Πρωτα απ ολα τσιμπησα την σωληνα του ταμπλο μιας και το προηγουμενο Σαββατο ανακαλυψα οτι ειχα μεινει απο αεριο corgon.....

Τρυπησα και τις μισες τρυπες στις ενωσεις του πανω με το κατω μερος τωρα που ειναι ολα στην θεση τους.
Λεγοντας τις μισες εννοω οτι δεν εκανα τις αντικριστες γιατι μεσα στο αυτοκινητο δεν μπορω να τρυπησω ευθηγραμμα και 100% το τρυπανι θα παρει αλλη πορεια απο αυτη που θελω.
Δεν θελω να γεμισω με τρυπες τις σωληνες..... Μην τις δει και ο Φωκιων και με χεσει αργοτερα.....



Και αφου τις τρυπησα εβαλα τις βιδες στην θεση τους και τις εκοψα.
Κολλησα και τις βασεις που πιανει ο κλωβος στο αμαξωμα ακριβως κατω απο τα μπροστινα καθισματα.
Και ερχομαστε σε αυτο το Σαββατοκυριακο. Το Σαββατο το πρωι (sorry φιλε....

Το συγκεκριμενο εργαλειο ειχε σχεδιαστει ωστε να σηκωσει εξακυλινδρη μηχανη+κιβωτιο με τροχηλατο παλαγκο, το οποιο στην συνεχεια εναποθετει την μηχανη στον ιδιο τον κορμο του μηχανηματος. Γρυλλακι και βαση μηχανης μαζι δηλαδη.
Φανταστειτε το σαν μια μικρη γερανογεφυρα με οριζοντια και καθετη κινηση.
Το δε βαρος που μπορει να σηκωσει ειναι περιπου 1.000 κιλα.
Εκανα μια τροποποιηση ομως ωστε να φτασει το υψος του κλωβου. Συγνωμη για την χαλια εμφανιση του γρυλλου αλλα δεν ειχα χρονο να τον βαψω ξανα.....
Βαζοντας την αρθρωση τοσο πισω καταφερα για ενα μεγαλο ποσοστο να κινω την μπιγα ευθηγραμμα και οχι σε πορεια τοξου. Αυτο βοηθησε πολυ στο προσεκτικο καθετο σηκωμα του κλωβου.
Για εμβολο εβαλα το 8τονο που ειχα και στον κουρμπαδορο μιας και διαδρομη και ικανοτητα ειναι τελειες....
Επιτελους βρηκα εναν γρυλλο καταλληλο για το αυτοκινητο μου!!!!!! Με τον συμβατικο ηθελα 3 προσθηκες για να φτασω σε τετοιο υψος....
Στο βγαλσιμο ειχα ενα καλο και ενα κακο. Το καλο ειναι πως οταν εβγαλα ολες τις βιδες που τον κρατανε, τις εβγαλα ολες με το χερι και ο κλωβος δεν κουνηθηκε ουτε χιλιοστο.
Κατι που αποδυκνυει οτι δεν εχει τασεις και πως οι σωληνες δεν εχουν μπει με τσαμπουκα αλλα πολυ γλυκα. Επιτελους οι απειρες ωρες τριμμαρισματος στις κωλοσωληνες μου εδωσαν και ενα χαμογελο....
Το κακο ειναι πως για να βγει με γ****ε!!!!!! Ξεκινησα πρωι στις 9:00 και τελειωσα το βραδυ στις 8:00....
Μερικα tip για αυτους που μας διαβαζουν. Αν εχετε σκοπο να βγαλετε τον κλωβο για κολλημα και βαψιμο οπως εγω, δωστε του "αερα" γυρω-γυρω ωστε να μπορει να κινηθει λιγο.
Εγω εκανα την βλακεια και στα πανω πλαϊνα αφησα μονο 2cm αερα απο το αμαξωμα. Μεγαλο λαθος μου.... Θελει το λιγοτερο 5cm απο καθε πλευρα.
Σαν να μην εφτανε και αυτο, τα μπροστινα ποδια ηταν μεγαλα για να βγει ετσι οπως ηθελα να βγει ο κλωβος.
Για να μην τα πολυλογω εκοψα ενα μερος της εργοστασιακης μεσαιας κωλονας (απο την εσωτερικη μερια) και εβγαλα τα πισω FOX μαζι τις βασεις τους.
Για την κολωνα δεν με ενδιαφερει γιατι ετσι και αλλιως θα εκοβα ενα κομματι της, μιας και ομολογω πως κατα το πρωτο κοψιμο που εκανα πριν απο 4 χρονια εκοψα λαθος τις 2 πλευρες κατα 4mm....


Μπορει να μην φαινονται πολλα αλλα για να γινει σωστη δουλεια με την υφασματινη οροφη αργοτερα ηταν....
Για τους πυργους των FOX παλι δεν με ενδιαφερει γιατι θα τους εβγαζα ετσι και αλλιως καποια στιγμη για να τους ενισχυσω. Βρηκα τροπο να αποφυγω την σωληνα που θα συνεδεε τους πυργους και θα μου κατεστρεφε το πορτ-μπαγκαζ...
Και κατα τις 8:00 το βραδυ βγηκε το τερας...
Λειπει το κατω μερος του κλωβου, το οποιο οπως θα δειτε την "πεφτει" στην ελια στον φοντο.
Θα προσπαθησω να τον γαζωσω μεσα στην εβδομαδα και να βαψω την καμπινα το Σαββατοκυριακο γιατι εχει τα χαλια της.....
Ακουω προτασεις για χρωμα κλωβου!!!!!!!!!!!!!!!