




Χωρις πλακα τωρα, περπατω και βλεπω εικονες απο ρουλεμαν-τσιμουχες-φλαντζες-Ο ring και αλλα ανταλλακτικα. Απο το Σαββατο εχω κανει (και απορριψει) πανω απο 10 διαφορετικα σχεδια για τον ανταπτορα του transfer. Η δυσκολια βρισκεται στο γεγονος οτι προσπαθω να κανω μονος μου αυτο που εκανε η ομαδα του R&D της NISSAN.
Σχεδον ολη η δουλεια που εκανα το προηγουμενο Σαββατο πηγε στον βροντο.
Ειχα ξεχασει το γεγονος οτι τα γραναζια του transfer εχουν την ταση να "σπρωξουν" τον αξονα προς τα εξω λογω της ελικωσης τους. Η NISSAN ειχε λυσει το προβλημα με ρουλεμαν ασφαλειας. Απο τα 4 ρουλεμαν, τα δυο ηταν με ασφαλειες. Ετσι επνιγαν τις μετακινησεις του αξονα εν την γενεση τους. Μονο που αυτα βρισκονταν στο 4ταχυτο κιβωτιο και οχι στο transfer......
Oποτε ολα παλι απο το μηδεν.....
Πρωτα απ'ολα, αλλαξα το ρουλεμαν Νο2 που φωλιαζει στην εργοστασιακη θεση με ενα αλλο ασφαλειας.
Το δεξι ειναι το παλιο και το αριστερο με την εγκοπη ειναι το ασφαλειας (65 ευρω παρακαλω)

Αυτο θα κρατησει τον αξονα, να μην μπει πιο μεσα στο κιβωτιο.
Αλλα ο αξονας πρεπει να μην βγει και εξω. Για να μην γινει αυτο πρεπει να μπει αλλο ενα ρουλεμαν ασφαλειας με αναποδη φορα στην εξοδο του κιβωτιου.
Για να μην πληρωσω αλλα 65 ευρω πηρα το ρουλεμαν εξοδου του 4ταχυτου κιβωτιου και θα το βαλω στην εισοδο του ανταπτορα του transfer. Μπερδευτηκατε η΄ακομα? Αν μπερδευτηκατε welcome to my head....
Μονο που το ρουλεμαν αυτο ειναι κομματακι μεγαλυτερο απο τα αλλα....

Δεξια ειναι το ενδιαμεσο ρουλεμαν και αριστερα ειναι το γομαρι. Το νομισμα ειναι εκει για λογους συγκρισης μεγεθους.




Για να μπει αυτο το ρουλεμαν πρεπει να φτιαχτει μια φωλια η οποια θα κολληθει στην συνεχεια πανω στην πλακα που εφτιαξα.
Οποτε πηγα το απογευμα στον Πειραια και πηρα ενα κομματι tubo για να φτιαξω την φωλια στον τορνο.

Και ξεκιναω.....

Και μετα απο 4 ωρες ορθοστασιας εφτασα εδω:

Οχι δεν τελειωσε. Θελει αλλα 8mm κατεβασμα.
Αυριο θα ξαναπαω να το τελειωσω και να φτιαξω την φωλια της τσιμουχας εξοδου.