ΤΟ RESCUE ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Συγκεντρωμένες μετατροπές σε αυτοκίνητα μελών

Δημοσίευσηαπό JEO » Τετ Απρ 28, 2010 10:51 pm

Περπατω και βλεπω ρουλεμαν. Ειναι ανησυχητικο?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Χωρις πλακα τωρα, περπατω και βλεπω εικονες απο ρουλεμαν-τσιμουχες-φλαντζες-Ο ring και αλλα ανταλλακτικα. Απο το Σαββατο εχω κανει (και απορριψει) πανω απο 10 διαφορετικα σχεδια για τον ανταπτορα του transfer. Η δυσκολια βρισκεται στο γεγονος οτι προσπαθω να κανω μονος μου αυτο που εκανε η ομαδα του R&D της NISSAN.


Σχεδον ολη η δουλεια που εκανα το προηγουμενο Σαββατο πηγε στον βροντο.
Ειχα ξεχασει το γεγονος οτι τα γραναζια του transfer εχουν την ταση να "σπρωξουν" τον αξονα προς τα εξω λογω της ελικωσης τους. Η NISSAN ειχε λυσει το προβλημα με ρουλεμαν ασφαλειας. Απο τα 4 ρουλεμαν, τα δυο ηταν με ασφαλειες. Ετσι επνιγαν τις μετακινησεις του αξονα εν την γενεση τους. Μονο που αυτα βρισκονταν στο 4ταχυτο κιβωτιο και οχι στο transfer......


Oποτε ολα παλι απο το μηδεν.....
Πρωτα απ'ολα, αλλαξα το ρουλεμαν Νο2 που φωλιαζει στην εργοστασιακη θεση με ενα αλλο ασφαλειας.
Το δεξι ειναι το παλιο και το αριστερο με την εγκοπη ειναι το ασφαλειας (65 ευρω παρακαλω)
Εικόνα
Αυτο θα κρατησει τον αξονα, να μην μπει πιο μεσα στο κιβωτιο.





Αλλα ο αξονας πρεπει να μην βγει και εξω. Για να μην γινει αυτο πρεπει να μπει αλλο ενα ρουλεμαν ασφαλειας με αναποδη φορα στην εξοδο του κιβωτιου.

Για να μην πληρωσω αλλα 65 ευρω πηρα το ρουλεμαν εξοδου του 4ταχυτου κιβωτιου και θα το βαλω στην εισοδο του ανταπτορα του transfer. Μπερδευτηκατε η΄ακομα? Αν μπερδευτηκατε welcome to my head....


Μονο που το ρουλεμαν αυτο ειναι κομματακι μεγαλυτερο απο τα αλλα....
Εικόνα
Δεξια ειναι το ενδιαμεσο ρουλεμαν και αριστερα ειναι το γομαρι. Το νομισμα ειναι εκει για λογους συγκρισης μεγεθους. :lol: :lol: :lol: :lol:






Για να μπει αυτο το ρουλεμαν πρεπει να φτιαχτει μια φωλια η οποια θα κολληθει στην συνεχεια πανω στην πλακα που εφτιαξα.
Οποτε πηγα το απογευμα στον Πειραια και πηρα ενα κομματι tubo για να φτιαξω την φωλια στον τορνο.
Εικόνα



Και ξεκιναω.....
Εικόνα



Και μετα απο 4 ωρες ορθοστασιας εφτασα εδω:
Εικόνα
Οχι δεν τελειωσε. Θελει αλλα 8mm κατεβασμα.
Αυριο θα ξαναπαω να το τελειωσω και να φτιαξω την φωλια της τσιμουχας εξοδου.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Μάιος 02, 2010 8:07 pm

Εχθες Σαββατο οπως καταλαβατε δεν θα δουλευα αλλα σημερα πηγα. Δουλεψα το μεσημερι βεβαια γιατι η κορη μου ειχε πυρετο το πρωι και δεν ηθελα να φυγω απο το σπιτι.

Τελειωσα επιτελους την φωλια του ρουλεμαν εξοδου. 5 ωρες συνολικης κατεργασιας..... Μετρηθηκε με μικρομετρο τρυπας στα 89,800mm ωστε οταν μπει το ρουλεμαν να δουλευει ελευθερα χωρις κομπιασματα αλλα και χωρις να γυρναει μεσα στην φωλια.
Εικόνα





Και αφου εκοψα την φωλια απο τον υπολοιπο κυλινδρο, εβαλα και το ρουλεμαν (εκατσε αψογα):
Εικόνα





Εδω φαινεται καθαρα η επιφανεια που θα κολληθει απο την μεσα πλευρα της πλακας.Εχω αφησει 1mm αποσταση ωστε το ρουλεμαν να τερματισει στην ασφαλεια του και οχι στην πλακα:
Εικόνα





