Το θεμα αυτο με την ντιζα του συμπλεκτη ειναι υπαρκτο και δυστηχως ειναι εργοστασιακο ελλατωμα.
Οταν παρεις την καινουργια, σηκωσε την ορθια και σταξε λαδι σε μια απο τις δυο ακρες. Παραλληλα δουλευε το πανω-κατω για να προχωρησει το λαδι προς τα εσωτερικο. Μολις βγει απο την αλλη πλευρα εισαι ΟΚ.
Θα σου κρατησει 2 φορες παραπανω. Αν το κανεις και καθε 10.000kmh θα σου κρατησει για πολλα χρονια χωρις αλλαγη.
Υ.Γ. Η παραπανω περιγραφη μοιαζει λιγο πορνο ετσι....

Keep thinking......