Η αφορμή για τη συνέχιση της παρουσίασης ήταν ένα πρόβλημα στο σασμάν που μου παρουσιάστηκε.
Αποτέλεσμα ήταν να φορτώσω το Jimny σε πλατφόρμα και (αφού το ευλόγησα) το έστειλα ασυνόδευτο στη Θεσσαλονίκη, στον μάστορα του Χρήστου ( Kermit ) χωρίς να τον γνωρίζω προσωπικά.
Θα πρέπει να γράψω ότι μέχρι τώρα όπου πήγα το αυτοκίνητο για επισκευή δεν το ξαναπήγα γιατί απλά δεν έμεινα ευχαριστημένος.
Ο Παναγιώτης εκτίμησε πρώτα αυτή την κίνηση αλλά στη συνέχεια κατάλαβα ότι μιλάμε ίδια γλώσσα (ελληνικά
) και έχει υψηλότερα στάνταρ από τα δικά μου οπότε παρέδωσα το αυτοκίνητο στα χέρια του μια που εγώ δεν έχω τις γνώσεις και δεν μπορούσα να προχωρήσω παραπέρα.
Αποτελέσματα
Πρώτων το πρόβλημα δεν ήταν σασμάν αν και ανοίχθηκε από την αρχή όπως και το βοηθητικό
Το πρόβλημα ήταν στον μικρό άξονα που τον είχα βάλει καινούριο (σε έναν από τους άλλους μαστόρους) πριν από 6 μήνες και σαφώς αλλάχθηκε ξανά.
Βρέθηκε επιτέλους από που έχω διαρροή λαδιού και αυτό είναι η τσιμούχα στροφάλου και όχι το κάρτερ.
Με την ευκαιρία που κατέβηκε το σασμάν συντηρήθηκε και η χελώνα για το δίσκο. Από έτσι ....
σε αυτό.
Και βεβαίως, όπως γράφει και ο Πάνος ( Dack Soup) για τις βαλβίδες εκτόνωσης, οι δικές μου βαλβίδες είχαν σφραγίσει στην κλειστή θέση. Παραθέτω φωτό από βαλβολίνη «ψεκασμένη» επι του σασί.
Οι αναπνοές λοιπόν ήταν απαραίτητες ...
Αισθάνομαι πλήρως ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και γι’αυτό οφείλω ένα ευχαριστώ στον Χρήστο που έγραψε για τον τεχνικό του αλλά και στον ίδιο ο οποίος μπόρεσε μέσα απο τις φωτογραφίες που έστελνε να μου μεταφέρει την πλήρη εικόνα της κατάστασης και των επισκευων που γίνονταν σε απόσταση 100 χιλιομέτρων μακριά.