Εφτιαξα επισης και την φωλια της τσιμουχας λαδιου στην εισοδο του αξονα.
Αυτη μιας και εχει λαστιχο περιμετρικα απαιτει λιγοτερη ακριβεια στην εφαρμογη της, μονο κατι δεκατα.
Θα κολληθει τελευταια στην εξωτερικη πλευρα της πλακας και η δουλεια της θα ειναι να κραταει την βαλβολινη μεσα στο κιβωτιο.
Εικόνα





Τωρα θα σας δειξω και τις ανακαταταξεις που εγιναν.
Αυτη ειναι η εργοστασιακη διαταξη της NISSAN:
Εικόνα

Και αυτη εδω ειναι η δικη μου, με 3 ρουλεμαν συνολικα και με 2 τσιμουχες παραπανω:
Εικόνα
Τα ρουλεμαν δεν τα εχω περασει μεσα στον αξονα γιατι μπαινουν δυσκολα και δεν ειναι για πολλα-πολλα, αλλα ελπιζω να το πιασατε το νοημα.




Ευελπιστω μεσα στην εβδομαδα να τελειωσω μερικα πραγματα που χρειαζεται ακομα και να το κλεισω. Αν εχω υπολογισει καλα σε 2-3 Σαββατοκυριακα απο τωρα το κιβωτιο θα ειναι πανω στο αυτοκινητο.

Απο εκει και περα μενουν ψιλοπραγματα....... :wink:
Τελευταία επεξεργασία από JEO και Κυρ Μάιος 02, 2010 11:08 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό slatsTHOMAS » Κυρ Μάιος 02, 2010 9:34 pm

o ΘΕΟΣ να σου δώσει δύναμη & κουράγιο & χρόνο πάνω απ΄όλα και να το τελειώσεις σε 1 μέρα :D
Άβαταρ μέλους
slatsTHOMAS
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2009 9:30 pm
Τοποθεσία: Θεσ/νικη - Αριδαία

Δημοσίευσηαπό JEO » Πέμ Μάιος 06, 2010 10:58 pm

Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Μάιος 08, 2010 4:45 pm

Σημερα αργησα να παω στην δουλεια και δουλεψα μονο 5 ωρες. Υπηρχε λογος ομως.

Μετα απο διαπραγματευσεις εβαλα στην συλλογη μου με τα κλασσικα μια πανεμορφη BMW 1600 του 1968:
Εικόνα
Οταν ερθει η ωρα, θα φτιαχτει κι αυτη απο την αρχη και θα γινει μια κουκλα.





Στο θεμα μας τωρα. Λιγη προοδος ακομα σημερα. Για λογους ζυγοσταθμισης πηρα ενα πασο το πρωην γραναζι που ειχα τροχισει με τον τροχο. Ετσι δεν θα εχω vibration στον μοχλο (τουλαχιστον οχι απο εκει).

Πρωτα απ'ολα ο ανταπτορας Νο1 απο talon γιατι δεν υπαρχει τροπος να το πιασω εξωτερικα:
Εικόνα




Και μετα το πρωην γραναζι:
Εικόνα
Τελειο......




Σειρα εχει ο ανταπτορας του μεγαλου ρουλεμαν. Για να τον φτιαξω, χρησιμοποιησα ενα σωληνακι που υπηρχε ηδη μεσα στο κιβωτιο (οι πιο παρατηριτικοι θα το εντοπισετε αμεσως) μιας και η εσωτερικη διαμετρος του ηταν ηδη ταιριαγμενη. Για να το φτιαξω ομως επρεπε να φτιαξω και αλλον ανταπτορα!!!!! (βαρεθηκατε? εγω να δειτε.....) Ο λογος ειναι απλος. Ο ανταπτορας του ρουλεμαν οδηγειται απο την μεσα πλευρα του.
Αν εγω το πιασω στον τορνο απο την εξωτερικη μερια θα το τορνηρω λαθος......
Δηλαδη ο ανταπτορας θα γυριζει εκκεντρα.
Τι θα πει αυτο? θα φαει το ρουλεμαν μεσα σε μια μερα......

Λοιπον για να μην σας ζαλιζω..... πρωτα ο ανταπτορας Νο2 του ανταπτορα Νο3......
Εικόνα




Και μετα ο κανονικος ανταπτορας Νο3:
Εικόνα




Μετρημα με το μικρομετρο.
Εικόνα
Ακριβως οσο και ο αξονας.




Και αφου τελειωσα με τους ανταπτορες, τα συναρμολογησα ολα και τα εσφηξα με το παξιμαδι και αυτη ειναι η τελικη καταταξη:
Εικόνα




Στην θεση του ρουλεμαν Νο2 εβαλα ενα παλιο χαλασμενο ρουλεμαν μιας και το κανονικο θα μπει μια φορα και μετα θα το κλεισω. Αλλα για να το δειτε ολοκληρωμενο το κρατησα με το χερι:
Εικόνα

Τωρα φαινεται που κανουν κοντρα τα ρουλεμαν ασφαλειας και πως δουλευουν οι 2 τσιμουχες. Ο ανταπτορας Νο3 ειναι αναμεσα απο τα δυο ρουλεμαν και φαινεται μονο ο μισος.






Αυτη ειναι η εξωτερικη πλευρα της πλακας με την τσιμουχα λαδιου και το πρωην γραναζι:
Εικόνα
Αυτη δεν ειναι η κανονικη του θεση. Θα παει πιο μπροστα και δεν θα βρισκει. Ειναι θεμα ρυθμισεων.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό gargas » Σάβ Μάιος 08, 2010 5:30 pm

μπραβο jeo για το κουραγιο σου!!!!!

καλα κουραγια...........!!!!!!!!!


αααα και καλοριζικο το εργαλειο (Β.Μ.W 16.02)
ειναι ωραιο.....!!!!
ειμαι λατρεις της b.m.w
ειχαμε ενα Ε30 στην οικογενεια τα τελευταια 21 χρονια απο πρωτο χερι και το δωσαμε περισυ με βαρια καρδια!!!!! δεν ειχε βγαλει το παραμικρο!!!
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Μάιος 08, 2010 5:59 pm

Η συγκεκριμενη μπεμπα δεν ειναι 1602. Ειναι απο τα πρωτα μοντελα που βγηκαν απο το εργοστασιο και τοτε τα ελεγαν απλα 1600. Νομιζω το 71-73 εβαλαν τον κωδικο 02 στα διπορτα.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό gargas » Σάβ Μάιος 08, 2010 9:19 pm

ωραιος!!!!!!
καλες ανακατασκευες!!!!!
To jimny βάζει τα γυαλιά σε πολλά μεγαλύτερα θηρία.............
Άβαταρ μέλους
gargas
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 680
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 11:32 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mario » Δευτ Μάιος 10, 2010 12:58 pm

:shock: :shock: :shock:
mario
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Τρί Απρ 13, 2010 9:31 am

Δημοσίευσηαπό JEO » Δευτ Μάιος 10, 2010 5:59 pm

Σημερα δουλευα-δουλευα-δουλευα και καποια στιγμη δεν ειχα τι αλλο να κανω...... Ρε απο δω..... ρε απο κει...... ΤΙΠΟΤΑ!!!!!

Μαγκες τελειωσα με τα ρουλεμαν-φωλιες-τσιμουχες-ανταπτορες-τορνους-τρυπανια και μαλιστα νωριτερα απο το χρονοδιαγραμμα που ειχα ορισει. Μενουν μονο κατι κολληματα και η συναρμολογηση του transfer. Φωτο θα δειτε μαλλον αυριο. Αναμεινατε
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό pavlos » Δευτ Μάιος 10, 2010 6:28 pm

.... :joy: ........
Άβαταρ μέλους
pavlos
El Presidente
 
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Τετ Φεβ 13, 2008 9:02 am
Τοποθεσία: νησιά: BOUROU BOUROU

Δημοσίευσηαπό JEO » Τρί Μάιος 11, 2010 9:35 pm

Μεγαλη κουβεντα λες, μεγαλη "μπιπ" φαε........

Ειχα ξεχασει μια προσθηκη που επρεπε να μπει αναμεσα απο το ρουλεμαν και το γραναζι, απο την πλευρα του transfer.

Για αλλη μια φορα στον τορνο.....


Eξω...
Εικόνα
By the way.....Πρεπει να εχω κλεισει 20-22 ωρες ορθοστασιας στον τορνο.





Μεσα....
Εικόνα


Αυτη ειναι η πλευρα της φωλιας του ρουλεμαν που θα κολληθει πανω στην πλακα. Και στο ιδιο σημειο απο την εξω πλευρα θα κολληθει η φωλια της τσιμουχας λαδιου:
Εικόνα




Εδω εχω βγαλει το μεγαλο ρουλεμαν για να τσεκαρω τις ανοχες μεταξυ αυτου και του αμεσως επομενου ρουλεμαν. Τις τελειες τις εχω βαλει για εσας.
1 τελεια ειναι ο αξονας.
2 τελειες ειναι το πρωην γραναζι.
3 τελειες ειναι η εδρα για την τσιμουχα λαδιου.
4 τελειες ειναι ο ανταπτορας του μεγαλου ρουλεμαν-αποστατης για το επομενο ρουλεμαν.
5 τελειες ειναι το εργοστασιακο μικρο ρουλεμαν που στην θεση του εχω βαλει προσωρινα μια ροδελα απο talon.
Εικόνα





Και εδω ο αξονας στην τελικη του μορφη. Οταν μπει και σφιξει το παξιμαδι στην δεξια πλευρα, το ενα μετα το αλλο ολα τα εξαρτηματα θα σφιξουν μεταξυ τους, δημιουργωντας ουσιαστικα εναν δευτερο νοητο αξονα που καλυπτει τον πρωτο.
Εικόνα
Εδω φαινεται γιατι εβαλα αλλο ενα ρουλεμαν στην εισοδο του αξονα. Φανταστειτε το χωρις το μεγαλο ρουλεμαν. Η αποσταση απο τον σταυρο μεχρι το εργοστασιακο ρουλεμαν ειναι περιπου 12 εκατοστα. Οσο καλης ποιοτητας και να ειναι τα υλικα καποια στιγμη θα την ακουσουν απο τους κραδασμους και τις στρεβλωσεις.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό georgekoko » Παρ Μάιος 14, 2010 3:40 pm

ρε jeo τι εχεις κανει εδω περα....χαχαχα πω πω σε παρακολουθω πολυ καιρο και εχω μεινει με αυτα που εχεις κανει!!! εισαι τρομερος...πες μας ποτε υπολογιζεις να το τελειωσεις να κανουμε εγγαινια. αντε αμα τελειωσεις νωρις θα σου φερει ο συλλογος τη τζουλια να σπασει τη σαμπανια στο αμαξι!! ξερει αυτη απο σαμπανιες γι αυτο!!χαχα
Άβαταρ μέλους
georgekoko
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 18, 2010 10:06 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΥΣ

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Μάιος 16, 2010 8:22 pm

Γιωργο υπολογιζω πως το αυτοκινητο θα κινηθει κανονικα τελος Ιουλιου, ισως και λιγο νωριτερα..... Κουκουλα και roll cage αυτη την στιγμη δεν με απασχολουν. Πρωτεραιοτητα τωρα εχει να κινηθει το jimny χωρις να το σπρωχνω εγω.....

Δεν μπορεις να φανταστεις πως το περιμενω αυτο.....

Ουσιαστικα μολις τελειωσω με το transfer, εχω τελειωσει και με τα χοντρα.
Το Σαββατο δεν εβγαλα δουλεια γιατι οι μεγαλυτερες πατεντες μου ειχαν τα 3 τους γενεθλια......
Εικόνα





Μιας και δεν προλαβαινα να κανω αυτα που ηθελα εφτιαξα μονο εναν ανταπτορα για την τοποθετηση του transfer. Δεξια ειναι το εδρανο του υδραυλικου γρυλλου και αριστερα ειναι ο ανταπτορας που θα μπει στην θεση του, στην αντιστοιχη υποδοχη. Οσο ελαφρυ και αν ειναι το transfer δεν μπορω να το βαλω μονος μου. Αν μου το κραταει ο γρυλλος, εγω απλα θα βαλω τις βιδες.....
Εικόνα


Τα λεμε μεσα στην εβδομαδα......
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Δευτ Μάιος 17, 2010 1:02 am

Jeo συνχαρητηρια για την ολη δουλεια σχεδον απο το πρωτο σου ποστ διαβαζω τα νεα σου αλλα ειχα καιρο να μπω. Η δουλεια σου τρομερη αφου πραγματικα τα υλικα και το στησημο θυμιζουνε εργοστασιακες κατασκευες. Μια ερωτηση μονο τα μεταλλα που χρησημοποιεις για βασεις διαφορικων, αμορτισερ κτλπ ειναι απο απλο μεταλλο? Προσωπικα θα μπορουσες να χρησημοποιησεις hard dox που ειναι ενα ειδος μεταλλου που αντεχει πιο πολυ και εχει επαναφορα στην αρχικη του κατασταση. Για πραδειγμα στραβωσα με τον γρυλο ενα κομματι απλο σιδερο παχους 5χιλ για πλακα εννο ενα κομματι hard dox 2χιλ μεν στραβωσε (πιο δυσκολα) αλλα ειχε επαναφορα. Το λεω αυτο γιατι θα μπορουσες να γλυτωσεις αρκετο βαρος και καλυτερη ελαστικοτητα στην ολη κατασκευη σου. Βεβαια θελει καποια ΕΥΡΑ παραπανω αλλα ειναι οτι καλητερο για τετοιες δουλειες.
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Δευτ Απρ 26, 2010 2:06 am
Τοποθεσία: Αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Projects

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης