Η διαφορα που θα δεις στο ύψος θα είναι ΜΟΝΟ οταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο επίπεδα.
Το κρεμάσμα θα είναι το ΙΔΙΟ, γιατί απλά το αμορτισέρ δεν θα μπορεί να ανοίξει παραπάνω.
Η συνολική άρθρωση θα είναι ελαφρά ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ γιατί το καινούριο σου ελατήριο οταν θα συσπειρώνεται τελείως θα είναι μεγαλύτερο απο το μαμα (αρα μικρότερο μαζεμα).
Στον δρόμο το αμορτισέρ θα δουλεύει σε διαφορετικό σημείο ελαφρά ανοιγμένο, και οι αποσβέσεις-αντιστασεις του δεν είναι ιδιες (αν και με την πραγματκή διαφορά του mad +3 το οποίο είναι +1,5 βαρια βαριά, δεν θα καταλάβεις διαφορά)
Τελος οι πιθανότητες να καταστρέψεις το αμορτισερ είναι αυξημένες μιας και αυτο θα τερματίζει ανοιχτό πολύ γρήγορα(το πίσω κυρίως), χωρις να σημαίνει οτι ντε και καλα θα γίνει αυτό (εξαρτάται απο το τί off road κανεις.)
Αυτά για να καταλάβεις τί εννοεί ο offset-disaster απο πανω.
