Σε μια υπερβαση ψυχικων και σωματικων δυναμεων, σημερα εκατσα μετα την δουλεια και εφτιαξα 2 ωραια αλλα και αναγκαστικα πραγματακια για να προχωρησει το project.
Πρωτα απ' ολα παρελαβα την αλουμινενια βαση για την optima απο Αμερικη:
Κανονικα δεν εχει τοσες τρυπες στο κεντρο. Απλα δεν με βολευαν και εκανα αλλες. Επισης η ποιοτητα ειναι απο αλλο πλανητη.... Δεν δινει αδικα 5 χρονια γραπτη εγγυηση.
Επισης τελειωσα και τις βασεις της βασεως....
Αυτο ηταν το πριν:
Και αυτο ειναι το μετα...
Και ετσι ειναι θα καθεται η βαση της μπαταριας πανω στην σωληνα του κλωβου, πισω απο τον συνοδηγο:
Υποψιν δεν εχει τελειωσει, γιατι θελει και την αντιστηριξη της στην πλευρα της καροτσας. Αν την αφησω ετσι, 100% στην πρωτη καλη λακουβα θα γυρισει στον αξονα της.
Και μετα ξεκινησα την βαση του εργατη.....
Αυτο ειναι το προηγουμενο set-up:
Για τις τοτε γνωσεις μου και το βαρος του τοτε jimny μια χαρα ηταν.
Και αυτα ειναι τα καινουργια σιδερα:
Αντι για τον παλιο κοιλοδοκο 40Χ40 με 2mm χρησιμοποιησα 50Χ50 με 4mm παχος.
Εδω εχω βαλει τους κοιλοδοκους στην θεση τους:
Δεν εχει τελειωσει βεβαια. Χρειαζεται να σχεδιασω μια πλακα απο 5mm που θα κραταει τους κοιλοδοκους σε χιαστι αλλα και που θα βιδωσει η αλουμινενια γλυστρα στο μπροστινο μερος, οπως φαινεται εδω:
Εφτιαξα και 4 απο αυτα:
Αυτα ειναι οι αναμονες που θα κολληθουν εσωτερικα των προφυλακτηρων και που θα κουμπωνει ο εργατης.
Και γι' αυτη την διασταση εγινε ο σημερινος ο κοπος. Αυτη ειναι που θα δωσω στο laser οταν θα κοπουν οι προφυλακτηρες.
Αυτη την φορα δεν χρησιμοποιησα απλες βιδες Μ16 για πειρους, αλλα Μ20 ανοξειδωτες. Πως αλλιως θα ξεκολλαω τον Γιωργο και τον Αντωνη....
Παω να πεθανω και τα λεμε το Σαββατοκυριακο....
Keep thinking......