Το μήκος των μπράτσων είναι διαφορετικό από τον πίσω άξονα μετάδοσης οπότε άμεσα και όχι μετά από κάποια εκ. ψηλώματος αλλάζει και η γωνία που η είσοδος του διαφορικού κοιτάει την έξοδο του τράνσφερ.
Απλά μετά από κάποια εκ ψηλώματος τερματίζει ο σταυρός όταν αρθρώσει ο άξονας προς τα κάτω.
Το πρόβλημα δεν λύνεται αλλάζοντας την κάστερ γιατι μετά χρειάζεται να αλλάξεις κι άλλα όπως πχ τα ποτήρια των ελατηρίων , και ολόκληρα τα αυτάκια των πανάρ. Ελπίζω να καταλαβαίνεις γιατι.
Η πιό απλή λύση είναι άλλος σταυρός με μεγαλύτερες γωνίες . Το πρόβλημα της λιπανσης είναι μύθος επίσης , τουλάχιστον για τέτοια ψηλώματα. Ισως στα 12.5 να ειναι οριακά τα πράγματα αλλά για 2 χρόνια 2005-2006 το σούργελο είχε πάνω από 12.5 πόντους χωρίς να αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα.