ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Ιαν 17, 2011 9:35 pm

Αριστο η τσιμπηδα TIG εχει μια σταθερη ακιδα μεσα στην τσιμπηδα (η οποια σταδιακα φθειρεται) και εχεις την κολληση στο χερι σου. Οταν ξεκινησει το arc μεταξυ του σωματος και της ακιδας, τοτε ξεκινας και τοποθετεις την βεργα στο σημειο εκεινο.

Κανει πολυ ωραια κολληση φιλε..... Τσεκαρε τα βιντεακια στο You tube.
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Παρ Αύγ 26, 2011 7:18 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Δευτ Ιαν 17, 2011 10:51 pm

ωραία ! γτ πρόσφατα πήρα μια ηλεκτροκόληση ηλεκτρονική compact διαστάσεις και ( έχω τον 8εμη για πειραματόζωο να τιν μάθει) αυτη η ακιδα φ8ειρεται ευκολα ? ωραια παντος 8α το τσεκαρω!
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό xeilas » Παρ Ιαν 28, 2011 11:58 am

Καλημέρα και συνχαριτιρια .
Παρατηρησα πώς οι δαγκάνες σου είναι τετραπιστονες .
Πριν λίγες μέρες άλλαξα και γω άξονες και έχουν και αυτοί τετραπιστονες με αποτέλεσμα να μην μπλοκαρουν οι τροχοί όταν κινούμε μπροστά αλλά δουλεύουν κανονικά κινούμενος προς τα πίσω .
Αν γνωρίζεις κάτι θα με βοηθούσε πολύ.
Ευχαριστώ
xeilas
 
Δημοσιεύσεις: 215
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 30, 2010 12:36 pm
Τοποθεσία: ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Ιαν 29, 2011 2:29 pm

Το προηγουμενο Σαββατοκυριακο ηταν απο τα πιο κουραστικα (ισως και το πιο κουραστικο) που εχω ασχοληθει με το jimny. Στην κυριολεξια πεθανα.

Ολα ξεκινησαν το πρωι του Σαββατου. πριν ξεκινησω να αφηγουμαι (ειμαι λιγο βαρετος ετσι? :lol: :lol:) προλαβα και πηρα την παρασκευη μετα απο παραγγελια ολες τις τσιμουχες που αφορουν τα καρπουζια του patrol. Ο λογος που το εκανα ειναι πολυ απλος.
Οταν εχεις στα χερια σου τα παντα ειναι κριμα να μην αλλαξεις τα αναλωσιμα με καινουργια. Θα το βρεις μπροστα σου, οταν θα σε βγαλουν λαδι στο βουνο...
Οποτε αντι απλα να βαλω τους ανταπτορες για τις τετραπιστονες, αποφασισα να κανω τωρα ενα πληρες service το οποιο θα εκανα ετσι και αλλιως αργοτερα.



Τα παραπανω βηματα ειναι κατα 99% ιδια και για το jimny, οποτε δωστε βαση.
Λυνουμε τις βιδες του προστατευτικου της πισω τσιμουχας του καρπουζιου:
Εικόνα



Λασκαρουμε τις 4 πανω βιδες και τις 4 κατω βιδες των βασιλικων πειρων και με λιγη προσοχη βγαζουμε το γονατο εξω, αποκαλυπτοντας το πληρη καρπουζι και το ημιαξονιο:
Εικόνα



Σκουπιζουμε καλα το καρπουζι και το ημιαξονιο απο τα παλια γρασσα για να δουμε αν εχουν καπου ετελειες.
Τα δικα μου ειχαν αρκετη διαβρωση μιας και ειχαν μεινει στασιμα πολυ καιρο χωρις να λυπαινονται:
Εικόνα



Σκεπαζουμε με χαρτι ολες τις τρυπες και ξεκιναμε το τρυψιμο με γυαλοχαρτο. Αναλογα την διαβρωση πανε και τα νουμερα του γιαλοχαρτου. Εγω μιας και ειχα αρκετη ξεκινησα με Ρ380 και διαδοχικα πηγα με Ρ400-Ρ800-Ρ1000-Ρ2000 μεχρι που το καρπουζι δεν ειχε καμια αντισταση στο χερι μου:
Εικόνα
Το μυστικο στην συγκεκριμενη διαδικασια ειναι το εξης. Οταν τριβουμε με το ντουκοχαρτο ΔΕΝ κανουμε κυκλικες ΟΥΤΕ οριζοντιες κινησεις!!!
Επειδη η τσιμουχα του καρπουζιου κινειται οριζοντια, αν τριψουμε και εμεις το ιδιο θα δημιουργησουμε αυλακωσεις τις οποιες η τσιμουχα δεν θα μπορει να ελεγξει με αποτελεσμα να κανουμε το εσωτερικο υποβρυχιο. ΟΠΟΤΕ ΤΡΙΒΟΥΜΕ ΚΑΘΕΤΑ!!!!



Σειρα ειχαν τα γονατα και οι βασιλικοι πειροι. Καθαρισμα με φασινα και μετα στην λεκανη με την βενζινη για πληρη καθαρισμο με το πινελο:
Εικόνα



Στεγνωμα καλο και ελαφρυ πλανισμα με τον τροχο στις επιφανειες που θα μπει φλαντζοκολλα:
Εικόνα



Και το ιδιο για τις πλημνες:
Εικόνα


Τα εβαψα ολοκληρα αυτη την φορα:
Εικόνα



Και καπου εδω (μεσημερι πλεον) σταματανε τα παντα μιας και επιασε βροχη και η δουλεια που κανω δεν συμπαθει την υγρασια....
Εικόνα
Οποτε μετεφερα ολη την δουλεια στο στεγνο γραφειο μου.



Απογευμα πλεον και ξεκιναω δουλεια στο γραφειο.
Πρωτα απ' ολα το τσαμπι με τα πορτοκαλι σταφυλια :lol: :lol: :lol:
Εικόνα



Επιασα τις πλημνες στον τορνο και με αφρολεξακι φινιρισματος καθαρισα τις επιφανειες (ναι για απολυτη σιγουρια η τσιμουχα της NISSAN, εχει 2 χειλακια) που παταει η τσιμουχα:
Εικόνα
Τους εριξα και ενα βαψιμο μιας μιας και πλεον τα προστατευτικα δισκων δεν υπαρχουν και θα αρχισει η διαβρωση.



Αφου καθαρισα και με αυτες, ασχοληθηκα με τους δισκους και τα μουαγιε.
Καποιος καφρος (μαλλον Ελληνας του εξωτερικου) οταν αλλαξε τους δισκους δεν εβαλε γρασσο ουτε στις βιδες, αλλα ουτε και στο μουαγιε.
Το αποτελεσμα ειναι να κολλησει μοριακα το ενα με το αλλο και να φαω 1 ωρα χτυπωντας και βαζοντας σφηνες μεταξυ τους για να τα ξεχωρισω:
Εικόνα
Ωραιο πραμα ετσι?



Και εδω επιτελους τα εχω ξεχωρισει. Διακρινεται και η διπλη τσιμουχα που τριβει στην πλυμνη:
Εικόνα



Αφου καθαρισα μεχρι αηδιας τα μουαγιε με το dremel και τους δισκους:
Εικόνα



Εβαλα γρασσο σε σπειρωματα και στο σημειο που ακουμπαει ο δισκος με το μουαγιε και τα ενωσα ξανα σε 1 δευτερολεπτο.
Την επομενη φορα που θα τα ανοιξω για να αλλαξω δισκους, δεν θα τραβαω τα βυζια μου για να τα διαχωρισω...
Εικόνα
Καπου εδω εχει φτασει 10:00 το βραδυ, εχω κλεισει 13 ωρες συνεχους δουλειας και κανω σκεψεις να κοιμηθω στο γραφειο γιατι δεν εχω δυναμεις να οδηγησω....
Ολα αυτα τα εκανα για να καταφερω να κλεισω την κυριακη τα καρπουζια....
Ναι καλα.....



Την Κυριακη το πρωι σηκωθηκα, ριχνοντας τον εαυτο μου απο το κρεββατι...
Ξεκινησα να βαφω τα τελευταια κομματια:
Εικόνα



Οι τσιμουχες της NISSAN και τα 2 κλιπς που ασφαλιζουν τα τακακια στην δαγκανα (δεν παιζουμε με τα μεταχειρισμενα εδω....)
Εικόνα



Περασμα της νεας πισω τσιμουχας και του προστατευτικου της. Και ξεκιναω με το super-duper γρασσο που πηρα να γεμιζω το καρπουζι:
Εικόνα



Αφου βαλουμε το γονατο και τους βασιλικους πειρους στην θεση τους, ΤΟΤΕ γεμιζουμε το συμπαν με γρασσο απο το εμπρος και το πισω μερος.
Εικόνα
Δεν το παρακανουμε γιατι οταν θα βαλουμε την πλημνη και την πισω τσιμουχα, πολυ απλα δεν θα κλεισει ποτε!!!!!



Αφου βαλουμε φλαντζοκολλα στην πλημνη, τοτε κλεινουμε το καρπουζι με καινουργιες βιδες και σφιξιμο με το ροποκλειδο.
Εγω εκανα την βλακεια και πηρα λαθος βιδες και εβαλα προσωρινα τις παλιες μεχρι να πηξει η φλαντζοκολλα:
Εικόνα



Η γκρι γραμμη που φαινεται ειναι η φλαντζοκολλα. Καλο ειναι να ξερασει λιγο προς τα εξω. Ειναι σημαδι οτι εχει παει παντου.
Εικόνα



Και ειναι ετοιμο:
Εικόνα
Δυστηχως και παρα ολη την υπερπροσπαθεια του Σαββατου, 12 λαθος βιδες δεν με αφησαν να το ολοκληρωσω.

Αυριο Κυριακη πιστευω πως θα το δειτε ετοιμο.
Μεσα την εβδομαδα θα παω και τις ζαντες για αμμοβολη-βαψιμο και θα ερθουν και τα καινουργια 33αρια!!!!
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό gargas » Σάβ Ιαν 29, 2011 3:21 pm

:thumbsup: :thumbsup: ωραιος!!!!
αντε κοντευεις!!!!!!!!!!!
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Antonis » Σάβ Ιαν 29, 2011 7:36 pm

Θοδωρήηηη θα πάμε βόλτα αυριο δλδ;;; :lol: ή να περιμένουμε 3-6 χρόνια να τέλειώσει και ο Πάνος;;;; :lol:
JimnyClub.Gr
Άβαταρ μέλους
Antonis
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1090
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 11:58 am
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Σάβ Ιαν 29, 2011 7:56 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό alexisgon » Κυρ Ιαν 30, 2011 4:37 pm

Vitara Rulez
alexisgon
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Δευτ Αύγ 24, 2009 4:51 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Ιαν 30, 2011 6:12 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Δευτ Ιαν 31, 2011 2:43 pm

Άβαταρ μέλους
heroicentaur
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευτ Απρ 26, 2010 2:06 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Ιαν 31, 2011 5:12 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Ιαν 31, 2011 5:14 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Φεβ 03, 2011 6:50 pm

Η :dildo: που εκανα την προηγουμενη κυριακη να δουλεψω στους 8 βαθμους, εφερε αποτελεσμα.
Απο την δευτερα ειμαι στο κρεββατι με 39,5 πυρετο....Well done τριβλακα jeo...

Το timing βεβαια ηταν αψογο γιατι δεν ειχα ετοιμασει και τιποτα για να δουλεψω. Πρεπει να παω να μου κοψουν με laser κατι ροδελες-ασφαλιστικα που μου λειπουν για να κλεισω τελειως την πλημνη, μιας και η NISSAN εχει σταματησει την παραγωγη τους....

Την Δευτερα πρωι πηγα τις ζαντες του patrol στον Κοκολακη. Θα περασουν απο αμμοβολη και ηλεκτροστατικη και οταν στεγνωσουν ο Γιαννης θα τους βαλει τεσσερα ωραιοτατα ελαστικα BF Goodrich KM2 σε διασταση 33Χ10,5R15.
Εψαχνα για πρωτογενη ελαστικα (δεν ξαναβαζω αναγομωμενα) και εβαλα αυτα με περιπου 600 ευρω.




Τα Silverstone MT-117 Xtreme εβγαιναν πανακριβα (κοντα στα 850+)
Εικόνα




Τα Hankook MT RT03 περιπου 30 ευρω φτηνοτερα απο τα τελευταια (820 ευρω)...
Εικόνα

Πρεπει να κανω και λιγο κρατει γιατι δεν ειμαι εισοδηματιας ουτε κληρονομος και εγω στεγνωσει.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Πέμ Φεβ 03, 2011 7:16 pm

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό alexm » Παρ Φεβ 04, 2011 9:58 am

Καλή συνέχεια Θοδωρή :D :D
alexm
 
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Τρί Οκτ 21, 2008 6:10 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron