Πριν φυγω για διακοπες ηθελα να τελειωσω κατι χοντρες λεπτομερειες στο jimny γιατι δεν ηθελα να ειμαι κατω απο το αυτοκινητο και μονος μου....
Οποτε εκανα εναν υπερανθρωπο αγωνα και απο το Σαββατο μεχρι και εχθες Πεμπτη που τελειωσα, αντικατεστησα την κεντρικη τραβερσα με μια αλλη ενισχυμενη.
Βοηθησε παρα πολυ το τρελλο body lift των 8cm που εχω βαλει. Για αλλη μια φορα.... Συνολικα εχει βοηθησει για να χωρεσει το γομαρι transfer του patrol και τωρα γι' αυτο.
Εχει εναν ακομη ρολο να παιξει και αυτο ειναι το μεγαλυτερο ντεποζιτο βενζινης που θα βαλω (+8cm), βαζοντας τελος στην αναζητηση χωρου για extra ντεποζιτα.
Πρωτα απ ολα τα υλικα:
Πανω αριστερα ειναι η νεα βαση της ρεζερβας και δεξια ειναι τα πλακακια που θα κολληθει το αφαιρουμενο roll cage.
Κατω αριστερα ειναι οι λαμες που εβαλα για την στηριξη της νεας σωληνας-τραβερσας παχους 8mm. Οι λαμες σχηματος L κολληθηκαν στην εξωτερικη πλευρα του σασι και οι αλλες που ειναι απο πανω τους, θα κολληθουν στην σωληνα. Εβαλα 2 γαιδουροβιδες Μ16 σε καθε πλευρα για να μπορω να βγαλω την τραβερσα οταν χρειαστει, διευκολυνοντας το κατεβασμα των κιβωτιων οταν αυτο χρειαστει. Ηθελα να το κανω αυτο, μιας και η σταθερη τραβερσα ηταν πολυ pain in the ass οταν εβαζα το transfer το προηγουμενο καλοκαιρι (ακριβως τετοιες μερες!!!!) και το θυμομουν.
Κοντινο για να καταλαβετε το μεγεθος....
Τακαρισα (για αλλη μια φορα.....) το αυτοκινητο, για τον εξης λογο. Στους νεους πυργους των FOX που εχω βαλει, ακομη δεν εχω συνδεσει τις πανω μπαρες που δενουν την ολη κατασκευη. Με αποτελεσμα να στρεσαρουν το σασι (ελαφρως....) και να προσπαθουν να το κλεισουν στο πανω μερος του. Αν εκοβα την τραβερσα χωρις να το αποφορτισω, υπηρχε μια περιπτωση να το "εχανα". Υπαρχουν ακομα αλλες 3 εργοστασιακες τραβερσες και 1 δικια μου μπροστα. Απλα δεν ηθελα να το διακινδυνευσω.
Η εργοστασιακη τραβερσα πριν την κοψω. Τα κοκκινα σημαδια πανω της ειναι το σημειο που περναει ο μπροστινος αξονας μεταδοσης.
Σε αυτο το σημειο θα ηθελα να πω πως η συγκεκριμενη τραβερσα ειναι απο τις πιο σημαντικες (αν οχι η πιο σημαντικη) και υμιμετρα με κοψιματα και συνεχεια με σωληνακια-γωνιες-στραντζαριστα-μπετον και δεν ξερω τι αλλο, ειναι απλως ανεπιτρεπτες.
1 ωρα και αρκετα καψιματα στο κεφαλι μου απο τις σπιθες του τροχου αργοτερα:
Χρειαστηκε να κανω 4 τομες για να την βγαλω μιας και ειναι σε δυσκολο σημειο αλλα και αρκετα χοντρη σε παχος. Αν δεν ειχα και το body lift των 8cm μην σας πω τι θα εκοβα.....
Το μπλε καλωδιο κραταει τα σωληνακια βενζινης και φρενων σε αποσταση απο τον τροχο. Μην εχουμε και κανενα ατυχημα.....
Εδω ειναι το σημειο που επελεξα να κολλησω τις λαμες. Εχει αρκετη επιφανεια αλλα και παχος για να κολληθει καλα.
