Σαββατο πρωι-πρωι πηγα να δουλεψω στο jimny και ακουω θορυβο απο την μηχανη.....
Ανοιγω το καπο και τι βλεπω? Ενα τεραστιο σαλιγκαρι ΝΑ!!! με το συμπαθειο, να τρωει την πολλαπλη:
Η ολη ιδεα ξεκινησε απο μια κλοπη.....
Πριν απο 2 εβδομαδες κατι τσογλανια μου εσπασαν το τζαμι του terios και πηραν ενα 2din χρεπι της Panasonic. Βασικα ηθελα να το αλλαξω γιατι μιλαμε για ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΦΑ!!!. Μεχρι να φτιαχτει το terios μου εδωσαν ενα Golf Tsi (μαλλον με τα 140ps....) το οποιο ειχε ενα θαυμασιο μοτερ. Δυναμη απο τις 1.700rpm μεχρι τις 5.500rpm ανεξαρτητως σχεσης στο κιβωτιο.
Ανοιγωντας το καπο ειδα ενα πολυ μικρο turbo λιγο πριν την εισαγωγη.... Βασικα ηταν τοσο μικρο και καλυμμενο που εψαξα λιγο μεχρι να το βρω....
Το μονο αρνητικο που βρηκα ηταν η απουσια ενος intercooler. Δεν εβαλαν για να περιορισουν το μηκος των σωληνωσεων και την αντισταση του αερα. Με αυτον τον τροπο βελτιωσαν την αποκριση κατα πολυ....
Απο την αλλη.... Ρε ιδιοφυιες? Στην Ελλαδα αυτοκινητο turbo χωρις intercooler? Σε μοντελο που το παιρνουν και ασχετοι.....?
Τι να πω ρε...
Και τοτε μου ηρθε.... Γιατι οχι και στο jimny? Απο γραναζωμα εχω κλεισει. Θελω ομως και λιγη δυναμη.Το jimny πρεπει να εχει φτασει τα 1.400 κιλα (θα το ζυγισω...).
Ο καθε τροχος ζυγιζει περιπου 35-37 κιλα. Αν στομωσει και με λασπη φτανει ανετα τα 45. Do the math.....
Η μετατροπη θα γινει το επομενο καλοκαιρι, μολις μαζεψω τα υλικα που θελω (μπεκ-μεγαλυτερος καταλυτης-top mount intercooler-πολλαπλη εξαγωγης κτλ. κτλ.)
Αν αναρωτιεσται γιατι το πηρα τωρα, η απαντηση ειναι η εξατμιση. Πλησιαζει η ωρα που θα την κουρμπαρω και πρεπει να φτιαχτει απο τωρα για τις αναγκες του turbo.
Δεν ειμαι εισοδηματιας για να φτιαχνω 2 και 3 εξατμισεις.....
Το συγκεκριμενο turbo ειναι σε ΑΨΟΓΗ κατασταση και προερχεται απο "αρρωστακι" σαν εμενα. Εχει δουλεψει πολυ λιγο και εχει γινει ολικο rebuild και βαψιμο:
Λιγα specs για την CT9a. Ειναι φτιαγμενη για την TOYOTA απο την IHI και στην συγκεκριμενη περιπτωση κινουσε ενα starlet GT 1.300cc.
Με την καταλληλη πολλαπλη spoolαρει πολυ γρηγορα κατι το οποιο το θελω. Ειναι υδροψυκτη, φυσικα ελαιολυπαντη και λογω του μικρου της μεγεθους και βαρους γυριζει μεχρι τις 195.000rpm. Και βεβαια μιας και το starlet ηταν και αυτο 1.300cc ειναι ιδανικη για το jimny..... Στο starlet απεδιδε 135 αλογα και 16 κιλα ροπη με 8,2:1 συμπιεση.
Ακομα και αυτα να βγαλω απο το jimny θα ημουν ευχαριστημενος, αλλα ο σκοπος ειναι τα 150 αλογα και 20 κιλα ροπη. Το κανω που το κανω.....
Keep thinking......