



Mad & Monroe Εμπρός

Mad & ΟΜΕ Εμπρός

Mad & Monroe Πίσω

Mad & OME Πίσω
No photo available
περίπου 30 εκατοστά..

Εδώ φαίνεται πώς έχει μεγαλώσει η άρθρωση, με την παλιά ανάρτηση μπροστά θα ήταν 99,9% στον αέρα...


Να σημειωθεί οτι τα ελατήρια πατάγαν σώστα και με πλήρη άρθρωση.. και δεν ξεκούμπωναν....
Το πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε και θέλω την άποψη όλων των εμπειρογνωμόνων ήταν οτι σε πλήρη άρθρωση (απο την μεριά του συνοδηγού) και γυρίζοντας το τιμόνι τέρμα αριστερά βρίσκει η ράβδος του τιμονιού πάνω στην αντιστρεπτική.
Την πρώτη φορά μάλιστα που έγινε αυτό δοκιμαστικά, κλείδωσε το τιμόνι πάνω στην ρύθμιση της ράβδου, πράγμα που μπορεί σε πολύ οριακές συνθήκες να είναι λίγο επικίνδυνο... (οταν πατήσει πάλι ξεκουμπώνει)
Μετά την πολύ μικρή ευθυγράμιση της αντιστρεπτικής, απλά τώρα ακουμπαεί πάνω, αλλά δεν ξέρω αν πάλι αλλάξει θέση η αντιστρεπτική...

Αυτό δεν είναι κάτι που λόγικά θα συμβαίνει σε όλους που έχουν άρθρωση άνω των 4 εκατοστών και έχουν αντιστρεπτική






Επίσης κάποιος που αποφασίσει να βάλει αυτό τον συνδυασμό, θα ήταν καλό να άλλάξει τα σωληνάκια φρένων με μεγαλύτερα γιατί πίσω τραβιέται πολύ το πίσω σωληνάκι....
Μετά απο μία πολύ πρόχειρη δοκιμή διαπίστωσα οτι τα
OME
+ Πολύ καλύτερο φιλτράρισμα του οδοστρώματος
+ Δεν κοπανάνε καθόλου και δουλέυουν πολύ πιο στρωτά
- Δεν μπαίνεις στις στροφές όπως με τα monroe, αν και δεν είναι άσχημα..
Ακόμα βέβαια έχω πολύ λίγα km για να κρίνω και θέλω να πάρω συμβουλές για το πρόβλημα ράβδου - αντιστρεπτικής.... SAFETY FIRST...+
Special thanks στον αρχιμάστορα pepe...
