ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Ιουν 21, 2010 3:48 pm

Εχθες ελειπα σε βαφτιση (παλι....) αλλα το Σαββατο εβαλα το body lift.

Το εφτιαξα απο την σωληνα του roll bar που μου περισσεψε. Δεν το εκανα 5cm αλλα 6,3cm (θα δειτε μετα γιατι 3mm μεγαλυτερο), μιας και ηθελα οσο περισοτερο χωρο γινεται χωρις να δημιουργησω προβληματα.




Και ξεκιναω:
Εικόνα



Εδεσα το σασι με τους αξονες με εναν ιμαντα ωστε να μπορει να διαχωριστει απο την καμπινα.
Πισω:
Εικόνα


Και εμπρος:
Εικόνα




Ελυσα τα σωληνακια των φρενων. Της βενζινης τελικα δεν χρειαζεται ουτε καν αντικατασταση. Για τις υποπιεσεις των πλημνων δεν μπορω να πω κατι γιατι ετσι και αλλιως τις ειχα βγαλει...... :oops:
Εικόνα




Το σηκωσα απο το πλαϊ γιατι το πισω-μπρος δεν πιανει σε εμενα..... :lol:
Εικόνα




Οταν εβγαλα τους λαστιχιενους τακους τους αφαιρεσα με την φαλτσετα μια μικρη ροδελα 3mm (τα 3mm που ελεγα....) για να κατσει καλυτερα:
Εικόνα




Και αφου μπηκαν ολοι οι τακοι ξανακαθησα την καμπινα στην θεση της:
Εικόνα




Εβγαλα και τα 33αρια του Πανου και εβαλα τα 30αρια στην θεση τους.
Ετσι θα ειναι απο εδω και περα η καμπινα....
Εικόνα




Δημιουργηθηκε και χωρος στο μηχανοστασιο για να βαλω (επιτελους.....) την μπαρα των πυργων των FOX:
Εικόνα




Οταν πηγα πισω ειδα το εξης.....
Εικόνα
Ειχαν τραβηχτει οι δυο σωληνες του ρεζερβουαρ (πληρωση και αναθυμιασεις)..... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Την σωληνα των αναθυμιασεων την ξαναεβαλα αλλα η αλλη θα χρειαστει να μακρυνει.....


Αυτο το κενο αναμεσα απο καμπινα και σασι περιμενα για να βαλω τις νεες βασεις των μπρατσων το καλοκαιρι. (Δεν νομιζω να πιστευατε οτι θα αφηνα τις :censored: :dildo: που εφτιαξα στην αρχη να εξεχουν απο κατω ετσι.....)
Εικόνα
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Δευτ Ιουν 21, 2010 9:38 pm

να σου πω την αλήθεια εγώ έλεγα οτι θα το αφήσεις έτσι :oops: χαχαχαχα
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό alexm » Δευτ Ιουν 21, 2010 9:51 pm

Άρχοντας Θοδωρή! :wink: :wink:
alexm
 
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Τρί Οκτ 21, 2008 6:10 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Ιουν 22, 2010 7:14 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Ιουν 22, 2010 7:14 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Ιουν 24, 2010 9:46 pm

Μολις μπηκα στο σπιτι και ειμαι χωμα..... Τελειωσα το transfer και ειμαι ενα βημα πριν το βαλω στο αυτοκινητο. Φωτο θα δειτε το Σαββατο.
Οver.... :baby:
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Ιουν 25, 2010 3:51 pm

Φωτο τελικα θα δειτε σημερα γιατι αυριο θα κανω αλλα........



Η προοδος της εβδομαδας που περασε.
Πρωτα απ'ολα καθαρισα μερικες τρυπες ακομη με το κολαουζο.
Εικόνα
Οχι η καφε σκονη που βλεπετε δεν ειναι καφες..... ειναι σκουρια.




Καθαρισα το αλουμινενιο καρτερ και εβαλα και την καινουργια τσιμουχα λαδιου που διαχωριζει τους δυο χωρους:
Εικόνα




Και αμεσως μετα "σφραγισα" τον χωρο για να αποφυγω ακομη και το παραμικρο σκουπηδακι που μπορει να βλαψει τα ρουλεμαν η' τις τσιμουχες:
Εικόνα




Η απαραιτητη φλαντζοκολλα στην εξω πλευρα και λιγο ασφαλιστικο για ρουλεμαν στην φωλια:
Εικόνα




Και το "παντρεμα" των δυο επιφανειων:
Εικόνα
Ο λογος που δεν το εβαλα κατευθειαν πανω στο transfer να σφιχτει ολο μαζι ειναι πως η ολη διαδικασια, απαιτει καποιον χρονο και η φλαντζοκολλα δεν περιμενει......




Και 2 μερες μετα....ηταν ετοιμο για την δευτερη φαση. Ξανα η φλαντζοκολλα:
Εικόνα




Και λιγο μετα.....
Εικόνα
Η φλαντζοκολλα "ξερασε" παντου (καλο σημαδι αυτο....) και οτι περρισεψε το πηρε το δαχτυλακι......




Και ξεκιναω το εσωτερικο.....
Πρωτα μπαινει το μεγαλο γραναζι. Για να μπει στην θεση του ομως πρεπει να ξανασυναρμολογησω τα ρουλεμαν του. Στην κυριολεξια "εχτιζα" με πυρακια και γρασσο για να κρατηθουν ολα στην θεση τους μεχρι να μπει ο αξονας και να τα κρατησει:
Εικόνα

Εικόνα




Μεσα κι αυτο:
Εικόνα




Μπηκε καινουργια τσιμουχα στον αξονα και "κουμπωσε" και αυτος. Σε αντιθεση με την NISSAN που το αφησε μονο με μια τσιμουχα και εχανε βαλβολινες, εγω του εβαλα και λιγο φλαντζοκολλα στο τελος:
Εικόνα




Λιγο ασφαλιστικο στο σπειρωμα και μεσα και το γραναζι:
Εικόνα




Και το προτελευταιο βημα ειναι το τριτο ρουλεμαν:
Εικόνα




Και αισιως εφτασα στο τελος.........
Φλαντζοκολλα (ξανα....) στο καπακι και ΕΚΛΕΙΣΕ!!!!!!!!!
Εικόνα

Εικόνα
Οι τελιτσες στις βιδες ειναι για να ξερω ποιες εχω σφιξει..... :oops:



Μου εχει μεινει να βαλω καινουργιες τσιμουχες στις εξοδους του transger και να συναρμολογησω το χειροφρενο, αλλα πρεπει να παω απο την NISSAN να παραγγειλω μερικα ανταλλακτικα (για να δουμε....)

Αυριο Σαββατο θα φτιαξω την προχειρη βαση που θα κραταει το transfer απο κατω μεχρι να το στερεωσω καλα.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Ιουν 29, 2010 9:18 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Ιούλ 08, 2010 3:55 pm

Οπως εγραφα πριν απο λιγο καιρο λοιπον, αυτες ειναι οι τσιμουχες λαδιου:
Εικόνα



Εβαψα και τα καρε εξοδου ασημι για να διακρινω πιο ευκολα τις διαρροες:
Εικόνα



Και ξεκιναω την συναρμολογηση του transfer. Πρωτα ενα καθαρισμα στις φωλιες των τσιμουχων:
Εικόνα



Και μετα ενα παρασμα με λαδι στην εξωτερικη πλευρα της τσιμουχας και γρασσαρισμα στην εσωτερικη πλευρα. Το γρασσο στην εσωτερικη πλευρα το βαζουμε οταν η τσιμουχα ειναι με 2 χειλακια. Βαζοντας το γρασσο, βοηθαει να μην δουλευει το εξωτερικο χειλακι στεγνο:
Εικόνα



Γρασσο μπηκε και στο πολυσφηνο για να καθυστερησει η διαβρωση αλλα και στην περιοχη που δουλευει το τριτο χειλακι για να μην δουλευει και αυτο στεγνο:
Εικόνα



Μπηκε το μπροστινο:
Εικόνα



Μπηκε και το πισω:
Εικόνα
Αυτο ειναι αληθεια πως ειναι πιο προστατευμενο λογω του χειροφρενου. Καλυτερα γιατι αυτο θα δουλευει περισοτερο.



Και παμε τωρα στο Σαββατο.....
Πρωτα απ' ολα εβαλα τα "μικρα" ελαστικα:
Εικόνα




Αυτος ειναι ο ανταπτορας που εφτιαξα και που θα μου κραταει το transfer μεχρι να μετρησω και να φτιαξω τις νεες βασεις:
Εικόνα




Χρησιμοποιησα το βαρουλκο που εχω στο σπιτι για να το σηκωσω (ολο μαζι δεμενο ειναι αρκετα βαρυ) και να μπει στον γρυλλο:
Εικόνα




Και τακαρα (για αλλη μια φορα....) το jimny σε τριποδα για να μπορεσει να περασει απο κατω ο γρυλλος με το transfer (περιπου 60cm κενο):
Εικόνα




Εδω το "βαρυ φορτιο" περναει απο κατω....
Εικόνα




Και ξεκιναει η ανοδος.....
Εικόνα




Οι παλιες βασεις του σασι κοπηκαν γιατι εμποδιζαν την ανοδο αλλα και την μετεπειτα εγκατασταση:
Εικόνα




Η ιδια βαση του transfer απο την αλλη πλευρα:
Εικόνα
Ναι αυτα ειναι σωληνακια βενζινης και οι νεες βασεις πρεπει να περνανε απο πανω τους.....




Στην αλλη πλευρα τωρα. Αυτη η βαση θα σωζοταν αν ηταν 5 εκατοστα πιο πισω.....(μα οπου θελουν κολλανε οι ιαπωνες!!!!!):
Εικόνα




Ετσι οπως το ειδα το νεο transfer δεν εξεχει καθολου παρα μονο 3-4cm (το ταμπουρο του χειροφρενου). Τελικα το body lift των 6cm βοηθησε παρα πολυ.... Υπαρχει μια περιπτωση να μετακινηθει ομως λιγο δεξια για να το χωρεσει ολο.

Και τωρα τα ασχημα νεα. Ο αξονας της suzuki που μεταδιδει την κινηση απο το κιβωτιο ταχυτητων στο νεο transfer ειναι μια μουφα ολοκληρη, ουτε καν μιση......

Εχουν βαλει σταυρους χωρις γρασσαδορο και οχι μονο αυτο αλλα δεν μπορεις να τους αλλαξεις κιολας..... (αισθανεστε λιγο μ*****κες?, εγω πολυ.....) Οποτε για να μετακινηθει λιγο δεξια το transfer μου θα πρεπει να δουλευουν καλα οι σταυροι.
Ελα ομως που στα 30.000kmh εχουν ηδη στεγνωσει και μαγκωνουν.....


Οπως καταλαβατε θα φτιαχτει καινουργιος αξονας με σταυρους που θα βγαινουν κανονικα.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Ιούλ 11, 2010 2:14 pm

Εχθες Σαββατο εκανα λιγη προοδο ακομα. Η μερα ειχε 1 ωρα κοψιμο και περιπου 4 ωρες σκεψης-μελετης-μετρηματος και πολλων σχεδιων.


Πρωτα απ ολα εκοψα την μεγαλη βαση του transfer για να την προσαρμοσω στα καινουργια δεδομενα:
Εικόνα




Της εδωσα και την κλιση που ηθελα. Αυτο το silentblock πρωοριζεται για βιομηχανικη χρηση και για βαρυτερα φορτια και γι'αυτο το επελεξα:
Εικόνα




Εκοψα και την παλια βαση απο το σασι:
Εικόνα




Και ηρθε η ωρα των μετρησεων..... Τελικα το silentblock θα το βαλω αναποδα ετσι:
Εικόνα




Η ολη μεταδοση...... αρκετα μεγαλο ετσι? απορω πως χωρεσε εκει μεσα:
Εικόνα



Την δευτερα παραλαμβανω το νεο αξονακι κιβωτιου-transfer, το οποιο θα ειναι και 10cm κοντυτερο.
Πιστευω (αν προλαβω να φτιαξω τις νεες βασεις) οτι το επομενο Σαββατο το transfer θα μπει επανω.
Μετα το μονο που μενει ειναι να μακρυνουν οι αξονες μεταδοσης του patrol για να φτασουν στο νεο μεταξονιο.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Ιούλ 13, 2010 10:20 pm

Σημερα παρελεβα το νεο αξονακι μεταδοσης.
Πιο κοντο, πιο ανθεκτικο και με δυνατοτητα αλλαγης σταυρων στο μελλον σε σχεση με αυτον της suzuki:
Εικόνα




Και αυτη ειναι η γωνια στην οποια θα δουλευει:
Εικόνα
Καταλαβατε τωρα γιατι δεν μπορουσα να βαλω τον εργοστασιακο?
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Τρί Ιούλ 13, 2010 11:55 pm

εγω το μονο που βλέπω ενδιαφέρον ειναι το after market καρπούζι
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Ιούλ 14, 2010 12:50 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Τετ Ιούλ 14, 2010 7:36 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Ιούλ 21, 2010 11:18 pm

Λοιπον την Παρασκευη που μας περασε πηγα μια βολτα απο το jimny για να δω καποιες λεπτομερειες που ηθελα. Τα καλα νεα ειναι οτι ειναι το transfer ειναι σχεδον ετοιμο να μπει. Τα κακα νεα ειναι οτι θα χρειαστει νεο body lift για να χωρεσει η΄μαλλον να χωνεψει το transfer.....


Οποτε ετρεχα βραδυατικο στο γραφειο να τα φτιαξω για να ειμαι ετοιμος το πρωι του Σαββατου.....
Aυτο που ειχα βαλει ηταν 6cm και αυτο που εφτιαξα (ξανα... :wall:) ειναι 8cm.
Τα εβαλα διπλα-διπλα για να δειτε τις διαφορες:
Εικόνα





Εφτιαξα και τις νεες βιδες που θα κρατησουν το body-lift μιας και οι παλιες δεν εφταναν ουτε γι' αστειο. Χρησιμοποιησα 4 βιδες Μ16 και 2 βιδες Μ20 (οι Μ20 ειναι για τον τακο Νο2 μετρωντας απο πισω, μιας και ειναι διαφορετικο σε σχεση με τα αλλα) και τους ανοιξα σπειρωμα στο κεντρο τους για να βιδωσουν στις παλιες εργοστασιακες βιδες:
Εικόνα



Τους λαστιχενιους τακους που μπαινουν στις Μ20 βιδες τις ανοιξα μερικα χιλιοστα στον τορνο για να μην σκιστει το λαστιχο:
Εικόνα




Εφτιαξα και την μεγαλη βαση του transfer που θα κολληθει πανω στο σασι. Για να μην βαλω βιδες (θα δειτε τον Σεπτεμβρη γιατι οχι βιδες, εκανα μια που..τια Εκοψα ενα κομμματι και θα ειναι το σημειο που θα κολληθει στο σασι:
Εικόνα





Το κολλησα:
Εικόνα




Και μετα του εριξα και ενα γαζι απο πανω:
Εικόνα




Εβαλα και το silent-block στην θεση του και την δευτερη βαση και τα τσιμπησα:
Εικόνα
Αυτη η πλευρα ειναι ετοιμη.




Η αλλη πλευρα ειναι αρκετα πιο δυσκολη. Δεν φτανει που απο την εσωτερικη πλευρα του σασι περνανε τα σωληνακια φρενων και βενζινης, αλλα και λογω μεγαλυτερου transfer η αποσταση μεταξυ των δυο ειναι περιπου 4cm... Challenge ετσι? :lol: :lol: :lol: :lol: (αμα δεν κανουμε και λιγο πλακα δεν περναει ευκολα το project...)

Οποτε επρεπε να φτιαξω 2 βασεις (οι 2 βασεις ειναι για να αποκτησει σταθεροτητα το transfer στις επιταχυνσεις και στις επιβρανδυσεις) οι οποιες θα περνανε πανω απο τα σωληνακια (για προστασια) θα κρατανε το αυξημενο βαρος του transfer και θα ειναι και αυτες κολλητες για τον ιδιο λογο με την αλλη.


Απο αυτη την γωνια των 5mm:
Εικόνα





Εβγαλα αυτη την βαση:
Εικόνα
Και μετα ηρθε το βατερλο..... Αν κολλαγα αυτες τις βασεις στο σασι, το transfer δεν θα ξανακατεβαινε ποτε επο εκει..... Ειναι τοσο στριμωγμενα τα πραγματα που για να μπει και να βγει το transfer θελει πολλες μανουβρες. Αν εξεχουν και 2 βασεις μεσα σε αυτον τον χωρο τοτε τα πραγματα μπλεκουν πολυ.
Οποτε εκανα το εξης τρελλο. Λογω του νεου body lift δημιουργηθηκε αρκετος χωρος αναμεσα στο σασι και στο αμαξωμα... Οποτε εφτιαξα νεες βασεις και τις εβαλα εκει μεσα!!!
Δεν εξεχουν και ολο το βαρος μεταφερεται απ'ευθειας στο σασι, χωρις να καταπονουνται οι κολλησεις.




Σημερα Τεταρτη πηγα το απογευμα και δουλεψα.
Αυτα ειναι τα 2 λαμακια που θα κολληθουν στο σασι:
Εικόνα




Και αυτα ειναι τα 2 λαμακια που θα φερουν τα silent-blocs:
Εικόνα
Οι φρεζες στα λαμακια ειναι για χωρεσουν μεσα οι φρεζαριστες αλλενοβιδες. Γιατι φρεζατες βιδες? Για να μην σηκωθει πολυ η βαση.




Αυτο ειναι το λαμακι και το silent-block με μισοβιδωμενες τις φρεζατες Μ12 για να καταλαβετε τι σας ελεγα:
Εικόνα




Και εδω εχω κολλησει τα λαμακια στην πανω πλευρα του σασι:
Εικόνα




Και εδω εχω κολλησει το υπολοιπο μερος της βασης:
Εικόνα




Εικόνα
Τις γωνιες που βλεπετε τις εφτιαξα απο το μηδεν και δεν πηρα ετοιμη γωνια. Ο λογος ειναι απλος. Ηθελα η γωνια να ακολουθει πληρως το silent-block και η ετοιμη γωνια δεν μπορουσε να το κανει λογω του ραδιου που εχει στην μεσα πλευρα της. Τωρα ο λογος που ηθελα η γωνια να ακολουθει πληρως το silent-block ειναι τα πλευρικα φορτια. Δεν ηθελα να τα παιρνει ολα η βιδα οποτε μεσω του σχεδιασμου τα φορτια αυτα τα παιρνει η πλευρα του silent-block.




Εδω βλεπετε πως "γλυστραει" η νεα βαση του silent-block και απομακρυνεται ευκολα για να κατεβει το transfer:
Εικόνα




Και αφου απομακρυνα τον γρυλλο και τον ανταπτορα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ναι ειμαι χαρουμενος)!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εικόνα
Ειναι λιγο θολη γιατι η πουλημενη η canon εστιασε στων κωλο του micra γαμωτ.......




Εδω ευτηχως το micra δεν ηταν στο πλανο και ειπε να μου κανει την χαρη και να παρει το μπροστινο μερος:
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Τρί Σεπ 14, 2010 10:04 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης