ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Τρί Μαρ 29, 2011 1:13 am

Άβαταρ μέλους
heroicentaur
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευτ Απρ 26, 2010 2:06 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό xarisJimny » Τετ Μαρ 30, 2011 1:04 pm

JEO φίλε μου,
όλο το πρωί σήμερα διάβασα μια-μια τις 41 σελίδες του project σου.δεν άντεξα να μη σου γράψω δυό λόγια.
Κατ΄αρχήν ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ :) για την υπομονή και την επιμονή σου!!!άλλα τοσα συγχαρητήρια για τα ξενύχτια που έριξες σίγουρα, σκεπτόμενος τις πετυχημένες επιλογές σου,αλλά και για τα χρήματα που ξόδεψες όλα αυτά τα χρόνια.
Φυσικά είναι περιττά από μένα και απο οποιονδήποτε άλλο τα καλά λόγια γιατί όπως κατάλαβα το κάνεις επειδή γουστάρεις και μόνο.
Το όλο εγχείρημα είναι τουλάχιστον διατριβή και πανεπιστημιακό πόνημα θα έλεγα,για μηχανολόγους,εφαρμοστές,μηχανικούς αυτοκινήτων κ.α.
Και τέλος μπαίνω στον πειρασμό να σε ρωτήσω:
1.με το ΚΤΕΟ τι γίνεται???
2.αν έχει καμμια αδερφή ανύπαντρη η γυναίκα σου να μας τη γνωρίσεις,γιατί αν η υπομονή ειναι οικογενειακό τους γνώρισμα,θα γινει περιζήτητη :)(πλάκα κάνω,παντρεμένος είμαι :( )
3.το συνολικό κοστολόγιο το έβγαλες?
4. τελικά αξίζει κατα τη γνώμη σου να ασχοληθούμε ολοι εμεις που τα χουμε ακομα μανισια τα jimnakia μας και απλά θέλουμε το κάτι παραπάνω,ή να τα σηκώσουμε απλα με μια τετραδα mad και αλλη μια monroe και να τελειώνουμε με 500 ευρώπουλα?
με πολλη συμπόνοια και θαυμασμό παραλληλα
ΧΑΡΗΣ απο ΚΟΖΑΝΗ
στη ζωή μετράει όχι πόσες φορές πέφτουμε αλλά πόσο γρήγορα ξανασηκωνόμαστε και συνεχίζουμε...
Άβαταρ μέλους
xarisJimny
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 12:27 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Απρ 03, 2011 6:31 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό xarisJimny » Δευτ Απρ 04, 2011 12:15 pm

στη ζωή μετράει όχι πόσες φορές πέφτουμε αλλά πόσο γρήγορα ξανασηκωνόμαστε και συνεχίζουμε...
Άβαταρ μέλους
xarisJimny
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 12:27 pm

Δημοσίευσηαπό alexisgon » Παρ Απρ 08, 2011 5:16 pm

Vitara Rulez
alexisgon
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Δευτ Αύγ 24, 2009 4:51 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Απρ 08, 2011 7:09 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Απρ 15, 2011 10:53 pm

Συγνωμη για την απουσια αλλα ειχα πολυ δουλεια και λιγο χρονο....
Την προηγουμενη εβδομαδα ειχα βγει σε αναζητηση δισκοπλακων για τα πισω φρενα. Το καταστημα που μου προμηθευει τα αναλωσιμα αυτη την φορα δεν τα καταφερε.
Ο λογος ηταν πως οι πισω εξαμπουλωνοι δισκοι δεν εχουν ζητηση.....Δηλαδη οταν τους τελειωσουν τι κανουν? προσευχονται να σταματησουν?
Με εστειλε σε ενα αλλο καταστημα και αυτο στην Σπυρου Πατση (αυτος ο δρομος με εχει σωσει) στο οποιο επεσε πολυ γελιο.....

