Ευκαιριας δοθεισης (βροχη) αυτο το Σαββατοκυριακο εφτιαξα τις μπροστινες βασεις των fox.
Πρωτα απ' ολα καθαρισα τις βασεις απο το κωλοσπρευ που τις ειχα περασει με ενα syper duper χημικο...
Αν κοιταξετε πιο προσεκτικα, φαινεται η σκουρια που ειχε αρχισει να αναπτυσεται πισω απο το χρωμα....
Και αυτα ειναι τα πρωτα σιδερα που ηρθαν απο το laser:
Ειναι λαμες υψους 53cm πλατους 8cm και παχους 1cm. Επειδη ομως χρειαζομαι την αντοχη τους και οχι το βαρος τους, αφαιρεσα μερικα τριγωνα για να μειωθει λιγο το βαρος.
Η αντοχη τους εχει μειωθει ελαχιστα αλλα το κερδος (η' μαλλον καλυτερα η αφαιρεση) σε βαρος ειναι πολλαπλασιο.
Το μεγαλο κομματι εκτελει 3 ρολους. Της ενισχυσης της βασης, της λαμας της παναρ και την κοντρα βασης του προφυλακτηρα.
Επειδη μπροστα υπαρχει και η μηχανη, τους εκανα και ενα γυρισμα 3cm κατω απο την γωνια για περαιτερω ενισχυση.
Και μετα απο μερικες ωρες η βαση του οδηγου ηταν ετοιμη:
Αφαιρεσα και 2 μεγαλα κομματια βαρους 1,2 κιλων εκαστος για να μειωθει και απο εκει λιγο το βαρος.
Το καθαρο μερος και οι δυο τρυπες πανω του, ειναι για την κοντρα βαση του προφυλακτηρα:
Και η πισω πλευρα που φαινεται το ποσο βαρος εφυγε:
Και η βαση του συνοδηγου:
Και αυτη εχει αντιστοιχες τρυπες για τον προφυλακτηρα:
Ομοιως η πισω πλευρα:
Καταλαβατε τωρα γιατι εκανα το ακουνητο αγαλματακι για 14 ωρες....?
Και αυτο ειναι ενα μικρο δειγμα. Που να δειτε τους προφυλακτηρες και τις βασεις τους μεσα στην εβδομαδα....
Η ολη ενισχυση θα ολοκληρωθει οταν μπει και ο μπροστινος προφυλακτηρας στην θεση του.
Οταν γινει αυτο, θα πιασει τις 2 βασεις μαζι και θα τις κραταει απο μπροστα σαν μια μπαρα θολων.
Αυτη που γλιτωσα απο το να την βαλω μεσα στον χωρο της μηχανης....
Να το παλι το αγαλματακι....