jimny και υγραέριο

Τα άλογα...

Δημοσίευσηαπό Jimny Rocks! » Πέμ Νοέμ 18, 2010 11:02 pm

"By moonlight we ride
ten thousand side by side
with swords drawn held high
our whips and armour shine..."
BATTLE HYMN
Jimny Rocks!
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2010 10:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Πέμ Νοέμ 18, 2010 11:52 pm

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό Jimny Rocks! » Σάβ Νοέμ 20, 2010 12:26 am

Ευχαριστώ Αρίστο! Κατατοπιστικότατος! Έχω μπερδευτεί με πνεύμονες, χαρτογραφήσεις εγκεφάλου, και γώ δεν ξέρω τι άλλο... Αύριο παίρνω τα βουνά (επιτέλους εκδρομή, φεύγω για Γράμο!) και όταν επιστρέψω με το καλό, συνεχίζω διάβασμα..! Καλό Σ/Κ σε όλους!
"By moonlight we ride
ten thousand side by side
with swords drawn held high
our whips and armour shine..."
BATTLE HYMN
Jimny Rocks!
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2010 10:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό panosd » Σάβ Νοέμ 20, 2010 5:29 pm

Οσον αφορα την βενζινη το εχω μονιμα κατω απο την μεση εδω κ ενα μηνα που εβαλα υγραεριο. Δεν μου εχει παρουσιασει προβλημα κ ουτε εχω ακουσει κατι τετοιο να λεγεται.
Σε μια βδομαδα που θα παω αθηνα θα το φουλαρω κ με βενζινη για να ειμαι οκ στο ταξιδι μηπως κ το βενζιναδικο που σταματαω στην θηβα για φουλαρισμα υγραεριου ειναι κλειστο.

Για το που εκανα την τοποθετηση θα σου στειλω π.μ.
Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Σάβ Νοέμ 20, 2010 6:02 pm

μπορεις να συμπληρώσεις στον Κορινο στιν Κατερινη (στο olumpous plaza) ....και απο εκει ειναι 440 χλμ για α8ινα μπορει και να σε βγαλει ακριβως.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό Jimny Rocks! » Τρί Νοέμ 23, 2010 7:25 pm

Ζητώ συγνώμη για την παραπάνω 3πλή καταχώρηση, ούτε ξέρω πώς το κατάφερα... :oops:
Πάνο ευχαριστώ για το μήνυμα!
"By moonlight we ride
ten thousand side by side
with swords drawn held high
our whips and armour shine..."
BATTLE HYMN
Jimny Rocks!
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2010 10:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό antonis-team » Δευτ Νοέμ 29, 2010 3:13 pm

