Υπολόγιζα λοιπόν, όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, να βάλω το αυτοκίνητο στα πίτς μέσα στις γιορτές προκειμένου να διορθώσω κάποια πραγματάκια που συνέβησαν στον χρόνο που πέρασε καθώς και κάποια άλλα που παρατήρησα ότι θα μπορούσα να φτιάξω.
Τα ταχυδρομεία όμως άργησαν να φέρουν τα υλικά και γι’ αυτό ξεκίνησα πολύ αργότερα.
Το αυτοκίνητο «ξεγυμνώθηκε» λοιπόν πάλι,
Πρώτα απ όλα η καρέκλα του συνοδηγού η οποία σε φάση «κοπανήματος» (και με συνοδηγό έναν 100αρη και βάλε) ξεκόλλησε το πίσω αριστερά μπουλόνι στη βάση του σασί με αποτέλεσμα να κουνιέται ολόκληρη η θέση και να επηρεάζει σταδιακά και το διπλανό μπουλόνι βάσης.
Μου φάνηκε παράξενο γιατί σε όλο το φόρουμ δεν νομίζω να διάβασα να συνέβη στο παρελθόν κάτι ανάλογο σε κάποιο φίλο.
Μικρό το κακό όμως, πέντε λεπτά στο οξυγόνο του μάστορα και έγινε καινούριο.
Το επόμενο πράγμα που με απασχολούσε ήταν το εξής: όταν έβγαλα τη μοκέτα στο δάπεδο παρατήρησα ότι υπήρχαν διάφορα γδαρσίματα και αρχές σκουριάς κυρίως στην θέση για τα εργαλεία πίσω στο χώρο αποθήκευσης. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για κάμπριο.
Παρατήρησα επίσης, μετά το βγάλσιμο της μοκέτας, ότι το δάπεδο πλέον γλιστρούσε και γενικά τα πατάκια δεν καθότανε στη θέση τους. Έτσι μπήκε το αντιολισθητικό δάπεδο πίσω, αλλά μπροστά….τι
Λοιπόν,
το υλικό ονομάζεται HERCULINER, ένα κατάστημα στην Αθήνα που το προμηθεύει στην Ελλάδα θα το φέρει κατά τον Μάρτιο, σε εμένα ήρθε απευθείας από US, από εδώ:
Πληροφορίες εδώ:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ho49j_06F90[/youtube]
Είδα να το χρησιμοποιούν σε διάφορες παρουσιάσεις project από ξένους κυρίως συναδέλφους, υπάρχουν πολλές μάρκες σε αυτό το υλικό που εφαρμόζεται με πινέλο ή με πιστόλι, αλλά από όπως έχω διαβάσει αυτό είναι το πιο αξιόπιστο. Εφαρμόζεται παντού εσωτερικά ή εξωτερικά του αυτοκινήτου και όχι μόνο πάνω σε λαμαρίνα.
Έτσι λοιπόν σηκώθηκαν όλα τα καλώδια και τρίφτηκε το δάπεδο
αλήφθηκε Ασετόν ( σύμφωνα με τις οδηγίες…)
Το προϊόν
Και το τελικό αποτέλεσμα
Θα έλεγα ότι είναι σαν πίσσα με σκληρυντικά στοιχεία αλλά η αφή του καθόλου δεν θυμίζει λάστιχο αλλά με χοντρό γυαλόχαρτο.
Το Dupli-Color BED ARMOR
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1uMDw6sSows[/youtube]
φαίνεται να έχει πιο απαλή αφή η οποία να κρατάει ίσως λιγότερη βρωμιά ανάμεσα στις πτυχώσεις που δημιουργούνται αλλά εγώ θα ήθελα να μοιάζει με εσωτερικό στρατιωτικού οχήματος μια που τελική επιδίωξη μου είναι να έχω πλήρως αντιολισθητικό δάπεδο και να πλένω το Jimnaki μου με το λάστιχο μέσα – έξω.
δεν ξέρω αν θα συνιστούσα να το βάλετε στο δικό σας όχημα (ίσως κάποιος άλλος φίλος που το έχει χρησιμοποιήσει καιρό να έχει ποιο εμπεριστατωμένη άποψη) αλλά θα έλεγα στον JEO Θοδωρή να το εξετάσει σοβαρά γιατί ήδη έχω βαρεθεί να τον βλέπω να βάφει λαμαρίνες…
Εγώ θα έλεγα ότι είμαι ευχαριστημένος.