ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Κυρ Ιούλ 17, 2011 9:47 pm

Θοδωρη ....για την σταθμη των υγρων φρενων μιλας αν καταλαβα καλα...
Οσο κατω και να κατεβει δέν ανάβει καμία ένδειξη στο ταμπλό!!! τσεκαρισμενο απο μενα. Αν λες γι αυτο.
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Ιούλ 18, 2011 5:07 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Ιούλ 18, 2011 9:39 pm

Την Κυριακη οπως ειχα πει εβαλα το servo και την τρομπα στην θεση τους.
Πριν τα βαλω εκανα ενα test για το αν χωραει το servo διπλου διαφραγματος, μιας και αυτο του impreza 1600cc εβρισκε για 8mm στην κολωνα του τιμονιου.


Ναι ταιριαζει....




Οχι απ'ευθειας ομως.... Για να κανει την στροφη και να μπει πρεπει να κοπει ενα μερος της βασης του ABS (οσοι εχουν...) αλλα και η μια τρυπα στηριξης του ABS:

Αν φυγει αυτο το κομματι τοτε μπαινει ευκολα.



Γυρισα (με προσοχη) και τα νεα σωληνακια της τρομπας που συνδεονται στην βαλβιδα κατανομης πιεσης:





Και μετα απο λιγη ωρα (και αρκετο ηλιο.....) τα εβαλα ολα στην θεση τους:



Το προβλημα δεν ηταν στην τοποθετηση... αλλα στην εξαερωση. Για αλλη μια φορα ο merfy εβαλε τα δυνατα του και ημουν τελειως μονος μου στο σπιτι. Οποτε και παλι δεν καταφερα να κανω μια εξαερωση της προκοπης....
Σαν να μην εφτανε αυτο, πρεπει να κανω και εξαερωση στην τρομπα του impreza μιας και δεν ειχε υγρα για καμποσο καιρο....
Σημερα εφτιαξα ενα μικρο kit για να της κανω εξαερωση αλλα αν δεν πεσει λιγο η θερμοκρασια δεν υπαρχει περιπτωση να παω.....
Δεν τρελλαθηκα ακομα....

Στα + της ημερας οταν το οδηγησα ειναι οτι ακομη και με αερα μεσα στο κυκλωμα, με το δευτερο πατημα στο πενταλ αν δεν φορας ζωνη θα γινεις μιγακι στο παρμπριζ. Απο την μεσα πλευρα.... :lol: :lol: :lol: :lol:

Επισης το υδραυλικο τιμονι εν κινησει ειναι ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ...... Αρκετα μπιπ, αλλα οχι βουτηρο και εχει καλη αισθηση σταματημενο για τοσες μετατροπες. Σχεδον εργοστασιακο θα το 'λεγα
Μετρησα 4,2 στροφες απο ακρη σε ακρη. Μπορει να μετρησει καποιο παλληκαρι το εργοστασιακο και να μου πει ποσες εχει? :oops:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Antonios » Τετ Ιούλ 20, 2011 2:44 pm

4,2 και το εργοστασιακό! (ίσως και 4,1) :D
Antonios
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 12, 2009 3:41 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Ιούλ 20, 2011 3:35 pm

Τελεια!!!!! Ευχαριστω Αντωνη!!

Αμα εχει ματι ο μαστορας και διαλεγει ατερμονες...... Πςςςςς 8)



Εχθες παρηγγειλα τα πρωτα κομματια του roll cage και την επομενη εβδομαδα θα παρω και τις σωληνες. Εχω παραγγειλει και τις βασεις που θα κολληθουν στο σασι για να φτιαξω την μεσαια τραβερσα μιας και θα κοψω την παλια.
Απο ορεξη καλα παω. Λεφτα και χρονο δεν εχω.....

Αν ολα πανε καλα και μεσα στον Αυγουστο δουλευω 25 ωρες το 24ωρο, θα ειμαι ετοιμος για την πρωτη μου εκδρομη μετα απο 3 ολοκληρα χρονια τον Σεπτεμβριο.

Ισως να μην εχω ετοιμο το soft-top, αλλα τις ομπρελες και τους κουβαδες τι τα εχουμε..... :lol: :lol: :lol: :lol:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τετ Ιούλ 20, 2011 5:35 pm

Εχουν πεσει στοιχηματα για το Σεπτρεμβρη.... Αντε Θοδωρη καλα τελειωματα!
Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό J.P. » Τετ Ιούλ 20, 2011 10:21 pm

JEO αυτή είναι η πρώτη φορά που γράφω στο project σου, αν δεν κάνω λάθος, αλλά εδώ και 2-3 χρόνια που το παρακολουθώ, πραγματικά περιμένω με αρκετή αγωνία κάθε επόμενο update και φυσικά την πολυαναμενόμενη 1η κανονική βόλτα, όπως και πολλοί άλλοι συμφορουμίτες. Προσωπικά ήθελα απλά να σου πω ένα ή καλύτερα χίλια μπράβο για αυτό που ξεκίνησες και συνεχίζεις και εύχομαι καλά & ασφαλή τελειώματα φιλαράκο!
Γιάννης από Ρέθυμνο.
Άβαταρ μέλους
J.P.
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 30, 2007 12:39 am
Τοποθεσία: Ρέθυμνο-Κρήτη

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Ιούλ 22, 2011 11:37 am

Να σαι καλα αγορινα μου. Σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.

Υ.Γ. Περιμενω κι εγω αυτη την πρωτη κανονικη βολτα. Δεν μπορω να σου περιγραψω ποσο πολυ την χρειαζομαι..... :lol: :lol: :lol: :lol:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Ιούλ 27, 2011 8:42 pm

Μολις μπηκα μετα απο μαχη με το jimny και ειμαι κομματια. Τελειωσα με την κεντρικη τραβερσα και του εκανα και την πρωτη του νυχτερινη βολτα μετα απο 3 χρονια. Ειναι κατα 98% ετοιμο για βολτα.
Αυριο τελικα θα βαλω τις τελευταιες φωτο πριν απο τις διακοπες, γιατι τωρα δεν βλεπω μπροστα μου.
Καληνυχτα.... :bored:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ Ιούλ 27, 2011 10:41 pm

ρε φιλε.........
τι να πεις........
καλη ξεκουραση.........
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό alexisgon » Πέμ Ιούλ 28, 2011 10:48 am

:lol: :lol:

Δωσεεεεεεεεεεεεεεεεε φώτο να τρελαθούμε!
Vitara Rulez
alexisgon
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Δευτ Αύγ 24, 2009 4:51 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Ιούλ 28, 2011 8:57 pm

Πριν φυγω για διακοπες ηθελα να τελειωσω κατι χοντρες λεπτομερειες στο jimny γιατι δεν ηθελα να ειμαι κατω απο το αυτοκινητο και μονος μου....
Οποτε εκανα εναν υπερανθρωπο αγωνα και απο το Σαββατο μεχρι και εχθες Πεμπτη που τελειωσα, αντικατεστησα την κεντρικη τραβερσα με μια αλλη ενισχυμενη.
Βοηθησε παρα πολυ το τρελλο body lift των 8cm που εχω βαλει. Για αλλη μια φορα.... Συνολικα εχει βοηθησει για να χωρεσει το γομαρι transfer του patrol και τωρα γι' αυτο.
Εχει εναν ακομη ρολο να παιξει και αυτο ειναι το μεγαλυτερο ντεποζιτο βενζινης που θα βαλω (+8cm), βαζοντας τελος στην αναζητηση χωρου για extra ντεποζιτα.




Πρωτα απ ολα τα υλικα:

Πανω αριστερα ειναι η νεα βαση της ρεζερβας και δεξια ειναι τα πλακακια που θα κολληθει το αφαιρουμενο roll cage.
Κατω αριστερα ειναι οι λαμες που εβαλα για την στηριξη της νεας σωληνας-τραβερσας παχους 8mm. Οι λαμες σχηματος L κολληθηκαν στην εξωτερικη πλευρα του σασι και οι αλλες που ειναι απο πανω τους, θα κολληθουν στην σωληνα. Εβαλα 2 γαιδουροβιδες Μ16 σε καθε πλευρα για να μπορω να βγαλω την τραβερσα οταν χρειαστει, διευκολυνοντας το κατεβασμα των κιβωτιων οταν αυτο χρειαστει. Ηθελα να το κανω αυτο, μιας και η σταθερη τραβερσα ηταν πολυ pain in the ass οταν εβαζα το transfer το προηγουμενο καλοκαιρι (ακριβως τετοιες μερες!!!!) και το θυμομουν.




Κοντινο για να καταλαβετε το μεγεθος....





Τακαρισα (για αλλη μια φορα.....) το αυτοκινητο, για τον εξης λογο. Στους νεους πυργους των FOX που εχω βαλει, ακομη δεν εχω συνδεσει τις πανω μπαρες που δενουν την ολη κατασκευη. Με αποτελεσμα να στρεσαρουν το σασι (ελαφρως....) και να προσπαθουν να το κλεισουν στο πανω μερος του. Αν εκοβα την τραβερσα χωρις να το αποφορτισω, υπηρχε μια περιπτωση να το "εχανα". Υπαρχουν ακομα αλλες 3 εργοστασιακες τραβερσες και 1 δικια μου μπροστα. Απλα δεν ηθελα να το διακινδυνευσω.




Η εργοστασιακη τραβερσα πριν την κοψω. Τα κοκκινα σημαδια πανω της ειναι το σημειο που περναει ο μπροστινος αξονας μεταδοσης.
Σε αυτο το σημειο θα ηθελα να πω πως η συγκεκριμενη τραβερσα ειναι απο τις πιο σημαντικες (αν οχι η πιο σημαντικη) και υμιμετρα με κοψιματα και συνεχεια με σωληνακια-γωνιες-στραντζαριστα-μπετον και δεν ξερω τι αλλο, ειναι απλως ανεπιτρεπτες.





1 ωρα και αρκετα καψιματα στο κεφαλι μου απο τις σπιθες του τροχου αργοτερα:

Χρειαστηκε να κανω 4 τομες για να την βγαλω μιας και ειναι σε δυσκολο σημειο αλλα και αρκετα χοντρη σε παχος. Αν δεν ειχα και το body lift των 8cm μην σας πω τι θα εκοβα.....
Το μπλε καλωδιο κραταει τα σωληνακια βενζινης και φρενων σε αποσταση απο τον τροχο. Μην εχουμε και κανενα ατυχημα.....




Εδω ειναι το σημειο που επελεξα να κολλησω τις λαμες. Εχει αρκετη επιφανεια αλλα και παχος για να κολληθει καλα.





Την Κυριακη δουλεψα πολυ λιγο (κυριως μετρησεις εκανα) μιας και χτυπησε κατι 37αρια και ψηνομουν στο grill ακομα και κατω απο το αυτοκινητο.....
Οποτε συνεχισα την Δευτερα. Εδω ειναι η' μαλλον ηταν η παλια βαση του κιβωτιου ταχυτητων και η τριτη του συνολου κινητηρας-κιβωτιο:

Την εκοψα και την ξανακολλησα σε ενα λαμακι 5mm γιατι επρεπε να μετακινηθει 3cm πιο μπροστα μιας και εμποδιζε στην νεα τραβερσα.
Επισης πλεον το κιβωτιο καθεται 10mm πιο χαμηλα σε σχεση με παλια για να μειωσω λιγο την γωνια του μικρου αξονα μεταδοσης μεταξυ transfer και κιβωτιου ταχυτητων. Θα ανεβασω και λιγο ακομα το transfer και πιστευω πως το ενοχλητικο χτυπημα των σταυρων θα φυγει τελειως.



Εδω η νεα βαση. Εβαλα 4 βιδακια των 8mm με παξιμαδια ασφαλειας.





Και εδω εχω αρχισει να συναρμολογω...... Η ελαστικη 3η βαση:




Για λογους διαφορετικης τοποθεσιας αλλα και τρελλου τρεξιματος κλασης F5 στην κλιμακα Fujita δεν εχω τραβηξει αρκετες φωτογραφιες απο την διαδικασια, αλλα αυτη εδω ειναι η νεα τραβερσα κολλημενη και βαμμενη και ετοιμη για να μπει. Εχει διαμετρο 50mm (οσο και η εργοστασιακη) και εχει παχος 4mm σε σχεση με τα 3mm της suzuki. Οι λαμες πανω της και στα ακρα αλλα και στο κεντρο που εδραζεται το κιβωτιο ειναι απο λαμα παχους 8mm.




Και εδω πλεον, εχει μπει στην θεση της:




Σε σχεση με την παλια:

Φαινεται καλυτερα και η μπροστινη εξοδος του transfer που επεφτε πανω στην παλια τραβερσα.



Και μια απο κατω:

Ο λογος που μπηκε τοσο σιδερο ειναι πως ακομα δεν ξερω τι μοτερ θα βαλω και υπαρχει το ενδεχομενο για V6 ακομα και για V8. Οποτε θα ηθελα να εχω μια καλη βαση απο τωρα για να μην χρειαστει να την ξαναφτιαξω αργοτερα.



Εδω ειναι οι λαμες κολλημενες στην εξωτερικη πλευρα του σασι:




Η στηριξη απο την μεσα πλευρα:




Και εδω εχω βαλει και τον μπροστινο αξονα μεταδοσης. Ναι, πλεον ειμαι τετρακινητος!!!!!!!




Οπως βλεπετε ο αξονας μεταδοσης οπως και ο πισω δεν εξεχει καθολου απο την κατω πλευρα του σασι.

Εκανα αλλη μια καλη εξαερωση και βγηκαν κατι φυσαλιδες ΝΑ!!! με το συμπαθειο...:lol: :lol: :lol: :lol: Και πλεον εχω καλυτερο πενταλ. Θελει λιγη δουλεια ακομα μπροστα και θα ειμαι ετοιμος.
Επισης θυμηθηκα οτι οι μπροστινοι δισκοι ειναι παλιοι με αρκετες γραμωσεις ενω τα τακακια εναι ολοκαινουργια. Το αποτελεσμα ειναι να παταει μονο ενα 60-70% απο τα τακακια στην επιφανεια του δισκου.






Μετα το περας των εργασιων το εκανα και μια βολτα (οι προβολεις μου αναψαν μετα απο 3 χρονια!!!!!) σε κοντινο terrain και ολα πλεον ειναι καλα.
Αυτο που θα κανω μεσα στον Αυγουστο ειναι το roll cage, ωστε μεσα στον Σεπτεμβρη να φτιαξω την κουκουλα (μπας και γλιτωσω την βροχη.....)
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό panosd » Σάβ Ιούλ 30, 2011 4:24 pm

Το βάζω στα τέσσερα (4χ4) και αργά (LO) για να μην κολλάω πουθενά.
Άβαταρ μέλους
panosd
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 13, 2006 5:37 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη-Σερρες

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Σάβ Ιούλ 30, 2011 6:25 pm

ναι

κουρμπαρισμα μασίφ σωλήνα και κόλλημα
του Jeo μου αρέσει καλύτερα αισθητικά αλλά και αυτό την έχει κάνει την δουλειά του από το 2005 στο δικό μου χωρίς κανένα πρόβλημα.

Τότε φόραγε 10ποντη με 33αρια και τους μαμα αξονες.


viewtopic.php?p=30179#30179
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Αύγ 02, 2011 9:51 pm

Οπως τα λεει η παπιοσουπα απο πανω μου ειναι Πανο. Αν εχεις και καποιο body lift θα σε βοηθησει τα μαλα.




Στα του project τωρα..... Μια μερα πριν φυγω για διακοπες πηγα και πηρα τις σωληνες του roll cage. Ειναι χωρις ραφη διαστασεων 48Χ2,6mm. Για οσους δεν ξερουν το πρωτο νουμερο ειναι η διαμετρος της και το δευτερο ειναι το παχος τοιχοματος. Δεν ηθελα να παω σε κατι πιο λεπτο γιατι ολο αυτο το ερμα που εχω βαλει για σταθεροτητα στις κλισεις, λειτουργει αναποδα οταν το αυτοκινητο ερθει καπακι.... Και επειδη δεν ξερω ΑΝ ερθω καπακι ποσες τουμπες θα φερω, προτιμησα αυτη την διασταση.

Θα χρειαστω περιπου 13 μετρα (οπως καταλαβαινετε παω για full roll cage 6 σημειων) οποτε πηρα 3 εξαμετρες σωληνες να εχω. Με προχειρους υπολογισμους οταν τελειωσει το roll cage θα ζυγιζει περιπου 38-41 κιλα. Αν επαιρνα την επομενη διασταση (3,2mm) θα ζυγιζε πανω απο 50 κιλα τελειωμενο.

Φωκιων θελω τα φωτα σου. Υπαρχει καπου συσχετιση σωληνας με βαρος καροτσας? Εψαξα λιγο στο PDF που μου εστειλες και δεν βρηκα κατι. Εκτος και αν ειναι εκει και δεν το βλεπω. Ειμαι πολυ κουρασμενος τελευταια.....


Υ.Γ Οταν πηγα να παρω τις σωληνες, ενας βλακας με εστειλε σε εναν αλλο βλακα-καγκουρα-3 χιλιομετρα πισω απο την αρκουδα με το βλεμμα του "γεννηθηκα με μονιμη καταστολη" που μου την δινει.
-Τι θα τις κανεις τετοιες σωληνες?
-Θα φτιαξω roll cage για ενα αυτοκινητο.
-Ρολλ τσεϊς?
-Οχι... οχι... roll cage.
-Ρολλ μεϊς?
-Roll cage.....
-Και που το βαζουν αυτο?
-(φταιω εγω μετα να του δωσω την γνωστη απαντηση????)
-Κυριως σε αγωνιστικα αυτοκινητα και οπου θελουμε ασφαλεια και δεσιμο καροτσας.
-Εχω ενα παπι 125.......
-ΓΙΑΤΙ?....γιατι ρε φιλε? Εμενα βρηκες?


Ρε παιδια δεν αντεχω αλλο..... η υπομονη μου εχει εξαντληθει με τους βλακες που συναναστρεφομαι. Αντε να τελειωσει το κωλοproject να παω να γινω ανθοπωλης......
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

cron