Αρχικα γελαγε αυτος οταν του ειπα: θελω πισω εξαμπουλωνους δισκους... αλλα δεν ξερω απο ποιο αυτοκινητο.... :confused2:
Μετα γελασα εγω οταν μου ειπε πως καποιοι δισκοι απο TOYOTA LAND CRUISER εχουν 180 ευρω το σετ.
Γελασα ακομα πιο πολυ (και μετα την εκανα με ελαφρα πηδηματακια) οταν μου ειπε πως οτι δισκο και να φερει, θα πρεπει αναγκαστικα να τους πληρωσω.....
Εδω δεν ηξερα τι ηθελα!!!!!! αν εκανα ενα λαθος θα τους εκανα τασακια τους δισκους......


Την λυση για αλλη μια φορα εδωσε η εταιρεια "MARSELOS AUTOPARTS" του Κωστα. Ο ανθρωπος εκατσε και εψαξε και μου εστειλε διαστασεις δισκων απο μεταγενεστερα PATROL και μαλιστα σε πολυ καλυτερη τιμη.
Ενας απο αυτους εκατσε τελεια. Ειχε την σωστη διαμετρο 315mm (ειναι πιο μεγαλοι απο τους μπροστα....) 8cm θετικο offset (ακριβως οσο ηταν και το παλιο ταμπουρο (απο την πλατη μεχρι το μουαγιε).
Το μονο προβλημα ηταν πως ο δισκος ειχε μεγαλυτερη τρυπα στο κεντρο απο το ημιαξονιο του PATROL. Αν ο δισκος δεν φωλιασει ΤΕΛΕΙΑ σε αυτη την τρυπα, τοτε δεν ζυγοσταθμιται.
Το προβλημα λυθηκε με 2 δαχτυλιδια-ανταπρτορες που κολληθηκαν σταθερα στο ημιαξονιο. Οχι δεν τα εκανα εγω. Ειχα πολλη δουλεια και το ανεθεσα στο μηχανουργειο-Ελβετικο σουγια.
Με αυτο τον τροπο καθε φορα που θα αλλαζω πισω δισκους :lol: :lol: :lol: :lol: η δουλεια θα γινεται απ'ευθειας.....


Για να παρω μετρα των βασεων των δαγκανων επρεπε να ξαναβαλω ολα τα πραγματα στην θεση τους. Ενα απο αυτα ειναι η πλατη των παλιων ταμπουρων. Ο λογος?
Τα πισω ρουλεμαν εχουν συγκεκριμενη αποσταση που πρεπει να μπουν. Η πλατη των ταμπουρων ειναι 7,8mm. Αν την καταργησω τελειως θα πρεπει να φτιαξω φλαντζες 7,8mm με 6 τρυπες σε τελειες διαστασεις.
Αυτο προυποθετει συνδυασμο 2 μηχανουργειων.... Δεν σφαξανε...... εδω δεν μπορω να συννενοηθω με το ενα.... θα εχω δυο?
Οποτε απλα εκοψα περιμετρικα την παλια πλατη και την ξαναχρησιμοποιησα. Οι μικρορυθμισεις γινονται με φλαντζες παχους 0,24mm-0,50mm και 1,0mm.



Ο δισκος με την δαγκανα στο γραφειο μου. Διακρινεται το κενο στο κεντρο μεταξυ του ημιαξονιου και του δισκου:
Εικόνα


Το ημιαξονιο μαζι με την παλια πλατη:
Εικόνα



Το δαχτυλιδι ζυγοσταθμισης:
Εικόνα



Και ο δισκος στη θεση του:
Εικόνα



Το τελειο offset:
Εικόνα



Ο μεγαλυτερος δισκος εφερε την δαγκανα σε αποσταση 4mm απο την ζαντα:
Εικόνα


Το προηγουμενο Σαββατο να πω την αληθεια, κολλησα για κανα 3ωρο να κοιταζω και να σπαω το κεφαλι μου πως θα βαλω την βαση των δαγκανων. Ο χωρος ειναι πολυ περιορισμενος και εχω και τα παξιμαδια του ρουλεμαν απο πανω....
Ελπιζω αυριο να μην βρεχει για να παρω τις διαστασεις των βασεων των φρενων.....