Διάβασα όλες της παραθέσεις!.
Και σίγουρα ένας άνθρωπος που έχει σχεδόν συμπληρώσει μια χιλιάδα τοποθετήσεις (από το 1965 την πρώτη. Έχω αναστείλει την διεργασία αυτήν 5 περίπου μήνες) μπορεί να έχει γνώμη.
1) είχαμε ένα μικρό πορτ – μπαγκαζ, προβληματικά μικρό. Του χώσαμε και μια μπουκάλια και μας τελείωσε. Συγκεκριμένα ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
2) Η μπουκάλα είναι στους 15 πόντους από το ακραίο πίσω όριο του αυτοκινήτου. Σε περίπτωση ατυχήματος, από τον απρόσεχτο που δεν είδε τα στοπ μας, θα έχει δραματικές συνέπιες.
3) Ο VVTI κινητήρας μας, όπως αλώστε όλοι οι κινητήρες αυτής της κατηγορίας, αντλούν δύναμη εις βάρος της αντοχής τους. Είναι σχεδιασμένοι για βενζίνη, και έχουν κλειδωμένες όλες της ρυθμίσεις για αυτήν.
4) Το αέριο καύσιμο, θέλει κάποιες διαφορετικές ρυθμίσεις, που δεν έχει προβλέψει η SUZUKI!. Κατά συνέπια θα υπάρχουν κάποιες εξτρα φθορές στον κινητήρα μας, όποιες και εάν είναι, που θα πρέπει να προσμετρώντε στην τελική μακροχρόνια απόσβεση της μετατροπής.
5) Η αντιπροσωπεία, όταν δει μετατροπή, αναστέλλει την εγγειηση εάν υπάρχει.
6) Είναι γνωστό, ότι με το αέριο, δεν ψάχνουμε για επιδόσεις. Σίγουρα είναι παγκόσμια γνωστό, ότι το αέριο συντελεί στην οικονομία ακόμη (δεν είναι τίποτα σίγουρο σε εμάς εδώ…..) και όχι στης επιδόσεις. Αλλιώς θα το έβαζα στα αγωνιστικά μου, μα και στα ‘κοντρακικα’ που φτιάχνω!!.
7) Και αναρωτιέμαι και τον λόγω μιας τέτοιας μετατροπής. Η SUZUKI στο έντυπο της, πληροφορεί τους επίδοξους και νυν πελάτες της, ότι το συγκεκριμένο όχημα σε αυτοκινητόδρομο, έχει κατανάλωση 6,2 έως 6,6 λίτρα /100 χιλιόμετρα. Σίγουρα δεν μας λέει με τι ταχύτητα. Σίγουρα όμως θα εννοεί, ότι αυτό επιτυγχάνετε όταν πηγαίνουμε στης στροφές των μέγιστων ροπών, που είναι περίπου 3800 έως 4200. Είναι μια ανεκτή έως και ‘συμπαθητική’ ταχύτητα, που δεν παίρνεις και ‘μπιλιέτα’ στον αυτοκινητόδρομο!!. άλλωστε, εάν γράφει ψέματα είναι αδίκημα παραπληροφόρησης, άρα ποινικός κολάσιμο, όταν ο πρώτος θα την ενάγει.
8) Και ξανά αναρωτιέμαι. Έχεις ένα μωράκι, να το χαίρεται οποίος έχει, και του βάζεις το καθισματακι του στο πίσω κάθισμα. Έχετε δει που είναι οι βίδες στης ζώνες?. Τι ‘τράτο’ δίνετε για μια απόσταση ασφαλείας, κατά την σύνθλιψη του προφυλακτήρα?. Είναι ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ……
9) ΣΙΓΟΥΡΑ αγοράσαμε και ένα οικονομικό αυτοκίνητο, με λίγα κυβικά, ελαφρύ, ‘μαντζεβελο’. Μήπως είναι άνευ αντικειμένου ουσιαστικά μια τέτοια μετατροπή?.
10) Μα για αυτούς που επιμένουν μετά από ότι έγραψα, τουλάχιστον φέρτε από Γαλλία, την μπουκαλα που μπαίνει από κάτω, και βάλτε οπωσδήποτε λαδιερα, η φέρτε από Ιταλία αμπούλες, που μπαίνουν στην κάνουλα.


Antonis-team.
Antonis-team
antonis-team
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 07, 2010 12:12 am

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Δευτ Νοέμ 29, 2010 4:16 pm

jesus christ :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: περασαν οι 30 μερες γαμ..ωτο!
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό ELECTROSYSTEM » Δευτ Νοέμ 29, 2010 8:57 pm

