Ως νέος κάτοχος ενός jimny και λόγω φθοράς των αναρτήσεων( έχουν διαρροή λαδίων) θα πρέπει να προχωρήσω στην αντικατάσταση τους. Έτσι μπήκα στην διαδικασία μήπως να το ψήλωνα στο ελάχιστο βέβαια μιας κ το συγκεκριμένο ύψος θεωρώ πως με καλύπτει για τη χρήση που θέλω να κάνω. Να σημειώσω ότι το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται για μετακίνηση μέσα στην Αθήνα τις μέρες που βρέχει κυρίως (μιας κ είμαι φανατικός μοτοσυκλετιστής) καθώς κ για χρήση σε βουνό Και θάλασσα για τα χόμπι μου. Παράλληλα θα ήθελα να κάνω και πολύ χαλαρές βόλτες στα βουνά που είναι κ η μεγάλη μου αγάπη. Με αυτήν την χρήση λοιπόν οι επιλογές ήταν Για mud ελατήρια +3 με ανάλογο αμορτισέρ ή για το σετ της ΟΜΕ +4. Από αμορτισέρ για συνδιασμο με τα mud ελατήρια υπήρχε η επιλογή των Monroe adventure, αρκετά δοκιμασμένα από αρκετούς στο φόρουμ αλλά κ με γενική ομολογία την μικρή διάρκεια τους. Τα bilstein πολύ σκληρά ενώ τα kyb σαφώς πιο μπιπ αλλά εξίσου σφιχτά. Τελικά το τι είναι σκληρό η μπιπ είναι πολύ σχετικό όπως σωστά έχετε πει πολλοί από εδώ γι’αυτο κ μόνο με την προσωπική δοκιμή μπορεί κάνεις να κρίνει. Το μόνο σιγουρο είναι ότι δεν ήθελα ένα αμορτισέρ αρκετά σκληρό ενώ από την άλλη ένα πολύ μπιπ θα ήταν ιδανικό για το βουνο αλλά με τι συμβιβασμούς για την οδήγηση στην πόλη. Είχα σχεδόν καταλήξει να πάω σε πιο μπιπ σετ (της ΟΜΕ) όταν ο Dimmy μου ξαναθύμησε την επιλογή των Avo που φαίνεται η ιδανική για την δίκη μου χρήση καθώς είναι ρυθμιζόμενα. Το ερώτημα είναι αν τα έχει δοκιμάσει κάποιος με ελατήρια mud+3 να μας πει εντυπώσεις καθώς κ για ύψος ελατηρίων +3 τι ύψος ανάρτησης να ζητήσω μιας και σε ίντσες είναι 1,18 ενώ έχουν για 1 και 2 ίντσες (καλά θεωρώ πως θα Απευθυνθώ κ στους ίδιους όταν καταλήξω στα ελατήρια να μου προτείνουν την ανάλογη). Τέλος αν κάνω πιο ολοκληρωμένη την μετατροπή θεωρείται πως με ρυθμιζόμενες πανάρ θα δω ουσιαστική βελτίωση, γενικά είμαι της σωστής και ολοκληρωμένης διαδικασίας γι’αυτο οποιαδήποτε συμβούλη είναι ευπρόσδεκτη.
Ευχαριστώ κ συγνώμη αν σας κούρασα.