι θα τα βρώ και θα τα πάω να μου τα αλλάξουν.
Τελοσπάντων,λέω,ας γρασσάρουμε και τις πλήμνες (αυτό ήταν ομολογώ το δυσκολότερο κομμάτι,αλλα και το πιό χρονοβόρο).
Εφυγα απο εκεί στις 7 το απόγευμα !!!!!!!!!!!!!!!!! (απο τις 2 ήμουν εκεί)


Εγω έμεινα ευχαριστημένος απο την δουλειά των παιδιών,αλλα το να είμαι απο το πρωϊ στο μαγαζί μου, και να είμαι και 5 ώρες στο συνεργείο και μετά να έχω και μία βραδυνή να προλάβω...........εξαντλήθηκα ο άμοιρος !!!!!! (το κακό με την βραδυνή,είναι οτι εγώ την είχα οργανώσει και δεν μπορούσα να μή πάω)

Και να "τραβάει" και λίγο το τιμόνι !


Είδωμεν.
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2782
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό mitsoskitsos » Σάβ Φεβ 12, 2005 6:32 pm

Αλλαγή τακάκια και φερμουιτ στη suzuki πάντως πάει γύρω στο 100ρικο
Άβαταρ μέλους
mitsoskitsos
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2004 10:10 am
Τοποθεσία: Rafina

Δημοσίευσηαπό joseph » Σάβ Φεβ 12, 2005 6:45 pm

Χμμμμ.
Μάλλον ακριβός ειναι ο "δρακος" !

Το μόνο που μπορεί να με παρηγορίσει τώρα,είναι να μας πεί κάποιος και πόσο πάει το γρασσάρισμα στη ΣΟΥΖΟΥΚΙ !


Τενκ γιου μιτσουκίτσους !!!! :D:D


υγ> 25 τα τακάκια και 25 τα φερμουϊτ = 50+εργασία
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2782
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό Jimnys » Κυρ Φεβ 13, 2005 12:53 am

Jimnys
 

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Παρ Φεβ 18, 2005 5:00 pm

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Παρ Φεβ 18, 2005 5:02 pm

Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό joseph » Τετ Απρ 27, 2005 6:11 pm

joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2782
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό IKE » Τετ Απρ 27, 2005 6:30 pm

Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό joseph » Πέμ Απρ 28, 2005 4:58 am

Μπήκαν τα ρουλεμαν. Είναι πρεσσσσαριστά.
joseph
 
Δημοσιεύσεις: 2782
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 29, 2005 12:44 am
Τοποθεσία: Σαντορίνη-Πειραιάς

Δημοσίευσηαπό GiannisX » Τρί Ιουν 19, 2007 10:41 pm

Καλησπέρα
Γνωρίζει κανείς να μου πει μανίσια τακάκια και δισκόπλακες πόσο κοστίζουν?
Μου βάλαν ότινανε τακάκια μπροστά και τσιρίζει σα χαλασμένη σφυρίχτρα :hehe:
Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
GiannisX
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Τετ Ιουν 16, 2004 4:08 pm
Τοποθεσία: thessaloniki

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Ιουν 19, 2007 11:36 pm

Tα εχω αλλαξει προσφατα με brembo δισκους και lucas τακακια. Θα κοιταξω αυριο τιμες και θα σου πω.
Δεν αξιζει να βαλεις τα μαμα. :hello:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό vasmal » Δευτ Νοέμ 19, 2007 10:09 pm

vasmal
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 29, 2007 7:50 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό CR » Κυρ Απρ 20, 2008 10:26 pm

Γεια σου vasmal.

