Jimny 2005 vvt αυτόματο βοηθητικό με κουμπιά
Για αρχή μπήκαν mad 6cm ελατήρια και αμοντεσερ.
Κόπηκαν τα φτερά .
Διμιουρφιθικαν καινούριοι θόλοι από ιμάντα μεταφοράς .
Τα μαμά πλαστικά φτερά κόπηκαν στη μέση, θερμάνθηκαν με πιστόλι Θέρμου αέρα και ξανακολιθικαν με περτσινια , έτσι κουμπουσαν ξανά στην ίδια θέση .Κόπηκε και ο μπροστά και πίσω προφυλακτήρας και τα κομμάτια ξαναενώθηκαν με περτσινια σε διαφορετική θέση για να μην ενοχλούν τα 235/75/16 ελαστικά που αντικατάστησαν τα μαμά.
Μετά σειρά είχε ο εργάτης . warn καστανια. Για να χωρέσει βρήκε η φτερωτή Α/C Για να ανοίγει το καπό η δεύτερη ασφάλεια έγινε πατέντα με ντιζα ποδηλάτου. Ο εργάτης κριβετε μεσα στην μασκα και προεξεχει μονο η γλίστρα. Για τον έλεγχο του συρματόσκοινου αφαιρέθηκε κομμάτι από τον προφυλακτήρα και τοποθετήθηκε διαφανές πλαστικό.
Πάλι κόψε ράψε λαμαρίνα……… για να μπουν 235/85/16 στης ίδιες πενταμπουλονες ζάντες που τώρα χρειάστηκαν αποστάτες για να μην βρίσκουν στο εσωτερικό των φτερών όταν βυθίζονται με κομμένο τιμόνι.
Σχεδιάσθηκαν βάσεις για να κρατήσουν τους άξονες με τα δικά τους μπράτσα LC .
Φιλαράκι με συνεργείο μου παραχωρείσαι των εξοπλισμό του όπου και ξεκίνησε η μετατροπή . μετρήθηκαν οι διάστασης των κεντρικών για να μην χρειαστούν και αυτοί τροποποίηση ,κόπηκαν η μαμά βάσης και κωλύθηκαν οι καινούργιες .
Από τους LC άξονες τροποποιήθηκαν οι βάσης των αμοντεσερ .στον μπροστινό άξονα πρέπει να στρίψουν λίγο τα πιατάκια για τα ελατήρια γιατί ο άξονας είναι πιο μπροστά από την μαμά και πατούν κάπως στριφτά .
Αμοντεσερ και ελατήρια παραμένουν τα ίδια προς το παρών.
Οι βάσης της παναρ μπροστά και πίσω στο ύψος του σασί χρειάσθηκε να κοπούν και να μετακινηθούν ελάχιστα προς τα μέσα και σαφώς να ενισχυθούν ,γιατί εύρισκαν στην βυθίσει στα πιο μεγάλα μπράτσα του άξονα.
Αφαιρέθηκε εγκέφαλος ABS και περιττά σωληνάκια αλά το πρόβλημα στο φρενάρισμα λόγο μεγαλύτερων δαγκάνων λύθηκε μόνο αφού μπήκε κατανεμητής και μια που έφτασα να κάνω όλα σχεδόν τα σωληνάκια από την αρχή έβαλα και υδραυλικό χειρόφρενο .
Ακολουθώντας την μαμά διαδρομή της μιας πλευράς κατέβηκα στον μπροστινό άξονα με ένα μικρό κομμάτι μόνο πλαστικό σωληνάκι , το ίδιο μικρό σωληνάκι είναι και στον πίσω άξονα. Έτσι όλα τα αλλά που χρησιμοποίησα είναι μεταλλικά.
Τοποθετήθηκαν sparco καθίσματα σε φτιαχτή σταθερή βάση και ζώνες τριών σημείων.
Σύμφωνα με το άρθρο 283 κανονισμού ασφαλείας κατασκευάστηκε με βοήθεια φίλου λαμαρίνα κλωβός ασφαλείας βιδωτός .το Χ και τα πλαϊνά στις πόρτες αφαιρούνται γιατί το αμάξι χρησιμοποιείτε καθημερινά και πηγαινοφέρνει τα παιδιά στον παιδικό.
Τοποθετήθηκε και γενικός διακόπτης ρεύματος για την κακιά στιγμή όπως ζητά το άρθρο 283….. ο δεύτερος στο καπό θα μπει αργότερα.
Βολτόμετρο για την ώρα του εργάτη .
Χειρογκαζο
Terratrip ανεξάρτητα συνδεμένο στην μπαταρία .
Τα απαραίτητα Φώτα για τα νυχτερινά δύσκολα 4 εργασίας μπροστά και 2 πίσω που μετά τρέπονται και σε πλαϊνούς στα πολύ δύσκολα
Κλωβός και διακόπτης δοκιμάσθηκαν επιτυχώς .