Tελικα η αντιστρεπτικη καβαλησε τη μπαρα του τιμονιου... οποτε την εβγαλα τελειως... ειναι λιγο βαρκα-γυαλο, αλλα ευτυχως μπορω να σκληρηνω τα αμορτισερ και να μειωσω τις κλησεις...
Επειδη ειχε μακρυνει η σχεση μεταδοσης αλλαξα τα διαφορικα με αυτα του προηγουμενου μοντελου... επιτελους μπορω να ξαναβαζω την 5η στα ταξιδια!
Αλυτα προβληματα...
1. Λογω αλλαγης γωνιας του μπροστινου διαφορικου, ο μπροστινος αξονας βρισκει στην τραβερσα του σασι
Λυση: μετατροπη της τραβερσας ...JEO που ειναι το σχηματακι? ΟΕΟ?
2. Ο μαμισιος δισκος του συμπλεκτη δεν αντεχει τα μεγαλυτερα λαστιχα
Λυση: τοποθετηση Heavy Duty δισκου... ειμαι μεταξυ Centerforce και Suzisport... προτασεις?