Από το Jimny δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία μια και το έχω μόλις 8 μήνες, ασχολούμαι χρόνια όμως με την βελτίωση μοτοσυκλετών και μπορώ να σου πω για τα φρένα τα εξής (τα οποία θεωρώ οτι ισχύουν παντού) :

Αν θέλεις πιο δυνατό φρενάρισμα δοκιμάζεις (κατά σειρά κόστους) :

1. Καλύτερη πάστα τακάκια (το πόσο μπιπ εξαρτάται από τις θερμοκρασίες που θα αναπτύσουν στις συνθήκες που οδηγείς και το ρυθμό φθοράς τους)

2. Μεταλλικά σωληνάκια υψηλής, (σίγουρη βελτίωση, χωρίς καμία παρενέργεια και θα χρησιμοποιείς πλέον όλη την ισχύ της αντλίας)

3. Αλλαγή αντλίας ή και δαγκάνας/δίσκου με μεγαλύτερα. Μετατροπή που κοστίζει πολύ, κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστούν διάφορες πατέντες και πιθανότατα θα'χεις πρόβλημα προοδευτικότητας στο φρενάρισμα μετά.
Πιστεύω οτι για τις επιδόσεις του Jimny, μια τέτοια μετατροπή είναι και υπερβολή αλλά και δύσκολα θα δώσει ένα ισορροπημένο αποτέλεσμα.


Η αλλαγή δίσκων με καλύτερης ποιότητας ή αεριζόμενους, θα σου προσφέρει μεγαλύτερη αντοχή στην χρήση (στράβωμα, χάραγμα, διάρκεια ζωής) και μεγαλύτερη αντοχή στην υπερθέρμανση (μικρότερη πτώση της απόδοσης των φρένων σε συνεχή έντονη χρήση, πάντα σε συνδυασμό με τα κατάλληλα τακάκια).

Έχω την εντύπωση πως και οι περισσότεροι εδώ, ενώ έχουν ψαχτεί με τα τακάκια (τα οποία κάνουν διαφορά), βάζουν καλύτερους δίσκους όταν τελειώσουν οι παλιοί και δεν νοιώθουν καν την ανάγκη να βάλουν μεταλλικά σωληνάκια υψηλής.

Μην ξεχνάς άλλωστε, πως με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και μη ασφάλτινα λάστιχα στην περίφημη Ελληνική άσφαλτο, η προοδευτικότητα των φρένων είναι ανάγκη.
Άβαταρ μέλους
CR
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Πέμ Απρ 03, 2008 1:27 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Liakos » Δευτ Μάιος 02, 2011 6:30 pm

vasmal...
Στο ερωτημα σου.
Οι αεριζομενοι δισκοι και οι δαγκανες που αναφερεις απο το vitara καθονται μπαμ και στα ακρα αλλα και στη 15αρα ζαντα!
Εξαλλου δεν ειναι μεγαλυτεροι σε διαμετρο, απλα πιο χοντροι και αεριζομενοι.

Με αυτα φρεναρω :D
Πριν μερικα χρονια(3 ειχα παρει μτχ δαγκανες, καινουριους τρυπητους δισκους και καινουρια τακακια. 200 ειχε παει το μαλλι με τοποθετηση(καπου στα 40 αν θυμαμαι καλα οι δαγκανες, 90 οι δισκοι καινουριοι της νιπον, 30 τα τακακια, 20 η εργασια, και 20 συρματοβουρτσες, σπρει και γυαλοχαρτακια για να δειχνει και φρεσκο!)
Τωρα θα εχουν αλλαξει λιγο οι τιμες αλλα και παλι...
Αξιζει! Πιο σωστη αισθηση σε παρατεταμενο φρεναρισμα.
Δεν σραβωνουν και τοσο ευκολα συν των αλλων...

Ασε που βαζοντας αεριζομενα μπροστα, αθελα μου εξαφανισα και μια χρονια παθηση του τζιμνι...
Το τρεμουλο στα 80. Ισως να ετυχε, αλλα δεν το πολυνομιζω...
Liakos
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τρί Ιαν 18, 2011 10:42 pm

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Δευτ Μάιος 02, 2011 7:31 pm

Liako απο τί μοντέλο και ποιας χρονολογίας δαγκάνες και δισκόπλακες?
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Επόμενο

Επιστροφή στο Μετάδοση , σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 10 επισκέπτες

cron