
Ειναι αμορτισερ αντικαταστασης με ιδιο μηκος με το OEM (μιλαω για wrangler) αλλα με πολυ μεγαλυτερη διαδρομη. Κανοντας ετσι το κοψιμο των θολων περιτο.
Και ετσι ειναι μεσα:

Επειδη τα εμβολα δουλευουν σε αλλους αξονες μπορουν και εχουν μεγαλυτερο μηκος απο το αν θα ηταν ομοκεντρα.
ΚΑΙ εχουν και αλλες 2 δεξαμενες για ξεχωριστη ρυθμιση αζωτου. Ειναι πραγματικα πολυ εξυπνο και απλο στη κατασκευη του. Ηδη σκεφτομαι καποιες πατεντες με πλακακια και απλα αμορτισερ....