Πριν ξεκινησω, θα ηθελα να πω ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε οσους εξεφρασαν την επιθυμια να ερθουν να βοηθησουν στην πρωτη βολτα του RESCUE μετα απο 2,5 χρονια......
Ενα ακομα πιο μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ θα ηθελα να πω σε οσουν μπορεσαν και ηρθαν και εβαλαν ενα χερι βοηθειας. Εγω αυτα δεν τα ξεχναω....
Η μερα για εμενα ξεκινησε με στρατιωτικο εγερτηριο στις 7:15 το πρωι.
Κατα τις 7:45 ειχα ηδη ξεκουκουλωσει το jimny τελειως (ειχα πολυ καιρο να το κανω αυτο...):
Μεχρι τις 10:30:
1. Ειχα τελειωσει με τα μπροστινα ρουλεμαν (αν θυμαστε τα ειχα αφησει προσωρινα ετσι μεχρι να παρω τις αστεροειδης ροδελες απο την υδροκοπη) και στις 2 πλευρες. Μου επαιξαν και μια ωραια
τα ημιαξονια και με τρελαναν για 1 ωρα....
2. Εβγαλα απο το transfer ενα μικρο πλαστικο σωληνακι (μερος της βαλβολινιερας) που μου επεσε κατα την πληρωση πριν απο μερικους μηνες.
3. Καθαρισα το jimny απο την σαβουρα που ειχε μαζεψει τοσο καιρο...
4. Κομπλαρισα τα καθισματα στις βασεις τους και στην συνεχεια στο jimny.
5. Καθαρισα εσωτερικο-εξωτερικο και μηχανικα μερη.
6. Ξαναεβαλα την μπαταρια στην θεση της μιας και την ειχα βαλει να φορτιζει απο την Παρασκευη (δεν λεει να κανεις τοση προσπαθεια και να μεινεις απο μπαταρια..... ντροπη....).
Και κατα τις 11:00 εφτασε ο πρωτος μου βοηθος (ιπταμενος 750 Γιαννης) και επιτελους μπορουσα να βαλω τα υγρα φρενων και να κανω εξαερωση.
Προς εκπληξη μου, τα υγρα που χρειαστηκαν ηταν μονο 500ml στο συνολο μαζι με την εξαερωση....
Μιας και οπως αποδειχτηκε μετα την εξαερωση το πενταλ πηγαινει ολο μεσα και μετα βιας φρεναρει το αυτοκινητο, 2 ειναι τα τινα.
1.Θελει εξαερωση και το master cylinder μιας και ειχε αδειασει ολοκληρο, ενδεχεται και στα τετραπιστονα με καποια τεχνικη.
2.Θελω μεγαλυτερης διαμετρου master cylinder.
Στα της βολτας τωρα....
Ναι το οδηγησα!!!!!!!!!! Η δοκιμη ηταν κατα 98% επιτυχης (θεωρω πολυ καλο το ποσοστο μετα απο τοσες αλλαγες που εγιναν στα μηχανικα μερη).
Το ενα προβλημα ηταν τα φρενα. Το δευτερο ηταν οι αξονες μεταδοσης απο το κιβωτιο ταχητητων στο transfer και απο το transfer στον πισω αξονα (ο μπροστινος ακομα λειπει...).
Ειχα εντονο χτυπημα απο τους σταυρους που εχουν φτασει στα ορια τους. Το προβλημα διορθωθηκε εν μερει επιτοπου με 2 δαχτυλιδια παχους 1cm που βρηκα και σηκωσα το μπροστινο μερος του transfer με αποτελεσμα να μειωθει η γωνια και στους 2 αξονες.
Το χτυπημα μειωθηκε κατα 90%!!!!! Η κανονικη λυση ομως ειναι αλλη.
Ακουει στο ονομα διπλοι σταυροι ( Double cardan) και η τσεπη μου θα πονεσει για αλλη μια φορα....
Λογω του μεγαλου σηκωματος και του μικρου μεταξονιου (παρ'ολο την γενναια αυξηση που του εκανα....) οι σταυροι εχουν φτασει στα ορια τους. Ειδικα ο πισω ειναι off the chart..... Ο μπροστινος μπορει και να σωθει..... Ευτηχως αθελα μου εχω βαλει ηδη τις προυποθεσεις για διπλο σταυρο και στους δυο αξονες (κανονικα θελει αλλο set-up), οποτε θα την βγαλω λιιιιιιιιιγο πιο καθαρη.
Εικονες απο την βολτα δεν εχω εγω, αλλα ελπιζω οι βοηθοι μου να τραβηξαν καμια....
Οι βοηθοι μου.
Φωτο μετα απο την βολτα:
Keep thinking......