ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό alexisgon » Πέμ Μαρ 10, 2011 9:54 pm

Vitara Rulez
alexisgon
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Δευτ Αύγ 24, 2009 4:51 pm

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Πέμ Μαρ 10, 2011 10:25 pm

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό ZODARR » Παρ Μαρ 11, 2011 1:37 am

Που θα πάει, κάποια στιγμή θα μαζέψω κι εγώ εξοπλισμό...
Άβαταρ μέλους
ZODARR
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 27, 2008 6:17 am

Δημοσίευσηαπό alexisgon » Παρ Μαρ 11, 2011 3:48 pm

Λοιπόν κοίτα εδώ τώρα,θα σου κάνω μια υπενθύμιση :lol: :lol: :lol: :lol:


Κοίτα πως ήσουνα

Εικόνα


Κοίτα πως ήθελες να γίνεις...

Εικόνα

Κοίτα πως έγινες !

Εικόνα
Vitara Rulez
alexisgon
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Δευτ Αύγ 24, 2009 4:51 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Μαρ 11, 2011 3:53 pm

Για να μην στελνω pm σε ολους, θα το γραψω εδω.
Οσοι θελετε να ερθετε το Σαββατο θα δωσουμε ραντεβου στην εισοδο του γκολφ Γλυφαδας (Κωνσταντινος Καραμανλης).

Να πουμε κατα τις 10:00?
Σας βολευει?


Υ.Γ. Οι σωληνες που εχω δωσει παραγγελια για να γεμισω τα FOX με αζωτο, δεν ειναι ετοιμες. Ως εκ τουτου δεν θα τα γεμισουμε αυτο το Σαββατο. Δεν ειναι απολυτη αναγκη ομως για να κινηθει το οχημα.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Μαρ 11, 2011 8:40 pm

Τελευταία επεξεργασία από JEO και Παρ Μαρ 11, 2011 11:10 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Varaman » Παρ Μαρ 11, 2011 8:48 pm

Varaman
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 01, 2007 9:46 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό P_H_PANOS » Παρ Μαρ 11, 2011 9:18 pm

P_H_PANOS
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 26, 2006 5:54 pm

Δημοσίευσηαπό gargas » Σάβ Μαρ 12, 2011 11:22 pm

To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Μαρ 13, 2011 11:38 am

Πριν ξεκινησω, θα ηθελα να πω ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε οσους εξεφρασαν την επιθυμια να ερθουν να βοηθησουν στην πρωτη βολτα του RESCUE μετα απο 2,5 χρονια......
Ενα ακομα πιο μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ θα ηθελα να πω σε οσουν μπορεσαν και ηρθαν και εβαλαν ενα χερι βοηθειας. Εγω αυτα δεν τα ξεχναω....

Η μερα για εμενα ξεκινησε με στρατιωτικο εγερτηριο στις 7:15 το πρωι.
Κατα τις 7:45 ειχα ηδη ξεκουκουλωσει το jimny τελειως (ειχα πολυ καιρο να το κανω αυτο...):
Εικόνα


Μεχρι τις 10:30:

1. Ειχα τελειωσει με τα μπροστινα ρουλεμαν (αν θυμαστε τα ειχα αφησει προσωρινα ετσι μεχρι να παρω τις αστεροειδης ροδελες απο την υδροκοπη) και στις 2 πλευρες. Μου επαιξαν και μια ωραια :censored: τα ημιαξονια και με τρελαναν για 1 ωρα....

2. Εβγαλα απο το transfer ενα μικρο πλαστικο σωληνακι (μερος της βαλβολινιερας) που μου επεσε κατα την πληρωση πριν απο μερικους μηνες.

3. Καθαρισα το jimny απο την σαβουρα που ειχε μαζεψει τοσο καιρο...

4. Κομπλαρισα τα καθισματα στις βασεις τους και στην συνεχεια στο jimny.
Εικόνα


5. Καθαρισα εσωτερικο-εξωτερικο και μηχανικα μερη.

6. Ξαναεβαλα την μπαταρια στην θεση της μιας και την ειχα βαλει να φορτιζει απο την Παρασκευη (δεν λεει να κανεις τοση προσπαθεια και να μεινεις απο μπαταρια..... ντροπη....).

Και κατα τις 11:00 εφτασε ο πρωτος μου βοηθος (ιπταμενος 750 Γιαννης) και επιτελους μπορουσα να βαλω τα υγρα φρενων και να κανω εξαερωση.
Προς εκπληξη μου, τα υγρα που χρειαστηκαν ηταν μονο 500ml στο συνολο μαζι με την εξαερωση....
Μιας και οπως αποδειχτηκε μετα την εξαερωση το πενταλ πηγαινει ολο μεσα και μετα βιας φρεναρει το αυτοκινητο, 2 ειναι τα τινα.

1.Θελει εξαερωση και το master cylinder μιας και ειχε αδειασει ολοκληρο, ενδεχεται και στα τετραπιστονα με καποια τεχνικη.
2.Θελω μεγαλυτερης διαμετρου master cylinder.


Στα της βολτας τωρα....
Ναι το οδηγησα!!!!!!!!!! Η δοκιμη ηταν κατα 98% επιτυχης (θεωρω πολυ καλο το ποσοστο μετα απο τοσες αλλαγες που εγιναν στα μηχανικα μερη).
Το ενα προβλημα ηταν τα φρενα. Το δευτερο ηταν οι αξονες μεταδοσης απο το κιβωτιο ταχητητων στο transfer και απο το transfer στον πισω αξονα (ο μπροστινος ακομα λειπει...).


Ειχα εντονο χτυπημα απο τους σταυρους που εχουν φτασει στα ορια τους. Το προβλημα διορθωθηκε εν μερει επιτοπου με 2 δαχτυλιδια παχους 1cm που βρηκα και σηκωσα το μπροστινο μερος του transfer με αποτελεσμα να μειωθει η γωνια και στους 2 αξονες.
Εικόνα



Το χτυπημα μειωθηκε κατα 90%!!!!! Η κανονικη λυση ομως ειναι αλλη.
Ακουει στο ονομα διπλοι σταυροι ( Double cardan) και η τσεπη μου θα πονεσει για αλλη μια φορα....
Εικόνα
Λογω του μεγαλου σηκωματος και του μικρου μεταξονιου (παρ'ολο την γενναια αυξηση που του εκανα....) οι σταυροι εχουν φτασει στα ορια τους. Ειδικα ο πισω ειναι off the chart..... Ο μπροστινος μπορει και να σωθει..... Ευτηχως αθελα μου εχω βαλει ηδη τις προυποθεσεις για διπλο σταυρο και στους δυο αξονες (κανονικα θελει αλλο set-up), οποτε θα την βγαλω λιιιιιιιιιγο πιο καθαρη.



Εικονες απο την βολτα δεν εχω εγω, αλλα ελπιζω οι βοηθοι μου να τραβηξαν καμια....
Οι βοηθοι μου.
Εικόνα



Φωτο μετα απο την βολτα:
Εικόνα

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Κυρ Μαρ 13, 2011 6:15 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Varaman » Κυρ Μαρ 13, 2011 11:48 am

Kαμια δoυλεια για σημερα εμεινε;
Varaman
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 01, 2007 9:46 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Μαρ 13, 2011 11:52 am

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Varaman » Κυρ Μαρ 13, 2011 11:54 am

Varaman
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 01, 2007 9:46 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fokion » Κυρ Μαρ 13, 2011 12:20 pm

Δε μπορω να πω οτι με προβληματισε αυτη η φωτο

Εικόνα

Σκεφτομαι οτι το μηκος του ειναι "εξωφρενικο" ( το σωληνακι )
πιο λογικό θα εβλεπα μια μεταλικη σωλήνα φρενων μεχρι καποιο σημειο κοντα στην αρθρωση της αναρτησης ( οπως πχ παει και πισω ) ωστε να μειωθει το "ελαστικο" μερος του πραγματος.

Παντα φιλικά και παντα με σεβασμο στην απιστευτη δουλεια που εχεις κανει.
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Μαρ 13, 2011 6:27 pm

Καταλαβα τι ενοεις Φωκιων. Οι σωληνες που επελεξα ειναι αδιασταλτοι για υδραυλικα συστηματα υψηλης πιεσεως και ειναι τεσταρισμενοι στα 250 bar. Δεν νομιζω να εχω εκει το θεμα. Ειμαι σιγουρος πως εχω κανει χαζομαρα με την εξαερωση...

Δεν μπορει ενα σχεδον αδειο κυκλωμα να καλυπτεται με 500ml και να κανω εξαερωση σχεδον αμεσως.... Πρεπει να βρω εναν τροπο να δω αν εχει μεινει αερας στα πιστονια.
Το ψαχνω απο εχθες.....
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 61 επισκέπτες