Εχθές αλλάχτηκαν και τα πίσω αμορτισέρ με οικονομικά Kayaba Excel-G και επιβεβαιώθηκαν οι δικές υποψίες και η σίγουρη γνώμη του μάστορα , μηδενικό rebound ...
Τα αμορτισέρ μπήκαν πανεύκολα σε πολύ λίγο χρόνο , μιας και δεν χρειάζεται λύσιμο πλαστικά στο εσωτερικό κτλ ( όλα γίνονται από κάτω ) και είχα φροντίσει από το πρωί και είχα ψεκάσει WD 40 στις βίδες , οπότε λύσανε σα να ήτανε καινουριες .
Πρώτη εντύπωση πολύ θετική .
Έγινε όλο το αυτοκίνητο πολύ πιο άνετο .
Και όχι μόνο πίσω , αλλά και μπροστά ( αφού το μηδενικό rebound των παλιών πίσω δεν άφηνε το αυτοκίνητο να γύρει μπροστά και να δουλέψει η μπροστινή ανάρτηση ) .
Και φυσικά οδηγικά βελτιώθηκε κι' άλλο και πλέον το αυτοκίνητο φέρεται 100% φυσιολογικά και έχεις την εμπιστοσύνη να πας και με 100 και 110 χμ/ω .
Σε σχέση με τα Kayaba , τα Monroe είναι πιο σκληρά και σίγουρα στο μέλλον θα ακολουθήσουν Kayaba και μπροστά .
Και για επιπλέον άνεση , αλλά και για μια ομοιογένεια στο στήσιμο ( όπου ειδικά αν τελικά καταλήξω να βάλω και αέριο , με το επιπλέον βάρος της μπουκάλας το αμάξι θα είναι ακόμη πιο ανομοιογενές ) .