Την Κυριακη δουλεψα πολυ λιγο (κυριως μετρησεις εκανα) μιας και χτυπησε κατι 37αρια και ψηνομουν στο grill ακομα και κατω απο το αυτοκινητο.....
Οποτε συνεχισα την Δευτερα. Εδω ειναι η' μαλλον ηταν η παλια βαση του κιβωτιου ταχυτητων και η τριτη του συνολου κινητηρας-κιβωτιο:
Την εκοψα και την ξανακολλησα σε ενα λαμακι 5mm γιατι επρεπε να μετακινηθει 3cm πιο μπροστα μιας και εμποδιζε στην νεα τραβερσα.
Επισης πλεον το κιβωτιο καθεται 10mm πιο χαμηλα σε σχεση με παλια για να μειωσω λιγο την γωνια του μικρου αξονα μεταδοσης μεταξυ transfer και κιβωτιου ταχυτητων. Θα ανεβασω και λιγο ακομα το transfer και πιστευω πως το ενοχλητικο χτυπημα των σταυρων θα φυγει τελειως.
Εδω η νεα βαση. Εβαλα 4 βιδακια των 8mm με παξιμαδια ασφαλειας.
Και εδω εχω αρχισει να συναρμολογω...... Η ελαστικη 3η βαση:
Για λογους διαφορετικης τοποθεσιας αλλα και τρελλου τρεξιματος κλασης F5 στην κλιμακα Fujita δεν εχω τραβηξει αρκετες φωτογραφιες απο την διαδικασια, αλλα αυτη εδω ειναι η νεα τραβερσα κολλημενη και βαμμενη και ετοιμη για να μπει. Εχει διαμετρο 50mm (οσο και η εργοστασιακη) και εχει παχος 4mm σε σχεση με τα 3mm της suzuki. Οι λαμες πανω της και στα ακρα αλλα και στο κεντρο που εδραζεται το κιβωτιο ειναι απο λαμα παχους 8mm.
Και εδω πλεον, εχει μπει στην θεση της:
Σε σχεση με την παλια:
Φαινεται καλυτερα και η μπροστινη εξοδος του transfer που επεφτε πανω στην παλια τραβερσα.
Και μια απο κατω:
Ο λογος που μπηκε τοσο σιδερο ειναι πως ακομα δεν ξερω τι μοτερ θα βαλω και υπαρχει το ενδεχομενο για V6 ακομα και για V8. Οποτε θα ηθελα να εχω μια καλη βαση απο τωρα για να μην χρειαστει να την ξαναφτιαξω αργοτερα.
Εδω ειναι οι λαμες κολλημενες στην εξωτερικη πλευρα του σασι:
Η στηριξη απο την μεσα πλευρα:
Και εδω εχω βαλει και τον μπροστινο αξονα μεταδοσης. Ναι, πλεον ειμαι τετρακινητος!!!!!!!
Οπως βλεπετε ο αξονας μεταδοσης οπως και ο πισω δεν εξεχει καθολου απο την κατω πλευρα του σασι.
Εκανα αλλη μια καλη εξαερωση και βγηκαν κατι φυσαλιδες ΝΑ!!! με το συμπαθειο...
Και πλεον εχω καλυτερο πενταλ. Θελει λιγη δουλεια ακομα μπροστα και θα ειμαι ετοιμος.
Επισης θυμηθηκα οτι οι μπροστινοι δισκοι ειναι παλιοι με αρκετες γραμωσεις ενω τα τακακια εναι ολοκαινουργια. Το αποτελεσμα ειναι να παταει μονο ενα 60-70% απο τα τακακια στην επιφανεια του δισκου.
Μετα το περας των εργασιων το εκανα και μια βολτα (οι προβολεις μου αναψαν μετα απο 3 χρονια!!!!!) σε κοντινο terrain και ολα πλεον ειναι καλα.
Αυτο που θα κανω μεσα στον Αυγουστο ειναι το roll cage, ωστε μεσα στον Σεπτεμβρη να φτιαξω την κουκουλα (μπας και γλιτωσω την βροχη.....)
Keep thinking......