Μαστρο Αντωνη να πω και γω τη γνωμη μου.
Καταρχην θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου στο θεμα του χωρου των αποσκευων.Μια μικρη ενσταση ομως.Αν δεν εισαι οικογενειαρχης με 2 παιδακια και δεν ειναι το jimny το μοναδικο σου αμαξι, τοτε παραδεξου οτι δεν εχεις προβλημα χωρου.Γιατι λοιπον να μην το κανεις?
Ελα τωρα παραδεξου και κατι ακομα.ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ αντιπρωσωπεια δεν γραφει αληθεια για τις καταναλωσεις τους.ΠΟΤΕ δεν ακουσα Ελληνα να πει μετα την αγορα καινουργιου οχηματος οτι ναι ρε μαγκες εμενα καει ακριβως οτι μου εγραφαν.Ολοι μα ολοι βλεπουν αποκλεισεις, και μαλιστα καποιοι τρομερες.Το ιδιο λοιπον ισχυει και στο jimny.ΔΕΝ καει μαστορα μου 6.5lt/100km,αλλα παραπανω.Αλλα και τοσα να καει, γιατι να μην τα πληρωνω μιση τιμη?Χαζος ειμαι αφου μπορω?
Στο θεμα ασφαλειας διαφωνω καθετα μαζι σου.Εχω δει με τα ματια μου μπουκαλες χιλιοτσαλακωμενες και δεν συνεβει τιποτα.Εχουν κανει καλη δουλεια εκει, και αποδειξη των οσων λεω ειναι οτι εχουμε 0 ατυχηματα, και το γκαζι στην Ελλαδα το δουλευουμε πολλα χρονια στα ταξι.
Διαφωνω και στην προωρη φθορα του κινητηρα.Το δουλευε στο ταξι ο πατερας μου τη δεκαετια του 60 και μονο που ξερενωντουσαν τα τσιμουχακια στη χαση και στη φεξη.Υπολογισε οτι τωρα το αεριο ειναι καλυτερο, φυσικο αεριο και οχι γκαζι,και οι κινητηρες ειναι και αυτοι καλυτεροι.........
Για την χαρτογραφηση των κινητηρων μαλλον παλι θα διαφωνησω γιατι στην πραξη, οσοι το εχουν κανει, και οχι μονο τζιμνακηδες, ολοι λενε οτι δεν εχουν διαφορα στην αποδοση.Γιατι να λενε ψεματα?Τα λεφτα θελουν να μας παρουν?
Για τα τελευταια ομως που ειπες, περι λαδιερων κτλ, οχι μονο θα σε παραδεχτω αλλα θα σου βγαλω και το καπελο.Αν θες να εισαι ομως πραγματικα μαγκας, μην τα πετας ετσι μονο, αλλα εξηγησετα κιολας?Αυτα ειναι τα σοβαρα και τα ωραια που δεν τα ξερουν οι πολλοι.Κανε την αναλυση σου για να τα καταλαβουν και να σε απαραδεχτουν?Να αναγνωριστεις και συ επισημα εστω και στα γερονταματα.........Αστειευομαι ετσι?
ELECTROSYSTEM
 
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 8:24 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό IKE » Δευτ Νοέμ 29, 2010 10:14 pm

Η κατανάλωση σαν μέγεθος έχει νόημα αν συνοδεύεται από τις συνθήκες στις οποίες υπολογίστηκε.

Οι τυποποιημένες εργοστασιακές καταναλώσεις διεξάγονται με αυστηρές και ελεγχόμενες συνθήκες σε εργαστήριο. Δεν είναι ψευδείς, είναι απόλυτα αληθείς αλλά φυσικά αναφέρονται στις συγκεκριμένες εργαστηριακές (και τυποποιημένες συνθήκες).

Η χρησιμότητά τους είναι η ύπαρξη ενός πλαισίου αναφοράς για να μπορεί να συγκρίνει ο καταναλωτής ή να επιβάλεται νομοθετικά φορολογία ή ανάλογες κατηγοριοποιήσεις όπου αυτό είναι απαραίτητο (πχ φορολογία CO2).

Αν ο κατασκευαστής λέει "τυποποιημένη κατανάλωση 9.0λτ/100km με 90χαω" αυτό αναφέρεται στην τυποποιημένη δοκιμή. Στην πράξη λαμβάνοντας υπόψη 23902307307 διαφορετικές συνθήκες το αυτοκίνητο κινούμενο με 90χαω μπορεί να έχει κατανάλωση 9, 20, 1, ή οσοδήποτε λίτρα.

Αυτά είναι τα απολύτως βασικά που κάποιος θα πρέπει να γνωρίζει πρωτού εκφράσει γνώμες και πορίσματα, πόσο μάλλον συμβουλές.

