Σορρυ ρε παιδια αλλά για να καταλάβω. Αφου βρισκετε ετοιμο κιτακι για κομπρεσορα σε jimny γιατι λετε οτι δεν θα χωραει και θα θέλει πατεντες?
Απ όσο ξέρω (δεν εχω ψαχτει για jimny συγκεκριμένα, ) αυτά τα κιτάκια ειναι bolt on και συνοδευονται απο ολα τα περιφερειακά (εκτος εξατμισης) και υποτιθεται οτι ειναι σχεδιασμενα για να βιδονο0υν κουτι πανω στο αμαξι χωρις πατεντες! Τουλάχιστον ετσι ειναι για άλλα αυτοκίνητα που ξέρω , τωρα αν το jimny εχει καποια ιδαιτερότητα ...
Οσο για light τουρμπισμα με δυαρα τουρμπινα και και 0,45 πίεση , καλυπτεσαι με μια μεταλικη φλάτζα για να ριξεις σχεση συμπιεσης στο 8:5:1 και ενα μικρο ιντερκουλερ μπροστά θα χωρεσει αν δεν θελετε να αλαζετε ή να τρυπάτε καπό! Στο θέμα του προγραματος ενα παραλληλο εγκεφαλάκι που να οδηγει ενα εξτρα πεμπτο μπεκ θα σας καλψει απο θέμα καυσιμου και δεν θα χρειαστει να πειραξετε τον μαμα εγκεφαλο (μιλαμε παντα για πιεση μεχρι 0,45 αντε 0,5) . Πιστευω ετσι το αμαξι θα παιξει στα 115 με 125 άλογα με περιπου 7 κιλά ροπή πανω απο χαμηλες στροφές! Ζυμιες στο συστημα μεταδοσης δεν πιστευω οτι θα εχει (εκτος και αν το ξεκινας στα φαναρια συνέχεια τάπα οπότε φτιαξε και κανα ενισχυμενο δισκο γιατι για βελτιωτικό εταιρειας δεν ξερω αν υπάρχει!
Προσωπικά για το jimny θα γουσταρα καλύτερα τον κομπρεσορα γιατι και ετοιμο κιτακι ειναι χωρις να χρειαζεται να αρχιζουμε πατεντες και πιο αξιοπιστος (λογικά) υποτιθεται οτι ειναι. Και του τουρμπακι καλή φαση και πιο πολλυ δυναμη βέβαια!
Εγω στο δικο μου παντως δεν αλλάζω ουτε φίλτρο . Για τους λογους που αγοράστηκε με ικανοποιει μια χαρά .... προς το παρόν
