από pavlos » Δευτ Φεβ 16, 2015 4:31 pm
Αν ήταν όλες οι εξορμήσεις μας σαν και αυτήν την συγκεκριμένη, τότε δυο τινά υπάρχουν :
Ή…. Α. Θα γίνονταν μόνο 2-3 τέτοιες φάσεις τον χρόνο, διότι λόγω δυσκολίας, αντιξοότητας και αυξημένης αδρεναλίνης θα ήμασταν πλήρεις από ικανοποίηση και φόρτισης ενέργειας ….
Ή …. Β. Θα γίνονταν μία κάθε δέκα μέρες, διότι όταν ανοίγει η όρεξη της ικανοποίησης, δεν ξέρεις που να σταματήσεις.
Αν γίνει μία χρονική αναδρομή, έχουμε να πούμε ότι από τους ενδιαφερόμενους για αυτην την δράση, τα δύο οχήματα με τεχνικής φύσεως θέματα, απουσίασαν, αλλα και το άλλο λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Κανά δύο-τρείς άλλοι ταλαντευόμενοι δεν παρουσιάστηκαν. Ίσως και καλύτερα.
Συμμετείχαν μόνο 2 αυτοκίνητα (που αποδείχτηκαν πολύ αξιόμαχα), αλλά η απόφαση για την πραγματοποίηση ήταν παρακινδυνευμένη, διότι με τέτοιο τερέν, σε δύσκολες συνθήκες, στην μέση του πουθενά και μόνο με δύο αυτοκίνητα, λογικά δεν πας πουθενά.
Ο ένας διαθέσιμος ηλεκτρικός εργάτης που υπήρχε, χρησιμοποιήθηκε τόσο πολύ, όσο για δύο χρόνια τουλάχιστον αναλογικά με μια φυσιολογική χρήση εκδρομών.
Ιμάντες, αγκυρώσεις, τροχαλίες, τριγωνικά δεσίματα, τραβήγματα κλπ είχαν την τιμητική τους και πρώτης τάξεως ευκαιρία να εφαρμοστούν στην πράξη κάποιες από τις θεωρητικές γνώσεις που δεν είχαν πραγματοποιηθεί. Και το ρευστό λασπόχιονο μέχρι το γόνατο, στην κυριολεξία.
Ελπίζουμε το ερασιτεχνικό οπτικό υλικό που υπάρχει να μπορέσει κάπως να αποτυπώσει αυτό που βιώσαμε ……..
Πάντα τέτοια……..(που δεν είναι και τόσο συχνό, τουλάχιστον σε μη επαγγελματίες)