ΥΓ. Εγώ προσωπικά δεν θα εμπιστευόμουνα μηχανικό που δεν καταλαβαίνει τι εστί τυποποιημένη κατανάλωση όχι για να μου κάνει τέτοια περίπλοκη μετατροπή αλλά ούτε για να μου αλλάξει τους καθαριστήρες.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό Jimny Rocks! » Τρί Νοέμ 30, 2010 4:29 pm

:peace: :peace: :peace:
"By moonlight we ride
ten thousand side by side
with swords drawn held high
our whips and armour shine..."
BATTLE HYMN
Jimny Rocks!
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Τρί Οκτ 12, 2010 10:42 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό antonis-team » Τρί Νοέμ 30, 2010 5:21 pm

Εν πρώτης θέλω να διαχωρίσω την θέση μου, διότι δεν θέλω να βρεθώ ξανά ‘εξέδρα’. Είναι κραυγαλέα υποτιμητικό για εμένα. Γράφοντας ‘φίλε μου’, το εννοώ. Δεν θα χαλούσα ούτε 1’’ για αδιάφορους προς εμένα ανθρώπους.
Δεν αστειεύομαι στης παραθέσεις μου, και συνήθως δεν αερολογώ.
Παίρνω ερεθίσματα από τα post, και παρεμβάλω τα όσα εγώ γνωρίζω.
Μα είναι εξίσου σίγουρο ότι «γηράσκω αεί διδασκόμενος»!. Of topic τέλος!!.



«Καταρχην θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου στο θεμα του χωρου των αποσκευων.Μια μικρη ενσταση ομως.Αν δεν εισαι οικογενειαρχης με 2 παιδακια και δεν ειναι το jimny το μοναδικο σου αμαξι, τοτε παραδεξου οτι δεν εχεις προβλημα χωρου.Γιατι λοιπον να μην το κανεις?»
:msn_slap: :msn_slap: :msn_slap: :msn_slap: :msn_slap: :msn_slap:
Φίλε μου, το Jimny το αγόρασα για μικρές μετακινήσεις, πάσης φύσεως. Κάθε βδομάδα, Πατήσια εξοχικό, σύνολο 250 χιλιόμετρα σε δυο δόσεις. Κάποιες εκδρομές στα βουνά της Κορινθίας και όχι μόνον. Σε όλες της περιπτώσεις ένας χώρος αποσκευών είναι απαραίτητος. Είναι ένα αυτοκίνητο για όλες σχεδόν της δουλειές.
Σίγουρα μια απλή μετακίνηση, δεν θα την κάνω με 300+ άλογα!.....διότι δεν μπαίνει και για να μαζέψεις χόρτα!. Είναι για ασφαλτικές μεγάλες μετακινήσεις, και εξωτερικό.
Το ‘τέρας’ για τα βουνά και τα χιόνια, δεν κάνει για την άσφαλτο.
Η ‘υπηρέτρια’ για την λαϊκή και το super market δεν δίνει σιγουριά.
Μα είναι παράδοξο να μην μπορεί να πάρει 1 ψυγειάκι και 2 αθλητικές τσάντες, και αυτές με το ένα κάθισμα πίσω ξαπλωμένο.
Και θα σε παρακαλούσα να μου πεις, εάν είναι δυνατόν να κανείς οιανδήποτε ημερήσια έστω εξόρμηση, χωρίς να χρειαστείς μια τσάντα.
Και σίγουρα το να βλέπω μια φιάλη, με 80 λίτρα αέριο, σε απόσταση 15cm από το τελευταίο άκρο του προφυλακτήρα, με ανατριχιάζει. Σίγουρα οι 5 – 6 φανοποιειες που μου έρχονται στο φανοποιείο μου, μου δίνουν το περιθώριο της γνώσης για το αντικείμενο. «Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν».