Υ.Γ.1 Θα ηθελα να ευχαριστησω τον νεο μου προμηθευτη αναλωσιμων Κωστα, για την λυση που μου εδωσε. Ευχαριστω Κωστη!!!! :twisted:

Υ.Γ.2 Το προηγουμενο Σαββατο με τιμησε με την παρουσια του ο Γιωργος (gargas) και με βοηθησε κιολας σε αλλη μια εξαερωση... Ευχαριστω Γιωργη. Επιφυλασσομαι να ανταποδωσω την χαρη.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Απρ 25, 2011 8:21 pm

Χρονια πολλα. Χριστος ανεστη, να ειστε ολοι καλα και οτι επιθυμειτε να το εχετε.

Στα εσωτερικα νεα τωρα.... λιγα πραγματα εκανα μεσα στην Μεγαλη εβδομαδα, γιατι την περασαμε ολη (και ολοι) στο σπιτι με γαστρεντεριτιδα....
Το προηγουμενο Σαββατο πηρα τις διαστασεις απο τις βασεις των πισω φρενων (ξεκολλησε το μυαλο.....).

Ευτηχως ομως που δεν προλαβα να παραγγειλω τα πραγματα στο laser, γιατι μου ηρθε αποτομα μια παραμετρος που δεν την ειχα σκεφτει, στις 4:00 τα χαραματα με 39.5 πυρετο (η γυναικα μου νομιζε οτι ξαναπηγαινα στον θρονο...) :lol: :lol: :lol: :lol:

Στα πισω ρουλεμαν του patrol το κενο ρυθμιζεται απο εκεινες τις λεπτες φλαντζες που σας ειχα πει των 0,24mm-0,50mm και 1,0mm. Θα κολλαγα τις βασεις των φρενων σταθερα σε ενα σημειο και μετα απο καιρο οταν θα ξαναρυθμιζα τα μποσικα, ο δισκος θα ηταν εκκεντρος σε σχεση με την δαγκανα. Αυτο δεν θα ηταν προβλημα αν η δαγκανα ηταν πλευστη. Εδω ομως εχω σταθερες δαγκανες. Το να ρυθμιστει το κενο απο τα τακακια το ξεχναμε γιατι οι θαλαμοι των εμβολων επικοινωνουν και δεχονται την ιδια πιεση. Το μονο που θα πετυχαινα θα ηταν να παταει η μια πλευρα μονο....

Οποτε η βαση θα αποτελειται απο 2 κομματια που θα βιδωνει με 2 βιδες μεταξυ τους. Οση φλαντζα θα παιρνει το ρουλεμαν, τοσο θα παιρνει και η δαγκανα.

Ελπιζω η NISSAN να μην εχει σταματησει και αυτο το ανταλλακτικο γιατι θα χεστουμε πολυ ασχημα....



Πηρα και μια πισω πορτα απο ενα jimny cabrio του 2004 για να την προσαρμοσω στο δικο μου.
Εικόνα
Θα κοπει στο υψος που εχω κοψει και τα πισω φτερα, ωστε να υπαρχει μια εννιαια βαση για την κουκουλα.
Ο λογος που επελεξα απο cabrio και οχι απο το κλειστο ειναι απλος.
Το κρυσταλλο του κλειστου μοντελου κατεβαινει πολυ χαμηλα στην πορτα. Θα επρεπε να κοψω την υπολοιπη πορτα, αλλα και να προσθεσω μεταλλο για να γεμισω το πλαισιο του παραθυρου και καπου εκει θα γινοταν frankestein η ολη υποθεση.....
Η πορτα του cabrio θα χρειστει ενα ξυρισμα 3cm περιπου και απλα θα κολλησω μια λαμαρινα στην κορυφη.
Θα κρατησω μεχρι και το εργοστασιακο πισω τριτο stop, απαλλασοντας με απο κατι πατεντες στην κουκουλα που θα εκανα!!!!




Α! και για αλλη μια φορα θα ηθελα να εκθειασω το εργοστασιο του santana (οχι του carlos, αυτος την κανει καλα την δουλεια του....) στην Ισπανια που φτιαχνει τα cabrio jimny.....
Η πορτα αυτη ειναι κατασκευης του 2004......
Εικόνα
Φοβερη ποιοτητα βαφης.....
Τετοια δειγματα ειχα δει και στο τεσσαρων χρωνων μεταχειρισμενο vitara που ειχα παρει και μετα "εμαθα" να ξεχωριζω χωρες κατασκευης....
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Δευτ Μάιος 02, 2011 7:41 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Μάιος 01, 2011 8:58 pm

Το Σαββατο εκανε μια υπεροχη ημερα και δουλεψα καλα.
Η μερα ξεκινησε ανοιγοντας τις κλεισμενες με σιδηροστοκο τρυπες της πισω πορτας:
Εικόνα
Μολις εκοψα την γωνια που ειχα βαλει για να κραταει τις πισω κολωνες, φανηκε και η σημασια της.....
Με το που κρεμασα την πορτα στην δεξια κολωνα η πορτα επαιζε 5mm+-....
Παλι καλα που εγινε τωρα και θα το λαβω υποψιν στην κατασκευη του roll cage.


Η πορτα στην θεση της.
Εικόνα
Οπως σας ειχα πει, ο λογος που προτιμησα πορτα απο jimny cabrio ειναι πως απλα θα κοψω ενα κομματι και θα κολλησω μια λαμαρινα.
Η πορτα απο κλειστο jimny εχει πολυ χαμηλο πλαισιο παραθυρου (κατεβαινει πιο κατω απο τον μεντεσε) και θα επρεπε να προσθεσω λαμαρινα και μπροστα.....



Περισσευει αρκετα ε?
Εικόνα



Το απαραιτητο κοψιμο:
Εικόνα



Και μετα απο 1 ωρα (μου επεσαν τα χερια.....) ισιωμα με τον πυχη:
Εικόνα



Τωρα το μονο που απομενει ειναι να βαλω μια ενισχυση μεσα στην πορτα (για το βαρος της ρεζερβας) και να κολλησω ενα κομματι λαμαρινα στο πανω μερος και εχει φυγει για βαψιμο.....
Εικόνα



Επισης παρελαβα απο την υδροκοπη τις βασεις των πισω φρενων και τωρα μενει μονο να τις διαμορφωσω.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Μάιος 04, 2011 10:30 pm

Σημερα παρελαβα την νεα αδεια του jimny με αλλαγη της κυριοτητας και του χρωματος. Περιπου.....
Λεω περιπου γιατι μου επεστρεψαν την παλια με δυο χαρτια μηχανογραφησης καρφιτσωμενα πανω της.....
Λογω οικονομικης κρισης δεν εκδιδονται νεες πρασσινες αδειες αυτοκινητου, παρα μονο για απωλεια της. Γιατι εκει πληρωνεις. Παλι. Μη χεσω.
Περιμενα 3 μηνες για να μου επιστρεψουν την παλια με 2 κωλοχαρτα πανω της.........
Και μετα αναρωτιουνται γιατι φτασαμε εκει που φτασαμε....
Μην περιμενετε να σας πουν οτι εχουμε χρεοκοπησει.... Εκει ειμαστε, απλα χρυσονουνε το χαπι....
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό gargas » Πέμ Μάιος 05, 2011 9:49 am

καλημερα φιλαρακι!!!!!!

μπραβο κουραγιο που καθεσαι και τα ανεβαζεις και εξω (pirate4x4.com) και τους τρελανες τους ανθρωπους :lol: :lol: :lol:

κυκλοφορησες και εδω
http://www.pajeroclub.gr/viewtopic.php?p=24751#24751


αντε προχωρα..................!!!!!!!!!!!!!!
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Μάιος 07, 2011 8:34 pm

Ευχαριστω Γιωργη.

Στο pajeroclub που ειμαι? δεν με βρηκα (εχω ενεργο λογαριασμο).

Σημερα ηταν μια υπεροχη μερα. Δεν πηγα καθολου απο το αυτοκινητο μιας και ολη η δουλεια που ειχα ηταν στο γραφειο.
Απο τις 9:00 εως τις 3:00 το πηγα σερι μιας και ειχα πολυ δουλεια.


Η μερα ξεκινησε οταν πηγα να παρω ενα 57αρι πολυγωνο κλειδι για να λυσω το παξιμαδι του πισω τροχου. Ο ανθρωπος εβαλε τα γελια βεβαια....
57αρι βγαινει μονο σε καρυδακι.

Οποτε πηρα ενα 57αρι καρυδακι και το εκοψα ωστε να γινει πολυγωνο περαστο. Το κοκκινο σημαδι ειναι το σημειο κοπης:
Εικόνα



Αφου το εκοψα του κολλησα και μια λαμα παχους 8mm και περιπου 50cm μηκος.
Εικόνα



Το παξιμαδι δεν ειχε καμια ελπιδα με τετοιο μοχλο. Χωρις σφυρι και με ενα χερι, απλα ελυσε....
Εικόνα
Εχω γεμισει με special tools τον παγκο......



Σειρα ειχαν οι ανταπτορες των πισω φρενων. Στην ιδια φωτο ειναι το ακατεργαστο κομματι με το κατεργασμενο.
Εικόνα
Θα ανοιχτουν και αλλες 2 τρυπες (για να μπορω να το ρυθμιζω) και μετα θα αφαιρεθει το περριτο υλικο για μειωση του βαρους.



Ετσι θα μπει πανω στην δαγκανα:
Εικόνα



Και ετσι θα μπει μετα, πανω στην βαση που θα κολληθει στον αξονα
Εικόνα

Εικόνα
Οι συγκεκριμενες λαμες δεν επιλεχθησαν τυχαια. Οι 2+1 ποντοι ειναι η αποσταση που χρειαζομαι για να μπορω να περασω τα 6 παξιμαδια στην θεση τους, αλλα και να υπαρχει ενας χωρος για να μπει το κλειδι να γυρισει.





Οχι η μερα δεν τελειωσε εκει....
Εκοψα και μια λαμαρινα 2mm για το πανω μερος της πορτας που ξυρισα και σιγα-σιγα την διαμορφωσα:
Εικόνα


Εγινα μαυρος (στην κυριολεξια) χαλασα 6 δισκακια κοπης και ενα λειανσης αλλα ειμαι ευχαριστημενος. Το αλλο Σαββατο θα παω να κανω μια προβα στις βασεις και θα ειμαι ενα βημα πιο κοντα στο να εχω φρενα....
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό gargas » Κυρ Μάιος 08, 2011 10:03 am

To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Δευτ Μάιος 09, 2011 4:02 pm

Ειναι μονο για μελη που εχουν λογαριασμο για καποια κρυφα θεματα.

Καλα το κλειδι κρατατο για να δερνεις κανεναν στον δρομο :lol:
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευτ Απρ 26, 2010 2:06 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Μάιος 09, 2011 7:04 pm

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ευχαριστω παιδια.

Λοιπον.....λοιπον... Εκανα σουμα....
Νομιζα οτι ηταν λιγα, αλλα τελικα γεμισα 2 σελιδες....
Με το πρωτο σταδιο δεν προκειται να ασχοληθω. Ειναι παλια ιστορια.....







1) Προετοιμασια και βαψιμο αμαξωματος: 600 ευρω.

2) Αξονες NISSAN PATROL 160 SERIES (MQ): 800 ευρω.

3) Αξονες μεταδοσης NISSAN PATROL: 100 ευρω.

4) Transfer case NISSAN PATROL: 300 ευρω.

5) Ζαντες 15αρες: 200 ευρω.

6) Αμορτισερ FOX: 800 ευρω.

7) Μια αεροσουστα της continental (που τελικα θα χρησιμοποιηθει..... :wink: ): 200 ευρω.

8. Μεταχειρισμενα Radius arms της LAND ROVER: 300 ευρω.

9) Μπροστινη panhard LAND ROVER: 80 ευρω.

10. Μεταχειρισμενος υδραυλικος ατερμονας τιμονιου απο NISSAN D21 (και μια σιδερενια 16αρα δωρο.... :lol: :lol: ): 250 ευρω.

11) Μπροστινες τετραπιστονες δαγκανες απο NISSAN SILVIA: 250 ευρω.

12) Τακακια μπροστινα: 60 ευρω.

13) Πισω διπιστονες δαγκανες απο NISSAN 300ZX: 120 ευρω.

14) Ελαστικα TAGOM MUD SPORT 31X10,50R15: 600 ευρω.

15) Βαψιμο ζαντων: 150 ευρω.

16) Tablet 11,5'' για car-pc :545 ευρω.

17) CB President JFK και κεραια σταθερη: 321 ευρω.

18. 2 τ.μ. Μαυρο υφασμα κουκουλας (καλης ποιοτητας, οχι σαν της suzuki): 190 ευρω.

19) 6 κλειστρα κουκουλας SUZUKI: 91 ευρω.

20. 4 τριποδα Michelin: 120 ευρω.

21) Ηλεκτροκολληση MIG φορητη: 517 ευρω.

22) Καινουργια μπουκαλα με αεριο ARGON: 150 ευρω.

23) Silent-block της LAND ROVER: 185 ευρω.

24) Φλαντζες των Radius arms κομμενες με Laser, απο την πλευρα των αξονων: 100 ευρω.

25) Φλαντζες των Radius arms κομμενες με Laser, απο την πλευρα του σασι: 200 ευρω.

26) Σωληνες χωρις ραφη (μη χεσω...): 200 ευρω.

27) Ακρομπαρα τιμονιου: 223 ευρω.

28. Silent-block πολυουρεθανης για panhard εμπρος και πισω: 90 ευρω.

29) Σωληνακια φρενων βαρεως τυπου εμπρος και πισω: 300 ευρω.

30. Διαφορα σιδερα που εχω παρει κομμενα με υδροκοπη και Laser: 170 ευρω.

31) Γρασσο Λιθιου: 40 ευρω.

32) Φλαντζοκολλα: 10 ευρω.

33) Γεμισμα μπουκαλας με Αζωτο: 37 ευρω.

34) Εκτονωτης (ρυθμιστης αν θελετε) Αζωτου: 130 ευρω.

35) Διακοπτης Αζωτου: 20 ευρω.

36) Φωλιες ακρομπαρων: 270 ευρω.

37) Αξονας μεταδοσης Transfer case: 200 ευρω.

38. Κωνικη φωλια (στο high steer) και επεξεργασια 2 ακρομπαρων ωστε να γινουν κωνικα: 73 ευρω.

39) Κατασκευη μουφων με εσωτερικο σπειρωμα και φωλιων silent-blocks για τις ακρες των Radius arms: 370 ευρω.

40. +16cm στον μπροστινο αξονα μεταδοσης: 120 ευρω.

41) Δαχτυλιδια ζυγοσταθμισης στα πισω ημιαξονια: 60 ευρω.

42) Διαφορες βιδες: 190 ευρω.

43) Διαφορα κολαουζα και θυλιερες: 90 ευρω.

44) 63 δισκακια κοπης: 75,60 ευρω.

45) 20 δισκακια λειανσης: 34 ευρω.



Να τ'αφησω?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

cron