Κατι αλλο που συμβαλει τα μεγιστα στην ψυξη του κινητηρα ειναι η κατασταση του ψυγειου. Περα απο εναν εσωτερικο καθαρισμο που ειπε ο BΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ακομα πιο σημαντικο ειναι η σε τι κατασταση βρισκονται τα διαφραγματα του ψυγειου. Ειδικα σε off-road οχηματα που περνανε απο τοσα 'βρωμικα' μερη.
Σημεια που πρεπει να προσεξετε ειναι τα εξης:
1.) Διαφραγματα στραβωμενα/σπασμενα απο πετρες.
2.) Διαφραγματα βουλωμενα απο πετρες, φυλλα, λασπη κτλ.
Για την περιπτωση 1.) τα ισιωνουμε με ενα μακρυ μυτερο κατσαβιδι. Με προσοχη ομως μην τρυπησουμε καποιο μερος του ψυγειου πισω απο τα διαφραγματα.
Για την περιπτωση 2.) τα πλενουμε με αφθονο νερο απο λαστιχο. Πιεση νερου δεν θα συνιστουσα να χρησιμοποιησετε γιατι τεινει να στραβωνει τα διαφραγματα απο κοντα.
ΓΕΝΙΚΑ δεν πρεπει να καθαριζουμε νερο με πιεση τα μηχανικα του αυτοκινητου!
Σαν αποτελεσμα εχετε μεγιστη αποδοση του ψυγειου μιας και δεν εμποδιζεται η ροη αερα μεσα απο αυτο. Σαν γενικη συμβουλη θα ελεγα να προσπαθειτε να κρατατε την μετωπη του ψυγειου καθαρη και ανεμποδιστη και να μην τοποθετειτε εξαρτηματα (Κορνες, Εργατες κτλ.) που εμποδιζουν την ροη του αερα προς το ψυγειο.
Α! Και κατι αλλο. Να χρησιμοποιειτε παντα ψυκτικο υγρο (παραφλου) και οχι νερο γιατι δημιουργουνται αλατα εσωτερικα του ψυγειου και στα υδροχιτωνια του κινητηρα και μετα αρχιζουν προβληματα ψυξεως.
Ελπιζω να βοηθησα.