«Ελα τωρα παραδεξου και κατι ακομα.ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ αντιπρωσωπεια δεν γραφει αληθεια για τις καταναλωσεις τους.ΠΟΤΕ δεν ακουσα Ελληνα να πει μετα την αγορα καινουργιου οχηματος οτι ναι ρε μαγκες εμενα καει ακριβως οτι μου εγραφαν.Ολοι μα ολοι βλεπουν αποκλεισεις, και μαλιστα καποιοι τρομερες.Το ιδιο λοιπον ισχυει και στο jimny.ΔΕΝ καει μαστορα μου 6.5lt/100km,αλλα παραπανω.Αλλα και τοσα να καει, γιατι να μην τα πληρωνω μιση τιμη?Χαζος ειμαι αφου μπορω?»
:msn_slap: :msn_slap: :msn_slap: :msn_slap: :msn_slap: :msn_slap:
Καλέ μου φίλε, ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ οι αντιπροσωπείες γραφούν ακριβώς την κατανάλωση τους!!. Μα οι συνθήκες είναι ιδανικές κατά την μέτρηση, η έχει γίνει με electron brake, επάνω στον πάγκο δοκιμής.
Περιέγραψα το λόγω αγοράς του Jimny. Οι μετακινήσεις μου με αυτό είναι large. 3800 έως 4200 στροφές συνεχώς για μια ώρα και 5 λεπτά, με πέμπτη ταχύτητα. Δυο τρίτες μόνον στα διόδια για a pas. Έγραψα εδώ μέσα, και με της παραθέσεις τους ορισμένοι, με έκαναν να παρεκτραπώ.
Φίλε μου, το έστρωνα με διαρκώς λογικές στροφές, με της συνθήκες που περιγράφω, και είχα 6.8 λίτρα /100κμ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΑΤΕΝΤΑ. Το μόνο που κάνω, βάζω βελτιωτικό στα λάδια, με στόχο την μακροζωία του κινητήρα μου, που σίγουρα βοηθά και ελάχιστα στην κατανάλωση.
Μια παρασκευή απόγευμα, ήθελα να πάω σε έναν γάμο στο βουνό στην Κορινθίας, είχα καθυστερήσει αρκετά, και σανίδωσα. Έκαψα τα δυο τρίτα+ του ρεζερβουάρ, στα 125 χιλιόμετρα περίπου. Με άλλα λόγια πέρασα μάλλον τα 16 λίτρα. Είναι λογικό.
Οπωσδήποτε είναι λογικό, όταν ψαχνόμαστε για οικονομία, να τηρούμε ορισμένους απαράβατους κανόνες πρώτα, και εάν δεν το πετύχουμε, να προστρέχουμε σε διαφορετικές λύσεις.
Σίγουρα εάν έκαιγες με αέριο τα μισά δραχμουλια. Εάν πιθανές εξτρα φθορές στο μοτέρ, ήταν αμελητέας ποσότητας, έως ανύπαρκτες. Η ασφάλεια ήταν με το 100%, και οι αποδόσεις αποδόσεις (εδώ δεν κάνω έκπτωση!!), τότε δεν θα είχα τοποθετήσει μια χιλιάδα περίπου, μα + 6 στου σπιτιού!!!....



«Για την χαρτογραφηση των κινητηρων μαλλον παλι θα διαφωνησω γιατι στην πραξη, οσοι το εχουν κανει, και οχι μονο τζιμνακηδες, ολοι λενε οτι δεν εχουν διαφορα στην αποδοση.Γιατι να λενε ψεματα?Τα λεφτα θελουν να μας παρουν?
Για τα τελευταια ομως που ειπες, περι λαδιερων κτλ, οχι μονο θα σε παραδεχτω αλλα θα σου βγαλω και το καπελο.Αν θες να εισαι ομως πραγματικα μαγκας, μην τα πετας ετσι μονο, αλλα εξηγησετα κιολας?Αυτα ειναι τα σοβαρα και τα ωραια που δεν τα ξερουν οι πολλοι.Κανε την αναλυση σου για να τα καταλαβουν και να σε απαραδεχτουν?Να αναγνωριστεις και συ επισημα εστω και στα γερονταματα.........Αστειευομαι ετσι?»
:msn_slap: :msn_slap: :msn_slap: :msn_slap: :msn_slap: :msn_slap:
Οπωσδήποτε το ταξί του πατερά σου, πρέπει να έχει περάσει από το μαγαζί!!!.....δεκαετία 60!!!!!.....
Η χαρτογράφηση, που αλώστε πρέπει να κάνω στα αγωνιστικά και τα ‘κοντρακικα’, αυστηρά γίνετε για της συνθήκες λειτουργίας του καυσίμου που θα χρησιμοποιηθεί.
Όταν σου έρχεται ο πελάτης και σου λέει ότι ‘ψήφισε’ το αυτοκίνητο, τότε ανεβάζεις πιέσεις και παροχή, άρα κατανάλωση. Στης τιμές που σήμερα έφτασε το αέριο 0,87 σε ορισμένα αρπαχτικά, καθιστούν την μετατροπή άνευ αντικειμένου. Η ‘παιδική χαρά’, ψάχνει απεγνωσμένα χρήματα, γιατί σίγουρα ΔΕΝ «υπάρχουν χρήματα»!.
Άρα φορολογικά το μέλλον είναι αβέβαιο. Και εάν τιμολογιακά, εξισωθούν θερμικά τα καύσιμα?....

Και πάμε στην ‘λαδιερα’. Σίγουρα η σούπερ έχε μόλυβδο σαν λιπαντικό και διορθωτικό μικρών γρατσουνιών στον κύλινδρο. Σίγουρα τα λάδια είχαν βελτιωτικά που λίπαιναν περισσότερο. Μα αυτά παράγουν ρίπο και καταστρέφουν και τον καταλύτη.
Κατά συνέπια ενεργώντας τα εργοστάσια, με βάση τα ‘πράσινα άλογα’, έφτιαξαν μηχανές, να καίνε πιο στεγνά καύσιμα, την αμόλυβδη. Και χημικά λιπαντικά που δεν βγάζουν καπνό. Αυτό συνεπάγετε με ανθεκτικότερα ελατήρια κυλίνδρων, έδρες βαλβίδων ανθεκτικότερες, οδηγούς βαλβίδων από ισχυρότερα μέταλλα. Παλιά , οι μηχανές των πελατών μου έφταναν και 500000 χιλιόμετρα χωρίς επισκευή. Σήμερα τα 250000 χιλιόμετρα είναι μια πραγματικότητα. Μιλάω πάντα για βενζίνη. Σίγουρα η δραχμική απόδοση του οχήματος μας έγινε καλύτερη. Μα στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε δεν φτάνει αυτή η μείωση. Τρέξαμε σε ακόμα πιο οικονομικά καύσιμα, μα σε πιο στεγνά, από λιπαντικής πλευράς.
Εδώ λοιπόν, από τεχνικής άποψης, υποκαθιστούμε την έλλειψη λιπαντικού στο καύσιμο, με λιπαντική ενστάλαξη από της λαδιέρες στο χώρο της εισαγωγής μετά την πεταλούδα. Υπάρχουν και αμπούλες που μπαίνουν στην ‘μάνικα’, και όταν κουμπώσει, προωθούνε με το υγρό αέριο στην μπουκαλα. Μα σίγουρα μπαίνει και χύμα στην ‘μάνικα’ και μετά στην μπουκαλα. Είναι και ο λόγος που προτιμούσα να βάζω τα στόμια (τάπα) του αεριού να γέρνει προς τα κάτω.
Μα προτιμώ την λαδιερα για πιο καθαρή και άμεση λίπανση.

«Να αναγνωριστείς»!!!!.....ναι… όταν μου φτιάξουν το ανδριάντα, μα αυτούς συνηθίζουν να τους φτιάχνουν, μετά που θα κοιτάνε τα ραπανάκια από την ρίζα!!!.
Σίγουρα τα χρόνια στην έδρα, βιβλία, και 50+ χρόνια μουντζούρα, σαν βελτιωτής και όχι μόνον……είναι αργά πια. Μα χαρά μου είναι, όταν μπορώ να μεταφέρω ότι γνωρίζω σε νεότερους. ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ, ότι οι κυβερνόντες συνοπτικά και σύσσωμα, μας άφηναν αμόρφωτους, για να μας εκμεταλλεύονται ευκολότερα, κνωδαλακια γάρ……
Τα τελευταία 17 χρόνια, 11 διαφορετικά προγράμματα παιδείας. Τυχαίο?, δεν κομίζω!!!.
ΑΝΤΩΝΗΣ.
Antonis-team
antonis-team
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 07, 2010 12:12 am

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Τρί Νοέμ 30, 2010 5:59 pm

δεν ξερω για εσας που δεν χοράτε εσεις και τα πραγματα σας....δεν με νοιαζει-δεν με ενδιαφέρει κα8ολου μα καθόλου! Εγω ανετα παω τα ταξιδακια μ παντα ειχα ξαπλωμενα τα κα8ισματα πισω και δεν έχω κανενα προβλημα με τον χωρο και ας εχω και τιν μπουκαλα πισω οσα πραγματα και να χρειαστει να παρω!
Αυτή τιν στιγμη χαιρομαι να οδηγαο το ευχαριστιέμε οσο ποτε παω όσο γρήρορα 8έλω και δεν με νοιάζει τι καίει πλέον κοινούμε με μεγαλήτερες ταχυτητες πιο συχνα με 140 και 160!
¨Οντος αυξήθηκε το υγραέριο αλλα παραμένει και πάλι στιν μιση τιμη σε σχεση με τις βενζίνης!
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό ELECTROSYSTEM » Τρί Νοέμ 30, 2010 6:19 pm

ΙΚΕ εχεις απολυτο δικιο και βεβαιως αυτα που εγραψες μετα απο τοσα χρονια εμπειριας τα γνωριζω, ομως σε προσπεκτους καμιας μα καμιας αντιπροσωπειας δεν τα ειδα γραμμενα, ουτε σε καποια διαφημιση.Θα επρεπε το post σου ετσι ακριβως αυτουσιο να αναφερωταν σε ολα τα φυλλαδια ολων των αντιπροσωπειων.Αντιθετως ομως το μονο που αναφερουν ειναι 3 καταναλωσεις, πολης, εκτος πολης, και μεικτου κυκλου, παραπλανωντας ετσι τον περισσοτερο κοσμο οτι αυτες ειναι και οι πραγματικες καταναλωσεις.
Αντωνη σου ορκιζομαι οτι εχουμε παει 2 ζευγαρια, 1 βδομαδα διακοπες στη Ροδο, περνωντας μαζι μας 2 μεγαλα μακροστενα σακ βουαγιαζ, που χωρεσανε μια χαρα στο πορτ μπαγκαζ και δεν μας ελλειψε και τιποτα.Γιατι λοιπον να μην φτανει ο χωρος για 1 εργενη πχ.Φορτωνει την κοπελα του και τις αποσκευουλεστους και φυγανε για εξορμησεις.Αλλωστε, για να ειμαστε και ειλικρινεις σε αυτους απεφθηνετε αυτο το αμαξι.Για τους υπολοιπους υπαρχει και το vitara, rav και τοσα αλλα.Ειναι σαν να αγοραζεις το smart για μικρο αμαξι πολης και να διαμαρτηρεσαι που δεν εχει πορτ μπαγκαζ.
Τωρα για το αεριο να καταληξουμε.Ειναι ασφαλες, δεν παρουσιαζει ιδιαιτερη φθορα στον κινητηρα, δεν χανεις ιδιαιτερα σε αποδοση και ειναι ΠΟΛΥ πιο φθηνο.Οσοι εχουν τα λεφτα και τους περνει ας το κανουν ανεπιφιλακτα.Εγω για πχ δεν εχω βαλει ουτε προκειται γιατι χρειαζομαι ολο τον χωρο καθοτι ειναι επαγγελματικο και μονιμως φορτωμενο.Για καποιους αλλους τυχερους ομως (βλεπε Αριστο) τους χαιρομαι.Καταλαβες Αριστο τη χρησιμοτητα της λαδιερας?Μηπως πρεπει να το ψαξεις λιγο?
ELECTROSYSTEM
 
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: Παρ Σεπ 05, 2008 8:24 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό antonis-team » Τρί Νοέμ 30, 2010 7:19 pm

Σίγουρα τα αυτοκίνητα δεν είναι σχεδιασμένα για όλους!.
Οπωσδήποτε ο κάθε ένας διαλέγει αναλόγως την διάθεση του.
Είναι σίγουρο ότι όλοι έχουν δίκιο από την ‘σκοπιά’ τους.
Εγώ περιγράψω από την δική μου θέση. Κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει τίποτα από αυτά στο post μου.
Μα θα συμβούλευα με βάση την πήρα μου, ο κύριος Άριστος, να βάλει λαδιερα εάν θέλει, 85ε .
Antonis-team.
Antonis-team
antonis-team
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 07, 2010 12:12 am

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Κινητήρες και Jimny

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης