ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Μάιος 17, 2010 5:12 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Δευτ Μάιος 17, 2010 6:51 pm

Άβαταρ μέλους
heroicentaur
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευτ Απρ 26, 2010 2:06 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Μάιος 18, 2010 8:28 pm

Σημερα εκλεψα αλλες 2 ωρες το μεσημερι.
Πρωτα απ'ολα οπως ειχα πει πηγα το σιδερενιο housing στον ξαδερφο μου να του παρει ενα πασο στον τορνο, ωστε η επιφανεια που θα πατησει το καπακι να ειναι αλφαδι.



Μετα κολλησα το πρωην γραναζι με τον σταυρο:
Εικόνα
Aυριο θα παρω το dremel και θα παρω λιγο τις κολλησεις. Για καλυτερα αποτελεσματα μεσα στην εβδομαδα ο αξονας μαζι με τον σταυρο θα πανε για ζυγοσταθμιση.





Εκανα 2 τρυπες στην πλακα που θα κολληθει το μεγαλο ρουλεμαν. Μονο ετσι μπορω να την τσιμπησω με κλειστο το καπακι.
Εικόνα





Αν προσεξετε μεσα απο τις τρυπες θα δειτε την φωλια του ρουλεμαν. Εκει ακριβως θα της ριξω μια ποντα με την argon και οταν βγαλω το καπακι θα το κολλησω κανονικα.
Εικόνα





Και μετα θα κολληθει κανονικα η φωλια της τσιμουχας λαδιου:
Εικόνα




Μεχρι να τελειωσουν αυτα, ξεκινησα να καθαριζω τις βασεις του transfer και τους αξονες μεταδοσης, ωστε οταν τελειωσω με το transfer απλα να κανω την τοποθετηση τους:
Η καθαρισμενη βαση......
Εικόνα
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Μάιος 26, 2010 7:18 pm

ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ!!!!!!!!!!!


Στο τελειωμα της δουλειας δεν εφυγα καθολου απο το γραφειο. Δουλεψα σερι και εβγαλα πολλη και καλη δουλεια.
Μιας και ηταν μεσημερι δεν εκανα πολλη θορυβο. Εκατσα και ετριψα τους 3 αξονες μεταδοσης :
Εικόνα





Το transfer:
Εικόνα





Το 4 κιλων..... σιδερενιο καπακι του transfer:
Εικόνα





Και την επιφανεια που θα κατσει η φλαντζα:
Εικόνα
Προσεξτε τις ενισχυσεις απο την μεσα πλευρα του καπακιου....





Ηρθε και το σιδερενιο housing απο το μηχανουργειο....
Εικόνα





Μαζι με το πλανισμα που εκανε του ειπα να το κατεβασει και 11mm. Θα δειτε στην συνεχεια το γιατι.....
Εικόνα
Ωραια επιφανεια ετσι?






Εστειλα και τον αξονα να του παρουν (ο δικος μου ο τορνος δεν το πιανει για λιγα χιλιοστα...) ενα πασο γιατι μου εφυγε στο κολλημα και στραβογυρναγε. Ποσο μου εφυγε? 0.002..... :oops:
Εικόνα






Χρησιμοποιησα εναν παλιο ανταπτορα για να δειτε τα δυδιμα ρουλεμαν πριν τα κολλησω στην πλακα:
Εικόνα






Κοιταξτε εδω εφαρμογη!!!!!!!! Η οποια ανοχη του αξονα θα ερθει με το παχος της φλαντζας, περιπου μισο χιλιοστο.
Εικόνα






Η διαταξη λιγο πριν το κλεισω για τα κολληματα.
Εικόνα





Ετριψα τις "καμμενες" επιφανειες για να πιασει καλα η argon.
Εικόνα

Εικόνα





Ξεκιναω την συναρμολογηση.....
Η τσιμουχα του λαδιου.
Εικόνα





Η πλακα.
Εικόνα





Το πρωτο ρουλεμαν.
Εικόνα





Το δευτερο ρουλεμαν.
Εικόνα




Τωρα ειναι 18:00 και ξεκιναει ο θορυβος.....
Τα γαιδουροσιδερα απο πανω ειναι για να παει κατεβει σωστα το ρουλεμαν. Τι εννοω?
Οταν μπαινει ενα ρουλεμαν, πρεπει να μην στρεσαρονται οι μπιλιες του. Αν γινει αυτο τοτε το ρουλεμαν σε ενα μηνα ειναι αχρηστο.
Εικόνα
Το βαρυδι που βλεπετε διπλα ειναι μασιφ αλουμινιο (οχι δεν ειναι ελαφρυ......) και το χρησιμοποιω πολλες φορες αντι για σφυρι, λογω του μπιπ χτυπηματος που εχει.






Ετοιμο....
Εικόνα





Μπηκε το σιδερενιο housing και μαζι με αυτο και οι δυο προσθηκες.
Εικόνα





Ετοιμο για τοποθετηση.... Η εμπρος οψη:
Εικόνα





Και η πισω:
Εικόνα





Μπηκε στην θεση του:
Εικόνα





Μπηκε και το γραναζι και ολα μαζι σφιχτηκαν με το παξιμαδι:
Εικόνα




Και τελευταιο (και σημαντικοτερο) το τριτο ρουλεμαν.
Εικόνα
Το λεω σημαντικοτερο γιατο αυτο σε συνδυασμο με το μεσαιο ρουλεμαν θα μου ευθειγραμμισουν το μεγαλο ρουλεμαν και την τσιμουχα λαδιου μεσω του αξονα.





Ολα ετοιμα!!!!! Ολα εκατσαν στην εντελεια και επιτελους οι κοποι και οι πονοκεφαλοι 37 ημερων απεδωσαν:
Εικόνα





Η εμπρος οψη:
Εικόνα
Οχι ακομη δεν εχει τελειωσει. Πρεπει να μπουν λαμακια περιμετρικα της πλακας και να ανοιξω τις τρυπες για την βαλβολινη.
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Πέμ Μάιος 27, 2010 9:19 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό IKE » Πέμ Μάιος 27, 2010 8:36 pm

Θοδωρή έχεις κάνει φοβερή δουλειά. :D

Το μόνο που με προβληματίζει είναι πως επειδή δουλεύεις εντελώς freestyle πλέον, δεν άλλαξες ένα εξάρτημα, είναι όλα διαφορετικά, πως τα έχεις υπολογίσει έστω εμπειρικά ώστε να αντέχουν?

Καλά δεν πιστεύω να περιμένεις εμένα να στο πω, απλώς η απορία μου είναι τι μέθοδο ακολουθείς.
Άβαταρ μέλους
IKE
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 3912
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 6:08 pm
Τοποθεσία: 1AU

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Μάιος 27, 2010 9:17 pm

Καταλαβα τι εννοεις Γιαννη. Ουσιαστικα δεν εχω αλλαξει κατι. Ειναι ολα εξαρτηματα του αρχικου κιβωτιου της NISSAN. Αυτα που εχω φτιαξει εγω δεν εχουν να κανουν με την μεταφορα της ισχυος (αν εξαιρεσεις τον σταυρο εισοδου), αλλα με την σωστη οδηγηση της.

Επισης μην ξεχνας κατι. Τα συγκεκριμενα εξαρτηματα ειχαν σχεδιαστει να μεταφερουν την διπλασια ισχυ απο αυτη που θα διαχειριζονται απο δω και περα.

Ο αδυναμος κρικος τωρα ειναι το κιβωτιο ταχητυτων και το μοτερ της SUZUKI....
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Ιουν 06, 2010 10:03 pm

Noμιζατε οτι παλι δεν δουλεψα το σαββατοκυριακο ε? Δικιο εχετε. Δουλεψα ομως ολη την εβδομαδα....

Πρωτα απ ολα εκοψα και κολλησα τα λαμακια σταθεροποιησης-κεντραρισματος της πλακας.
Αυτα τα εβαλα γιατι η ευθυγραμμιση της πλακας και κατα συνεπεια των ρουλεμαν δεν μπορει να γινει επ' ουδενι απο τις βιδες.
Ακομα και η NISSAN εχει βαλει 2 κοπιλιες σαν οδηγους για απολυτη ευθυγραμμιση με τις βιδες απλα να ακολουθουν για την συσφιξη:
Εικόνα
Χρησιμοποησα 5 λαμακια με παχος 5mm.





Δεν ειναι ολα ιδια στις διαστασεις τους. Αναλογα την επιφανεια που εβρισκα εκοβα κιολας.
Εδω τσιμπημενα:
Εικόνα





Και εδω επιτελους τσιμπησα την φωλια του ρουλεμαν μεσα απο την τρυπα αλλα και την τσιμουχα λαδιου που ελεγα:
Εικόνα





Και μετα το ελυσα ολο για να τα κολλησω καλα:
Εικόνα




Εδω φαινεται η ποντα που εριξα απο την εξω πλευρα:
Εικόνα




Οι εξωλκεις που εχω δεν εμπαιναν σε τοσο μικρο ανοιγμα οποτε εφτιαξα εναν για να βγαλω το μεσαιο ρουλεμαν:
Εικόνα




Και με λιγη προσπαθεια αρχισε η ανοδος του ρουλεμαν:
Εικόνα




Με λιγη σκεψη παραπανω βρηκα αλλα 2 σημεια που μπορω να βαλω βιδες και να σφιξω το καπακι ανεβαζοντας το αριθμο σε 6 συνολικα. Εδω μαρκαροντας το σημειο με τον ζουμπα και πολυ χρωμα απο τον μαρκαδορο..... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Εικόνα




Περασα και με ενα κολαουζο τα αλουμινενια σπειρωματα του καπακιου του transfer γιατι λιγο η ηλεκτρολληση λιγο η φλαντζοκολλα, το ειχαν κανει το θαυμα τους:
Εικόνα
Αντε μια-μια δουλεια να κλεινει γιατι δεν μπορω να τα κραταω αλλο στο κεφαλι μου.



Ωραιο ετσι?
Εικόνα
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Turanga Leela » Δευτ Ιουν 07, 2010 1:19 pm

να πάς Πήλιο να πάρεις καστανόχωμα και μπιγκόνιες για το τράνσφερ :P
Turanga Leela
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 6799
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 26, 2004 12:37 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Ιουν 07, 2010 3:40 pm

:fingers:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Τετ Ιουν 09, 2010 10:34 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό gargas » Τετ Ιουν 09, 2010 7:58 pm

To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Ιουν 09, 2010 10:34 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Παρ Ιουν 11, 2010 4:41 pm

Μολις παρελαβα το αξονακι απο την ηλεκτρονικη ζυγοσταθμιση. Μου το εφτιαξε νωριτερα ο ανθρωπος και τωρα θα θελω να παω να δουλεψω και θα ειμαι στις βαφτισεις.... (με βλεπω να δουλευω μεσανυχτα με λαμπες.....).



Λοιπον καλα και κακα νεα.....
Πρωτα τα κακα. Στο πρωτο μηχανουργειο που εστειλα να μου παρουν ενα πασο τον σταυρο, :dildo: με τις χουφτες....... Δεν επιασαν σωστα τον αξονα στο τσοκ με αποτελεσμα η επιφανεια που πηραν:
Εικόνα
Να μην γυριζει ισια με τον αξονα!!!!!!
By the way ειναι το πιο γνωστο μηχανουργειο της Αττικης στα βελτιωμενα αυτοκινητα.....


Και τωρα τα καλα. Στο μηχανουργειο (που επρεπε να ειχα παει εξ' αρχης) που μου εκαναν την ηλεκτρονικη ζυγοσταθμιση ισιωσαν τις στραβαδες των αλλων ως προς τον αξονα αλλα δεν χρειαστηκε να επεμβουν στο ζυγισμα!!!!!!!

Γιατι δεν εκαναν?


Γιατι πολυ απλα δεν χρειαζοταν!!!! Οι 3 ωρες κατεργασιας στον τορνο για το γραναζι και τον κομμενο σταυρο απεδωσαν. Στις 3000RPM του εδειξε 5g διαφορα... ειναι αμελητεο και δεν ασχοληθηκε καθολου.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Ιουν 19, 2010 3:53 pm

2 εβδομαδες τωρα δεν εχω βαλει την προοδο. Δεν σταματησα, απλα βαριομουν να πηγαινω και να φερνω την καμερα.....

Λοιπον πρωτα απ'ολα καθαρισα τον παγκο και συγκεντρωσα ολα τα εξαρτηματα του transfer σε παραταξη για να μην αφησω τιποτα απ' εξω και μετα τα ριξω στους Ιαπωνες..... :whistle:
Εικόνα



Και ξεκινησα να καθαριζω με τον τροχο και το DREMEL:
Εικόνα



Επιασα στον τορνο (πως χωρεσε?) το ταμπουρο του χειροφρενου και το καθαρισα και απο μεσα:
Εικόνα



Ετριψα με ενα 400αρι γιαλοχαρτο το θερμουιτ του χειροφρενου.
Ενταξει δεν ειναι και φρενο αλλα καλο ειναι να ειναι καθαρο και να πιανει σωστα:
Εικόνα



Και μετα ετριψα με ενα 1000αρι γιαλοχαρτο ολες τις επιφανειες που θα μπει φλαντζοκολλα:
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα



Πηρα και τις ταπες που θα μετατρεψουν το νεο κιβωτο σε καρτερ λαδιου:
Εικόνα
Στην φωτο εχω βαλει την ταπα αριστερα και μια απλη βιδα δεξια της για να δειτε τις διαφορες. Η απλη βιδα δεν εχει την πατουρα της ταπας (στην οποια μπαινει και μια χαλκοροδελα) και ετσι δεν μπορει να κρατησει στεγανοτητα.



Και εδω ανοιγω την ταπα αποστραγγισης:
Εικόνα



Εκανα και μια προβα πως θα ειναι ολο μαζι:
Εικόνα



Εβαψα και ολα τα εξαρτηματα που καθαρισα και εφτιαξα:
Εικόνα



Και εφτιαξα το body lift 6cm που ηθελα. Δεν γινοταν διαφορετικα. Για να χωρεσει αυτο το transfer απο κατω χρειαζοταν ενα body lift. Εχω μια υποψια βεβαια πως θα χρειαστει να κοπει ενα μερος του πατωματος.....
Εικόνα



Εκανα και κατι που μου αρεσε πολυ..... Βρηκα σε PDF το service manual του PATROL και το τυπωσα. Οχι ολο βεβαια.... μονο την μεταδοση και την διευθυνση:
Εικόνα
250 σελιδες μονο για αυτα τα δυο!!!!!! Τις πισω πλευρες τις αφησα λευκες. Αυτο ειναι κατι που εμαθα απο την βιβλιογραφια για τις αντικες,τις οποιες εχω γεμισει με σημειωσεις......


Την Δευτερα θα βαλω φωτο απο την εγκατασταση του body lift που εκανα σημερα...
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Τετ Σεπ 26, 2012 8:59 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό fokion » Κυρ Ιουν 20, 2010 9:49 pm

To οτι εχω μεινει εκστατικός με το ολο project ειναι μαλλον περιτό...

απλά απο περιεργεια
πιστευεις οτι το ολο προτζεκτ μπορει να "κοπιαριστει"????
δηλ πεις σε καποιον χρειαζεσαι "αυτο" κι "αυτο" κι αυτο
κατασκευαζεις αυτο κι αυτο
κι εισαι ετοιμος..

οχι οτι εχει καμια σημασία πρακτικά αλλα ετσι απο περιεργεια..
Το τετραπορτο Jimny.....
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 11, 2008 6:33 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Ιουν 21, 2010 2:46 pm

Δεν νομιζω να υπαρχει ανθρωπος διετεθειμενος να κανει ολα αυτα τα πραγματα Φωκιων. Ακομα κι εγω που κοιταω μερικες σελιδες και φωτο πιο πισω για να δω αν δεν εχω κανει κατι σωστα, κουραζομαι μονο που τα βλεπω.....


Αλλα υπαρχει περιπτωση καποιος να κανει ενα μερος η' και παραπανω απο αυτα που εχω κανει. Αν γινει αυτο, τοτε το συγκεκριμενο thread θα ειναι κατι παραπανω απο απλο documentation και θα εχει γινει εργαλειο για καποιον αλλο.

Εγω γι αυτο τα γραφω εδω μεσα αναλυτικα (μεχρι αηδιας αναλυτικα) μπας και βοηθησει καποιον στο μελλον.
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Παρ Αύγ 20, 2010 7:28 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης