1)Τι είναι το limited slip? (Το μόνο που ξέρω είναι ότι το jimny δεν είναι limited slip)
2)Θεωρείται μεινέκτημα του jimny το γεγονός ότι δεν είναι limited slip??
3)Τι ακριβώς θα βοηθήσει το locker(πχ arb) εαν τοποθετηθεί?? Μήπως θα κάνει το αυτοκίνητο μας limited slip??
4)Τι σημαίνει ότι το jimny δεν έχει κεντρικό διαφορικό???Το transfer box τι διαφορά έχει??
5)Θεωρείται μειονέκτημα που δεν έχουμε κεντρικό διαφορικό??
6)Θα σας αναφέρω μια εμπειρία μου που πιστεύω ότι έχει σχέση με τα πιο πάνω. Βρισκόμουν σε μια χωμάτενη απότομη ανηφόρα έχοντας τετρακίνηση. Οταν προσπάθησα να την ανεβώ (χωρίς να πάρω κάποια μέτρα φόρα) παρατήρησα ότι γύριζαν μόνο οι 2 πίσω τροχοί και το μόνο που κατάφερα ήταν να "σκάβω" στο χώμα. Γιατί δεν γύριζαν οι 2 μπροστά τροχοί??? Πως κατανεμήθηκε η ισχύς και δεν γύριζαν και οι 4 τροχοί μαζί??? (η τετρακίνηση ήταν σίγουρα ενεργοποιημένη). Δηλαδή το λογικό δεν είναι να γυρίζουν και οι 4 τροχοί και να "σκάβουν" μέσα στο χώμα όταν το αυτοκίνητο δεν μπορεί να κινηθεί?? Πως εξηγήτε αυτό που μου συνέβηκε και πως μπορεί να λυθεί??
(Στο τέλος πήρα λίγα μέτρα φόρα και βγήκα την ανηφόρα αυτή.)
7) Το jimny έχει μεγαλύτερες off road ικανότητες απο ένα freelander 3?ναι ή όχι? Αυτό το ρωτώ επειδή υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ εμένα και κάποιου φίλου μου με freelander 3.
Αυτά
