Δεν ξερω βρε Φωτη. Απο μια βολτα του τετραγωνου που εκανα τα 31 τα πηγαινει σαν τα μαμα. Πιστευω πως τα 33αρια θα ειναι οτι πρεπει. Τα 35αρια θα τα δοκιμασω καποια στιγμη να δω αν βολευονται στους θολους μου, αλλα δεν καιγομαι κιολας.
Λοιπον σημερα πηγα και εβγαλα τα πισω ταμπουρα.
Το ταμπουρο μετα τις προσπαθειες να βγει (ειχε σκουριασει το συμπαν).
Ακομα και οι 2 εξωλκεις που εχει το ταμπουρο πανω του απετυχαν....
Στον αξονα της nissan για να βγει το ημιαξονιο απλα λυνεις 6 παξιμαδια που κρατανε την φωλια του ρουλεμαν.
Εκει το ημιαξονιο ειναι βιδωμενο με παξιμαδι ασφαλειας, οποτε και να σπασει, ο τροχος θα παραμεινει στην θεση του.
Και με μια απλη κινηση....
Το παχος του ημιαξονιου ειναι 40mm.....
"Εχω εξαντλησει τις γωνιες των σταυρων" my ass.......
Εδω ειναι ο επιμηκυμενος μπροστινος αξονας κατα 13cm.
Για να μπορεσει να παει στην θεση του, πρεπει να κοπει αυτο το κομματι απο την τραβερσα:
Μεσα στην εβδομαδα θα φτιαξω μια σιδηροκατασκευη και θα την κολλησω απο την πανω πλευρα του αξονα μεταδοσης, ωστε να αποκαταστησω το κομματι που θα κοπει.
Αυτα ειναι τα αλουμινενια διπιστονα της NISSAN:
Την Δευτερα θα παω να κανω προβες και shopping σε 6μπουλωνους πισινους δισκους (NISSAN-TOYOTA-MITSUBISHI....) μεχρι να βρω τον σωστο.