Σημερα εχει μια υπεροχη ανοιξιατικη μερα. Δυστηχως ομως λογω οικογενειακων υποχρεωσεων ειχα περιορισμενο ωραριο (ΑΚΑ 10:00).
Οποτε στρατιωτικο εγερτηριο και παλι κατα τις 7:15.....
Πριν απ'ολα η σωληνα πληρωσης αζωτου με τον ρυθμιστη:
Ειναι η ιδια σωληνα που εβαλε και στα "σωληνακια" των φρενων και επειδη αυτη την φορα ειμουν εκει οταν τα εφτιαξε ειδα οτι μεσα της εχει μεταλλικο πλεγμα. Δηλαδη αποτελειται απο λαστιχο-μεταλλικο πλεγμα-λαστιχο.
Μετα επρεπε να εκτονωσω την πιεση που υπαρχει ηδη μεσα στα fox. Αυτο γινεται με την πληρη εκταση των FOX.
Αν δεν το κανω ετσι, η πιεση που υπαρχει μεσα στα FOX θα ειναι μεγαλυτερη απο αυτη της σωληνας και θα δυσκολευτω να τα πληρωσω.
Επισης λογω της πιεσης, θα πεταχτει εξω ολο το λαδι και μετα θα πρεπει να τα βγαλω απο το αυτοκινητο και να τα ξαναγεμισω απο την αρχη.
Για να ειμαι σιγουρος οτι εχουν εκτονωθει πληρως εκανα το πιο απλο πραγμα....Μετρησα την διαδρομη:
Ξερω οτι εχω να φαω πολυ δουλεμα.....αλλα εγω θα την βαλω την φωτο.....
Δεν εφτανα....
Το ποσα ανεκδοτα μου ηρθαν στο μυαλο δεν λεγεται.....
Μπορω να πω οτι τελειωσα σχετικα γρηγορα, παρ' οτι δεν το εχω ξανακανει.
Χρειαστηκε 21bar (304Psi) για τα μπροστα και 18bar (261Psi) για τα πισω:
Η διαφορα στο υψος υπερ της πλευρας του οδηγου ειναι επιτηδες. Ειναι μια τεχνικη που εχω μαθει απο τις BMW και εν μερει ειναι σωστη.
Στο 90% των περιπτωσεων δεν υπαρχουν συνοδηγοι, οποτε δινεις λιγο παραπανω υψος στην πλευρα του οδηγου και με το βαρος του, το αυτοκινητο στεκεται σωστα. Βεβαια στην δικια μου περιπτωση δεν ειδα και πολλα πραγματα...... Θα το αφησω προσωρινα ετσι και αν το κρινω σκοπιμο θα αφαιρεσω λιγο αζωτο.
Ηρθε και το πισω μερος:
Και μια απο το πλαϊ:
Του λειπουν τα 33αρια ετσι?
Εβαλα και το σημα της suzuki παλι στο καπο για αποπροσανατολισμο.....
Εβγαλα και τον πισω αξονα μεταδοσης. Την επομενη φορα που θα τον δειτε θα εχει διπλο σταυρο στην εξοδο απο το transfer.
O μπροστα την γλυτωνει προσωρινα (και μαζι με αυτον και η τσεπη μου) γιατι η γωνια ειναι κατα πολυ μικροτερη απο τον πισω.
Θα το δουλεψω πρωτα εκτος δρομου και αν δω οτι θελει και αυτος, 8 βιδες μακρια ειναι....
Πριν μπουν οι αξονες μεταδοσης ομως, πρεπει να κοψω τις εργοστασιακες τραβερσες γιατι εμποδιζουν. Για να το κανω ομως αυτο πρεπει πρωτα να φτιαξω τις μπαρες (θολων να τις πω?) που κρατανε τους πυργους των FOX. Αν δεν το κανω αυτο, βλεπω το σασι να "φευγει"...
Keep thinking......