ΠΡΟΒΛΗΜΑ

το λιφτ...

ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Δημοσίευσηαπό TEO » Σάβ Ιαν 17, 2009 3:15 pm

Παιδιά καλησπέρα.
Θέλω να αναφέρω ένα θέμα που προέκυψε μήπως και μπορείτε να βοηθήσετε.
Φοράω εδώ και 1,5 χρόνο ΟΜΕ +4 και πρόσφατα έβαλα προσθήκες 3 εκ. μπροστά. Το αυτοκίνητο δεν είχε κανένα πρόβλημα στο θέμα της ανάρτησης.
Σήμερα, έβαλα βάσεις για τις πανάρ από xmc (τοποθέτηση σε μηχανικό δικό μου), μιας και οι άξονες ήταν λίγο στραβοί. Το αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να κουνάει τρελλά μετά τα 70 χλμ. και να διαπιστωθεί σύγκλιση των τροχών του πίσω άξονα, όταν το πήγα για ευθυγράμμιση.
Το κούνημα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ έντονο.
Τι νομίζετε πως φταίει και τι πρέπει να κάνω?

Σας ευχαριστώ.
The road of excess leads to the palace of wisdom.
TEO
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: Τετ Οκτ 08, 2008 5:00 pm
Τοποθεσία: ΚΟΛΩΝΟΣ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Σάβ Ιαν 17, 2009 3:50 pm

αλλάζοντας τις θέσεις των βάσεων της πανάρ άλλαξες το roll center της ανάρτησης σου . Αυτό δεν μπορεί να έχει προκαλέσει αλλαγή της κάμπερ ή της κάστερ των τροχών του πίσω άξονα .
Α και οταν λές σύγκλιση τι εννοείς ? αλλαγή στην κάμπερ ?
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό TEO » Σάβ Ιαν 17, 2009 5:01 pm

Πάνο ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση. Το μεγάλο πρόβλημα που παρατηρήθηκε είναι το κούνημα. ΤΡΕΛΛΟ ΚΟΥΝΗΜΑ. Που νομίζεις ότι οφείλεται?
Στην ευθυγράμμιση μου είπαν ότι ο πίσω άξονας δεν είναι σε ευθεία γραμμή με το αυτοκίνητο (είναι λοξά) και η λύση είναι να μεγαλώσουμε τις τρύπες που πιάνουν τα μπράτσα στο σασί για να τον ευθυγραμμίσουν.
The road of excess leads to the palace of wisdom.
TEO
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: Τετ Οκτ 08, 2008 5:00 pm
Τοποθεσία: ΚΟΛΩΝΟΣ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Σάβ Ιαν 17, 2009 6:12 pm

καταρχάς έγραψα πριν κάτι που ισως παρεξηγηθεί . Η κάμπερ στους πίσω τροχούς δεν μπορεί να αλλάξει . Αλλάζει εικονικά οταν ψηλώσεις και γυρίσει το χωνί του διαφορικού . Αλλα αυτό δεν μπορει να ειναι το πρόβλημα σου αφού η διαφορά ειναι λιγότερο και από ελάχιστη σε αυτό το ύψος .

Αν κατάλαβα καλά το χωνί του διαφορικού δεν ειναι κάθετο στο αμάξωμα . Αν ειδες την αλλαγή οταν έβαλες τις νέες βάσεις τοτε ισως ειναι στραβές οι βάσεις ή στις τοποθέτησαν στραβά αλλά και πάλι δεν το εξηγεί πλήρως καθώς για να γινει αυτό που λές ο μόνος τρόπος που μπορώ να σκεφτώ ειναι είτε να έχει στραβώσει το ίδιο το χωνί ή να έχουν στραβώσει τα μπράτσα . Το τελευταίο ειναι και το πιό πιθανό εάν ειχα να επιλέξω από αυτα τα δύο. Εχεις τσεκάρει τα μπράτσα ?

α , και προς θεού μην τρυπήσεις τα αυτάκια .
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό TEO » Σάβ Ιαν 17, 2009 6:34 pm

Και γω αγχώθηκα όταν είπαν να τα τρυπήσω. Πιθανόν να μην εξηγώ σωστά το θέμα του πίσω άξονα. Να υποθέσω ότι το κούνημα είναι από το roll center? Όχι πως σκαμπάζω πολλά, αλλά κάτι ψιλοδιάβασα όταν το ανέφερες. Αν αλλάξω τρύπα στις πανάρ, θα διορθωθεί?
The road of excess leads to the palace of wisdom.
TEO
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: Τετ Οκτ 08, 2008 5:00 pm
Τοποθεσία: ΚΟΛΩΝΟΣ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Σάβ Ιαν 17, 2009 6:39 pm

Teo αποκλείεται να ειναι από την αλλαγή του roll center, το ανέφερα αυτό για να σου πώ οτι από εκεί δεν μπορεί να ειναι . O μόνος τρόπος να έχει γινει αυτό που λες ειναι στραβά μπράτσα ή στραβό χωνί .
Μιας και δεν μου έχει τύχει βέβαια το ίδιο (ειχα αλλάξει βάσεις πανάρ πολύ πριν η XMC φτιάξει )και δεν το έχω ξανακούσει κιόλας απλά κάνω κάποιες σκέψεις που μπορεί να ειναι εντελώς λάθος .
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό TEO » Σάβ Ιαν 17, 2009 6:51 pm

Όπως έχει καταλάβει έχω πάθει ντελίριο εξαιτίας του κουνήματος. Αν μπορείς και θέλεις να τα λέγαμε τηλεφωνικά γιατί έχω μπερδευτεί πολύ.
The road of excess leads to the palace of wisdom.
TEO
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: Τετ Οκτ 08, 2008 5:00 pm
Τοποθεσία: ΚΟΛΩΝΟΣ

Δημοσίευσηαπό ΠΕΤΡΟΣΧΧ » Σάβ Ιαν 17, 2009 7:21 pm

Το δικο μου ειχε το ιδιο προβλιμα μετα τα 100 -90 ετρεμε ο κολος . Εγβαλα τα ιμιαξονια και τα πηγα για μετρηση και ηταν στραβα. Μου τα ισιοσαν στο μηχανουργειο.
Αν δεν ηταν στραβα θα επρεπε να αλλαξω η να ισιωσω τον πισω σωληνα του διαφορικου γιατι θα ηταν στραβα τα χονια.
Άβαταρ μέλους
ΠΕΤΡΟΣΧΧ
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1816
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 26, 2004 1:49 am
Τοποθεσία: ΠΑΓΚΡΑΤΙ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Σάβ Ιαν 17, 2009 7:54 pm

το τηλ μου ειναι ********* , αν δεν με βρείς τώρα τοτε απο Δευτέρα
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό TEO » Κυρ Ιαν 18, 2009 8:36 am

Παιδιά ευχαριστώ πολύ.
Λοιπόν, χθες βράδυ μπήκα στο αυτοκίνητο και έκανα τιμονιές δεξιά-αριστερά ακίνητος. Παρατήρησα πως το αυτοκίνητο έγερνε κάθε φορά προς την πλευρά που έκανα την τιμονιά. Μάλλον αυτό οφείλεται στο ότι η μπάρα του τιμονιού παίζει το ρόλο της πανάρ, ε?
Άρα χρειάζομαι Ζ για το τιμόνι,ε?
Μήπως αυτό φταίει και για το γενικότερο κούνημα του αυτοκινήτου και στο μπροστινό και στο πίσω μέρος?
Επίσης, πως θα καταλάβω σίγουρα ότι έχω βάλει την πανάρ στη σωστή τρύπα στις καινούριες βάσεις?
Τι ισχύει τελικά με τη νέα φορολογία για τις ομμόρυθμες εταιρίες? (άσχετο, αλλά αφού σας έχω πρήξει με τόσα που ρωτάω).

Ευχαριστώ και πάλι.
The road of excess leads to the palace of wisdom.
TEO
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: Τετ Οκτ 08, 2008 5:00 pm
Τοποθεσία: ΚΟΛΩΝΟΣ

Δημοσίευσηαπό zzarganas » Κυρ Ιαν 18, 2009 1:14 pm

TEO, καλησπέρα.....είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με σένα. Η λύση δυστυχώς είναι μόνο μία και την ανέφερες...drop pittman arm (μακρύτερο Ζ τιμονιού). Κι εγώ τις βάσεις του Ξανθού έχω...η σωστή τρύπα είναι αυτή κατά την οποία η πανάρ είναι παράλληλη με τον άξονα. Το ίδιο πρέπει να γίνει και με την μπάρα τιμονιού...δλδ όλο το σύστημα άξονας-πανάρ-μπάρα τιμονιού να είναι παράλληλες. Το κούνημα οφείλεται στο τόξο που κάνει (γωνία) η πανάρ με την μπάρα τιμονιού.

Ανδρέας
zzarganas
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 19, 2007 10:07 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό TEO » Δευτ Ιαν 19, 2009 4:55 pm

Ανδρέα σε ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις, παρήγγειλα pitman arm.

Πάνο να΄σαι καλά για τις απαντήσεις και το τηλέφωνό σου. Ελπίζω όταν θα σε πάρω να είναι για να κανονίσουμε για μπύρα, εκδρομή, κάτι τέλος πάντων.

Ευχαριστώ και πάλι
Γιώργος
The road of excess leads to the palace of wisdom.
TEO
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: Τετ Οκτ 08, 2008 5:00 pm
Τοποθεσία: ΚΟΛΩΝΟΣ

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Δευτ Ιαν 19, 2009 9:37 pm

Η πανάρ πρέπει να ειναι παράλληλη με την μπάρα του τιμονιού . Αν έχεις αλλάξει βάσεις πανάρ χωρίς να έχεις αλλάξει το Ζ του τιμονιού τοτε η μπάρα παίζει τον ρόλο της πανάρ και έχεις bump steer. Οταν περνάς μια λακκούβα ή ανωμαλία στο οδόστρωμα το τιμόνι αρχίζει να κουνιέται δεξιά αριστερά και μοιάζει σαν να συντονίζεται .
Δεν έχει καμία σχέση με τον συντονισμό από λάθος ευθυγράμμιση ή πρόβλημα με την ανάρτηση παρόμοιο με αυτό που ανέφερες για σύγκλιση τροχών και το κάνει σε ολες τις ταχύτητες και οχι μονο στα γνωστά 70-80χλμ/ω (το γνωστό πρόβλημα δλδ των Jimny) αυξανόμενο επίσης ανάλογα με την διάσταση των τροχών .
Κατεβάζοντας το roll center με τις νέες βάσεις το αυτοκίνητο θα παίρνει πιό εύκολα κλίση (η διαφορά δεν ειναι μεγάλη στο ψήλωμα που έχεις) .
Τέσπα , καλή επιτυχία και περιμένω τηλ σου για μπύρα :P
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό pavlos » Τρί Ιαν 20, 2009 8:15 pm

Απαντωντας σχετικα στο ασχετο ερωτημα σου, σου λεω οτι κοιτωντας κατι νομοσχεδια του υπ.ΥΓΕΙΑΣ και ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, δεν βρηκα κατι σχετικο....... :idea: ....Θα σου προτεινα να ψαξεις ιστοσελιδες με οικονομικα θεματα, και σε ΠΡΟΤΡΕΠΩ, να μην τους ρωτησεις για παναρ, τιμονια και τρελές ροδες,.... γιατι....!!!!! 8) :lol:
Άβαταρ μέλους
pavlos
El Presidente
 
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Τετ Φεβ 13, 2008 9:02 am
Τοποθεσία: νησιά: BOUROU BOUROU

Δημοσίευσηαπό cfu » Παρ Ιαν 30, 2009 5:18 pm

Οπως εγραψα σε αλλο Topic ειμαι νεος εδω μεσα, αλλα και νεος στα 4κουνητα. Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι: Αν μεγαλωσω τα μετατροχια 2-3 εκ. (με αποστατες) θα βελτιωθει το Jimny απο κλισεις, αλλα και σε αισθηση τιμονιου και κρατηματος στις στοφες?
...ταπεινό τετρακίνητο... καλό μου Jimny... που περνάς τα κατσάβραχα γερά...όσα suv ταπείνωσες σ'έχουν στη μνήμη...μα εσύ γυρνάς χαλαρά.............μη με πας απ'το σπίτι...ακούς στο βουνό να με πας... μυρωδιά καταλύτη... εσύ μοναχά μ'αγαπάς.!
Άβαταρ μέλους
cfu
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 29, 2009 4:05 pm
Τοποθεσία: ΚΕΡΚΥΡΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Αναρτήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες