ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ Αύγ 04, 2011 12:15 pm

Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Αύγ 04, 2011 7:56 pm

Σ' ευχαριστω Φοκιων. Θα νοικιασω υδραυλικο κουρμπαδορο μεσα στον Αυγουστο και τοτε θα τα κανω ολα. Ελπιζω σωστα, γιατι δεν το εχω ξανακανει... Υπαρχει περιπτωση να σε παρω τοτε.



Υ.Γ. Εχω δει σωληνα τσακισμενη στις "κουρμπες" του roll cage επειδη τις ειχε πιασει στην μεγγενη.... :lol: :lol: :lol: :lol:
Τρελλο γελιο....επισης επεσε και τρελλο κραξιμο.......
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ Αύγ 05, 2011 10:17 am

Γιατι.... χτυπημενη με σφυρι στη μεση της κουρμπας εχεις δει???

Πραγματικά ΔΕΝ γερω πως γινονται σωστα οι κουρμπες..

Ο κανονισμός λεει ( και στο λεω σαν μπουσουλα ) οτι στην κουρμπα δεν πρεπει να εχουμε μειωση της διατομης περισσότερη απο 10%.

εν ταχη υπενθυμιζω
κεντρικό Π ( πισω απο τα μπροστινα καθισματα ) και μπροστινο Π ( παρμπριζ) να ειναι ΜΟΝΟΚΟΜΑΤΑ

Οπωσδήποτε πατας σε πλακακια και κανεις την λαμαρινα σαντουιτς με κοντρα απο κατω

Πισω απο τα καθιματα μαλλον δεν θα μπορει να σου "πατησει σωστα" και αρκετα κοντά στις κολονες οποτε θα χρειαστει να φτιαξεις "πυργο"

οι ενισχυσεις στα χιαστι να μην ειναι σκετες λαμες αλλα τυπου U

Ομορφες και καθαρες κολλησεις.
τα 2 διαγωνια προς τους πισω θολους απαραιτητα. Αν τα εννοσεις παραλληλα με το πατωμα και στο σωστο υψος δου δινει το ιδανικό δεσιμο για ζωνες 4 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ σημειων

Στο προηγουμενο τευχος του tetrakinisimag ειχα γραψει ενα σχετικό αρθρο ( τα DO και τα DON'T λεγοταν) οπου ειχε φωτό απο ολα τα προβληματα αλλα ΚΑΙ λυσεις και προτασεις.
Επειδει εχει αποσυρθει πλεον φανταζομαι οτι στις επομενες μερες θα αναρτηθει το αρθρο στο site του περιοδικου.

Αλλα οπως ειπα οτι θες τηλεφωνο.
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Αύγ 05, 2011 6:51 pm

Σ'ευχαριστω για τις συμβουλες βρε Φωκιων. Πραγματικα.

Κανω ερευνα γι'αυτο το θεμα εδω και ενα χρονο περιπου. Και εχω καταληξει σε πολλα πραγματα (ακριβως οπως τα λες). Η μειωση του παχους στις κουρμπες αν εχω καταλαβει καλα γινεται απο κουρμπαδορους με ραουλο (που κινειται η σωληνα) και οχι απο σταθερους οπως αυτον που θα νοικιασω εγω. Νομιζω δηλαδη..... μπορει να λεω και π@π@ριες καμαρωτες..... :lol: :lol:


Τα πλακακια για το πατωμα τα εχω ηδη ετοιμα και οντως θα ειναι σαντουιτς.
Θα τα δεις στις φωτο απο την τραβερσα. Τα εχω κοψει με laser σε διαστασεις 10Χ10cm και 10Χ13cm με 5mm παχος.
Οταν λες κοντρα απο κατω, εννοεις να βαλω silent block και να δεσω στο σασι?


Αλλη μια ερωτηση. Το μπροστινο Π, ΠΡΕΠΕΙ? να ειναι μονοκοματο απο την μια βαση ως την αλλη? Σε ρωταω γιατι σκεφτομουν να κανω ενα Γ που να ακολουθει την μπροστινη κολωνα και να παει να πατησει στο μεσαιο Π. Και μετα να βαλω μια μπαρα για να τις δεσω μεταξυ τους.
Ενταξει δεν τρεχει και τιποτα, απλα θα δυσκολευτω λιιιιγο παραπανω να εχω και 90 μοιρες διαφορα μεταξυ τους (θα ειμαι μονος μου......).



Πισω απο οδηγο-συνοδηγο θα κανω ενα χιαστι (Χ) για ενδεχομενες πλαινες τουμπες. Οι ενισχυσεις στο κεντρο του χιαστι με U πρεπει να ειναι τεσσερις?
Εχω προβλεψει ηδη δυο.


Δυο διαγωνιες προς τα πισω θα υπαρχουν και θα δενουν στην κορυφη των παλιων C pillar. Σιγουρα θα μπει και μια μπαρα που θα τις δενει μεταξυ τους ωστε να μην κανει κατω η κολωνα υπο το βαρος της ρεζερβας... Οποτε ναι, οπως λες θα ειναι ετοιμη για ζωνες τεσσαρων σημειων.


Σε ζαλισα ε?
:lol: :lol: :lol: :lol:


Υ.Γ. Υπαρχει ετοιμο βιδωτο roll cage με 850 ευρω....Μηπως να δωσω το ενα μου νεφρο και να τελειωνω? :lol: :lol: :lol: :lol:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ Αύγ 05, 2011 8:33 pm

καθολου!

για τα Γ. ναι μπορεις ειναι και αυτο εντός κανονισμών. δες στο pdf τα δειχνει.
οπως επεισεις και πανω απο το ταμπλό ενα ακομα δεσιμο.

οχι
στο χιαστι πισω απο τα καθισματα ( και σε οποιοδηποτε αλλο χιαστι σου προκυψει) τα 2 αρκουν

πλάκακια
οχι
πλακακι - λαμαρινα -κατευθειαν κόντρα πλακακι.
οι κανονιμοι το "προτιμουν" βιδωτο αυτο το συστημα για να μην καταπονηθει η λαμαρινα απο το "καψιμο" και "ατσαλωσει"
το silent block θα δωσει ελαστικώτητα που ΔΕΝ θελεις.

"ετοιμο"
βαση κανονισμών ΑΝ ειναι με σφραγιδα της FIA επανω του τοτε ειναι δεκτό "εξ ορισμου" ΑΛΛΑ απαγορευεται Ο Π Ο Ι Α Δ Η Π Ο Τ Ε επεμβαση πανω του ( κολλημα τρυπημα κ.λ.π.) ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΧΑΝΕΙ την omologasion του.

Αν δεν το εφτιαχνες εσυ, αλλα το εδινες "εξω" τοτε ΙΣΩΣ σε συνεφερε ακομα και οικονομικά...
Γιατι - δυστυχώς - εχω ακουσει "τρελλες" τιμές στην πιατσα για τα φτιαχτά απο "μαγαζια"...
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ Αύγ 05, 2011 8:37 pm

Εικόνα

Αυτο απαγορευεται
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ Αύγ 05, 2011 8:40 pm

Εικόνα

να τι μου ειπες οτι θε να φτιαξεις πισω :D
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Αύγ 06, 2011 5:37 pm

Σε ανακυρησω επισημο χορηγο σκεψεων και συμβουλων του project αγορινα!!!!!!


Με εχεις καλυψει πληρως. Για τα πλακακια δεν εννοουσα αυτο που καταλαβες. Στα 4Χ4 με σασι σκαλας εχει επικρατησει το roll cage να περναει απο την καμπινα και να δενει στο σασι. Μετα που θα κανω το σαντουιτς πλακακι-καμπινα-πλακακι, να βαλω και ενα silent block και να δεσω στο σασι?

Παραθετω φωτο:
http://image.4wheeloffroad.com/f/164853 ... _frame.jpg

Η' δεν τρεχει και τιποτα?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό gargas » Τρί Αύγ 09, 2011 12:36 pm

To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Αύγ 11, 2011 5:27 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Αύγ 12, 2011 6:45 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ Αύγ 18, 2011 5:31 pm

Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Αύγ 18, 2011 10:56 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ Αύγ 19, 2011 5:03 pm

Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Αύγ 19, 2011 10:14 pm

Οχι δεν το εχω ξαναδει, αλλα θα το διαβασω σε λιγο Φωκιων. Σ'ευχαριστω ρε φιλε.
Εχω λιγο χρονο διαθεσιμο και θα γραψω για την προοδο που εχει γινει απο τοτε που γυρισα απο τις διακοπες.



Πρωτα απ'ολα καθαρισα την 3χρονη σαβουρα απο το αυτοκινητο για να μπορω να δουλεψω:



Και ξεκιναω με το ταμπλο.
Πρωτα τα 3 βιδακια που ειναι κατω απο τις ταπες τους:



Το παρακατω βημα δεν ειναι απαραιτητο για να βγει το ταμπλο αλλα το βαζω για οποιον θελει να βγαλει το συγκεκριμενο πλαισιο.
Λυνετε τα 2 βιδακια στον πινακα οργανων και ολο το υπολοιπο ειναι κουμπωτο. Απλα τραβηξτε και θα βγει.




Αυτο που πρεπει να ξερετε για το ταμπλο του jimny ειναι πως στηριζεται ολοκληρο πανω σε μια κουρμπαριστη μεταλλικη (και αβαφτη......:evil: ) σωληνα.
Οι ακρες της σωληνας αυτης καταληγουν σε 2 βιδες σε καθε πλευρα. Ειναι αυτες που φαινονται μολις ανοιξετε την πορτα στο υψος του καθρεφτη:




Η ξυλαρα κραταει την κολωνα του τιμονιου μιας και αυτη στηριζεται πανω στην σωληνα.

Εκτος απο τις 4 κυριως βιδες υπαρχουν μερικες ακομη.
1 ειναι καπου στο κεντρο του ταμπλο.
2 ειναι της κολωνας τιμονιου.
Και υπαρχουν και 2 ακομα, χαμηλα στο υψος των μπροστινων ηχειων.




Απο εκει και περα ειναι τα βυσματα (περιπου 5 σε καθε πλευρα και αλλα τοσα κατω απο το τιμονι) και οι 3 ντιζες του κλιματισμου.
Παραθετω φωτο για να δειτε πως ειναι:




Θα πρεπει να μετακινησω μερικα ηλεκτρονικα για να μπει η καθετη σωληνα. Ευτηχως ειναι πολυ λιγα και στις 2 πλευρες.
Του συνοδηγου:




Και του οδηγου:




Εκοψα και το προσωρινο roll bar:




Εκει θα παει το μπροστινο πλακακι πανω σε πυργο:




Και εκει (στο καλωδιο) θα παει ο πισω πυργος.

Η ιδεα του σαντουιτς (πλακακι-λαμαρινα-πλακακι) εγκαταλειφθηκε γιατι η λαμαρινα στα συγκεκριμενα σημεια ειναι διπλη.
Ευτηχως μεσα στην ατυχια μου (μας) ειμαι τυχερος γιατι και στα δυο σημεια ΑΚΡΙΒΩΣ απο κατω βρισκεται το εργοστασιακο body lift, καταργωντας την αναγκη για επιπλεον στηριξη στο σασι.




Και λιγα λογια για τον κουρμπαδορο.....Πρωτα απ ολα να αναφερω οτι το μαρουλι εκανε παλι λαθος και εφερε τον ηλεκτρουδραυλικο κουρμπαδορο και οχι τον χειροκινητο?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Τα μαρουλια ειναι αητητα ετσι?

Δεν θα ειχα κανενα προβλημα εκτος του οτι ο συγκεκριμενος ζυγιζει 100 κιλα και το ξυλινο κασονι μεταφορας ηταν περιπου 1,5 μετρο......
Οχι δεν εκατσα να το συζητησω μαζι του..... Τι να εξηγησω και σε ποιον?
Δεν μπορω να συναγωνιστω την σκεψη της παγωμενης φραπεδουμπας και το μπουτακι της γκομενας του Αυγουστιατικα.........



Με τα πολλα πηγα εγω μεχρι την Μεσογειων στο αλλο καταστημα τους και πηρα τον χειροκινητο να κανω την δουλεια μου.
Υπαρχει βεβαια ενα προβλημα (εχω αρχισει και εχω ανοσια πλεον......). Τα 48mm διαμετρο σωληνας που πηρα εγω δεν αντιστοιχουν σε ΚΑΝΕΝΑ αμερικανικο εξαρτημα του κουρμπαδορου (ΟΛΟΙ οι κουρμπαδοροι εχουν στανταρ διαστασεις εξαρτηματων).
Των 2 ιντσων ειναι μεγαλο και τσαλακωνει την σωληνα (δεν υποστηριζεται σωστα) και το αμεσως μικροτερο των 1-1/2 (45mm) ειναι μικρο και την τετραγωνιζει....

Μια σκεψη που εκανα για να φτιαχτει σε τορνο στην συγκεκριμενη διαμετρο εφυγε κατευθειαν οταν μου ζητησαν 300 ευρω.....
Οποτε πηρα ενα καινουργιο εξαρτημα (20 ευρω) 1-1/2 και με τον τροχο-φρεζα-πολυ υπομονη εκατσα σημερα το απογευμα και το ανοιξα στα 48mm σε ολο του το μηκος.
Πηρα και τα μετρα των πισω πυργων με χαρτονι και τα εφτιαξα και αυτα. Αυριο θα ειναι μεγαλη μερα και ΕΛΠΙΖΩ αν με αφησει η δουλεια μου και ο merfy να ξεκινησω να κουρμπαρω σωληνες απο την Κυριακη-Δευτερα.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

cron