H δικια μου λυση εινα αυτη.μεχρι και τον καταλυτη η διαμετρος της εξατμισης ειναι καλη στα 45mm. απο εκει και περα πεφτει κατευθειαν στα 40mm και πανω στις κουρμπες στα 38mm!τι κανουμε? αφαιρουμε ολη την εξατμιση απο καταλυτη και πισω και την αντικαθιστουμε με ευκαμπτη μεταλλικη σωληνα 50mm. για καζανακι βαζουμε ενα γιουνιβερσαλ με διαφραγμα στα 58mm ΠΡΟΣΟΧΗ οχι ελευθερας ροης γιατι δεν κοβει καθολου τον θορυβο και κανει σαν V8. ετσι εχουμε πιο ελευθερα καυσαερια και τρελο φορτωμα χωρις υπερβολικο θορυβο.